חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

באבלס - מטרת המשחק והצלחתו בעולם

באבלס זהו משחק מוכר אשר פותח בשנת 2000 והוא היה בהתחלה בקטגוריה של משחקי און ליין. כמובן כי משחק זה הוא משחק פשוט מאוד ואין לו שום הוראות מיוחדות והוא לא דורש שום מיומנות משום שחקן, באבלס מתאים לכל הגילאים מסבא ועד ילד קטן, הז'אנר שאליו משויך באבלס הוא ז'אנר ההרפתקאות, העדכון האחרון אשר יצא למשחק באבלס היה בשנת 2004 ובוא יצא הגרסא האחרונה למחשב, כמובן כי מאז שהמשחק באבלס יצא למחשב הוא נהיה יותר ויותר פופולרי בקרב האנשים מאחר ואותם אנשים לא היו חייבים אינטרנט על מנת לשחק במשחק זה, כיום אין בן אדם אשר אינו מכיר את המשחק באבלס.

באבלס – הוראות ומטרת המשחק

באבלס זהו משחק אשר בו על השחקן לפוצץ כמה וכמה שיותר בועות מאותו הצבע וחייב לפחות לפוצץ 3 בועות מאותו הצבע, כמובן כי ככל שאתה מפוצץ יותר בועות מאותו הצבע ביחד אז אתה מקבל יותר ויותר נקודות, המנצח הוא זה שסיים לפוצץ את כל הבועות בהצלחה ויש רמות מסוימות. כיום כל מי שרוצה יכול לשחק במשחק באבלס ואין שום הגבלה של שחקנים, כמובן כי לאט לאט עם הניצחונות הרמה של השלבים במשחק באבלס הולכים ונהיים יותר ויותר קשים עם הזמן. באבלס הינו משחק מרתק ומהנה וכל מי שרוצה יכול לשחק בו וליהנות.

הצלחת באבלס בעולם

כמובן כי באבלס עם השנים נהיה משחק מאוד ממכר ולכולנו עולה השאלה איך באבלס נהיה משחק כל כך ממכר – הרי הוא משחק און ליין כמו שאר המשחקים ואין לו שום תכונות מיוחדות כלשהם. התשובה לשאלה זו זה שהפשטות של המשחק באלבס זה מה שעושה אותו משחק כל כך כיפי ומהנה ומה שהכי חשוב מהנה, כמובן כי עם הזמן יצא הרבה מאוד גרסאות למשחק באבלס שהם בעצם חיקויים מאוד זולים - אך בכל גרסא יש "ייחודיות" כלשהי, כמו: באבלס חיות, באבלס כדורגל, בועות בצרורות, באבלס בזמן, ועוד הרבה מאוד גרסאות שונות של באבלס. לסיכום אנחנו רואים כי באבלס הוא משחק מאוד מצליח וממכר וכי כל מי שרוצה יכול לשחק במשחק זה, ומה שעושה אותו כל כך ממכר זה הפשטות שלו.

 



תגיות המאמר: באבלס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא הדרך הטובה ביותר של הסרת משקפיים.

לעשות עבודה בארה"ב , כי עבודה בארה"ב זה לא דבר קשה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בוקובזה

מאת: אופיר בוקובזהתיירות ונופש - כללי11/03/131080 צפיות
חולמים על נסיעה בקרוב לארה"ב? עדיין לא הגשתם בקשה לקבלת ויזה? הבאנו לפניכם במאמר זה את כל הדרכים אליהם ניתן היום לפנות על מנת לקבל ויזה לארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהטיולים בחו"ל20/08/121066 צפיות
ישנם היום הרבה מאוד אנשים אשר מחפשים עבודה לתקופה ארוכה אשר תהיה קצת שונה משאר העבודות המזדמנות שקיימות, קשה מאוד למצוא עבודות כאלה ואם אנו נמצא עבודות אלו יתבססו בעיקר על מכירות, אחת מן העבודות אשר נכללות בתחום המכירות היא עבודה בארה"ב.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121111 צפיות
אחד מן החלקים הכי חשובים במעבר הדירה היא העברת החפצים בעזרת חברת הובלות. כל אדם רוצה שהעברת החפצים שלו תתבצע בצורה הטובה והמהירה ביותר שיש ללא כל שגיאות בין אם זה פגיעה בחפצים או בין אם זה תקלה אחרת בהובלה.

מאת: אופיר בוקובזהבניין ואחזקה - כללי04/07/121131 צפיות
כולנו מגיעים מתישהו ליום שבו עלינו להעביר את הדברים שלנו למקום אחר, אם זה לעזוב את הבית על מנת לעבור לדירה חדשה, או אם זה לעבור בשביל הלימודים, מתישהו אנו נזדקק לחברת הובלות טובה אשר תעזור לנו להעביר את הדברים שלנו ממקום למקום.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי05/02/121413 צפיות
כאשר אנו שומעים על עבודה בהוואי השאלה הראשונה אשר עוברת בראשנו היא למי עבודה בהוואי נחשבת כמשתלמת ?, התשובה לכך היא כי עבודה בהוואי מתאימה בעיקר לצעירים בגילאים 20 – 35 והכי הרבה הם החיילים אשר סיימו את שירותם הצבאי ורוצים לעשות טיול לאחר הצבא.

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי30/01/121735 צפיות
אתם בטח רואים את כל המודעות האלו בצד של הפייסבוק או של האימייל שלכם- "בעלי דרכון אירופאי?" או "לאזרחים אמריקאים בלבד!" ואתם חושבים- מה איתנו? מה עם הישראלי שרוצה לעבוד בחו"ל חוקי? אז הנה הפתרון ! עבודה חוקית בקנדה !

מאת: אופיר בוקובזהעבודה וקריירה - כללי29/01/121376 צפיות
איזה ישראלי לא חולם על אמריקה? יבשת הבייסבול, הרוקנ'רול, המקדונלס, הצ'יפס וההמבורגר, הדולרים, הסופרמן והכוכב הנולד (המקורי!), יבשת ה"הכול בגדול" וה"הכול אפשרי". כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה? שואלים ברי סחרוף ורמי פורטיס (בשירם "אמריקה"), ואנחנו שואלים: למה לכתוב שירים על אמריקה כשאפשר לנסוע לעבוד ולחיות באמריקה?

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172419 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176734 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152705 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148211 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138271 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica