חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואה יפנית ומשבר הצונאמי

מאת: דקלה להברפואה משלימה25/03/20111056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על רפואה סינית כבר שמענו, גם על אירוודה, הרפואה ההודית, כבר שמענו אבל מה זה רפואה יפנית והאם היא יכולה לעזור במשבר הצונאמי הנוכחי לעם היפני הסובל?

הרפואה הסינית הגיעה ליפן כבר במאה ה5 והתחילה כרפואת נזירים. במהלך מאות השנים ועם חיזוק הקשרים עם סין הגיעו ליפן מאסטרים גדולים בעלי שם מסין ולימדו את הרפואה ביפן עצמה.

היפנים לקחו את הכתבים העתיקים ואת השיטה הסינית וחקרו אותם לעומקם תוך שנים רבות של ניסוי, טעייה ורישום מדויק.

כך הצליחו לייצר רפואה מדויקת ויעילה לאין שעור המצליחה לקרוא את בעיות הגוף השונות כמו שהגוף האינדיווידואלי של כל אדם מציג אותן.

הרפואה היפנית דומה מאוד לאחותה הסינית, בשתי השיטות אנו משתמשים במחטי דיקור אותם אנו מניחים בנקודות שונות לאורך המרידיאנים של הגוף. בשתי השיטות אנו משתמשים בצמחי מרפא ובמוקסה, בלחיצות שונות במקומות רגישים.

יחד עם זאת ישנם כמה הבדלים:

* הדיקור היפני אינו כואב! המחטים עדינות וקטנות והדיקור הוא שטחי במיוחד כך שהרבה מטופלים שואלים אותי לאחר הדיקור האם המחט כבר בפנים או שעוד לא שמתי אותה.

* בדיקור יפני אנו משתמשים במידע שהגוף משדר לנו, בעזרת מישוש של איזור הבטן והצוואר אני יכולה לדעת איפה נמצאת הבעיה אצל כל אדם וכבר במהלך המפגש הטיפולי המטופל מרגיש את ההבדל בגופו שלו.

* בנוסף יש שימוש רב במוקסה המעצימה את הטיפול והופכת אותו ליעיל במיוחד.

הרפואה היפנית כרפואה בפני עצמה מצליחה לטפל ביעילות רבה במגוון של מחלות ובהן:

* כאבים שונים בגוף - כאבי ראש, מגרנה, כאבי גב, כאבי צוואר, מפרקים , כאב בטן ועוד

* טיפול בבעיות גניקולוגיות- וסת לא סדירה, כאבים, מנופאוז, קושי להיכנס להריון, ליווי טיפולי פוריות ושמירה על הריון בריא

* מחלות פנימיות שונות- סכרת, דלקות שונות בגוף, בעיות עיכול, דלקות בדרכי שתן ועוד

* בעיות עור שונות כגון אקנה

ועוד תופעות ומחלות שונות ומרובות

בזמן מלחמת העולם השנייה כשערים ביפן הוחרבו, גם בתי חולים רבים קרסו והחולים במחלות השונות וכמותם הנפגעים מההפצצות לא יכלו לקבל מרפא קונבנציונלי. בתקופה הזו היו מסתובבים מאסטרים ברפואה יפנית עם קופסא קטנה ובה מוקסה ומקל להדליק אותה ומרפאים את החולים, התוצאות של הטיפולים היו מדהימות והעפילו על הטיפולים הקונבנציונליים של אותה התקופה וכך זכו רבים מהיפנים להגיע למצב בריאותי טוב יותר מאשר אם לא היו נהרסים בתי החולים והם היו מקבלים טיפול רגיל.

כיום לאחר גל ההרס האדיר שהשאיר אחריו הצונאמי באזור החוף ובעיית הקרינה שצצה בעקבותיו ישנו צורך רב בסיוע וריפוי של התושבים באזור, הקלה על תחושת החרדה והטראומה, טיפול בשאריות קרינה שנספגו בגוף וכן טיפול במחלות קיימות שכרגע אין להן תרופות בהישג יד.

לא מן הנמנע כי שוב יצוצו לפני השטח מטפלים בשיטה המקורית של הרפואה היפנית ויעזרו לחולים ולנפגעים לחזור לעצמם במהרה עם מוקסה ומקל בלבד J

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דקלה להב, מטפלת ברפואה סינית ויפנית, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה ודיקור קוסמטי

מומחית לטיפולי פוריות, גניקולוגיה, גיל המעבר ומחלות פנימיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה להב

מאת: דקלה להבבריאות ורפואה כללי05/05/115622 צפיות
לרפואה המערבית אין היום טיפול של ממש למחלת הכבד השומני, ממליצים על הורדת משקל ופעילות גופנית ולעיתים נותנים תרופות לסכרת. הרפואה היפנית מציעה חלופה בריאה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213879 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201339 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica