חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעיות השמנה ,למה?

מאת: ג.ט קראוןהשמנת יתר27/03/20111814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיות השמנה ,למה לא יורד במשקל?

בתרבות השפע,בעולם המערבי ,משקל האנשים עולה עם התקדמות על ציר הזמן,עודף משקל גדול או קטן מצוי בכל הגילאים,תרבויות,מינים וארצות.
אני משוכנעת שדיאטות שעשית בעבר כשלו,לדעתי אתה תצליח בהורדת משקל רק מעצמך ובעצמך...

דיאטות ,נושא כל כך מורכב ובו זמנית נחוץ וחשוב למרביתנו,ודאי לא פעם התחבטת בשאלה מה לעשות?ודאי לא פעם נמאס לך להתחיל שוב דיאטה..מוכר לך?עליך להבין שיש לשנות גישה ולהקטין את הכנסת המזון מול הוצאת האנרגיה שמתבטאת בפעילות הגופנית שאתה מבצע.

הכשלון של הורדת משקל בדיאטות למנהן לאורך זמן נובע מהורדה זמנת בלבד,טיפול במשהו חיצוני ולא עמוק שנובע מבפנים,בחירה שגויה בדיאטה שלא מתאימה לך היות ורובנו בוחרים את הדיאטה שחבירנו אומשפחתינו עשו והמליצו על לנו גם להצטרף..זה לא עובד!

לאחר מספר כשלונות של דיאטות שעשינו אנו הופכים סקפטים יותר ויותר ומתרכזים בכשלונות  העבר במקום בתכנית שנצליח בה,האספקט המנטלי הוא בעל חשיבות מכרעת בכל תחום פעולה וודאי שמדובר בגופינו,גוף אנושי המושפע מהיבטים רגשיים ונפשיים.עלינו להבין שיש עבודה שצריך לעשות והיא של כל אחד ואחת בשביל עצמו.

כולנו רוצים להריד במשקל ולהראות טוב,לא?

הדבר החשוב ביותר להתחלת הדרך הוא שינו חשבתי,לא לחשוב ,איך אראה בעוד חודש?

אלא,איך אראה בעוד שנתיים?

חזון לאור זמן,הכרחי.לאחר השלב הראשון בחר לך תכנית המתאימה לך

תגביר את המטבוליזם שלך,תרגילים לחזוק עבורך,מזונות שמתאמים לךשינוי גישה ,דרך חיים וחשיבה הכרחיים לתהליך,פשוט לחנך את גופינו להגיע לנקודה שאנו רוצים ומתאים לנו להמצא בה,לרדת למשקל הרצוי לשמור עליו לאור זמן,לעצב את גופינו מחדש ולהרגיש גופנית ונפשית מצויין,כן זה אפשרי.

בהצלחה בתכנית שתבחר!

אתר של תכניות הרזיה און ליין,מוביל בארה"ב כתוכנית הדיאטה המובילה מהבית, הצלחה מוכחת.

קבל ממנ  טיפ ,להשיג בטן שטוחה לקריאה מה לעשות

!בהצלחה

 



תגיות המאמר: למה, בעיות השמנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171648 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161824 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151801 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151808 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151683 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142334 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאמרים נוספים בנושא השמנת יתר

מאת: אודי ביגהשמנת יתר23/09/144841 צפיות
רבים מאתנו סובלים מעודף שומן. עודף שומן נוטה להיאסף באזורים מרכזיים בגוף. בבטן, בסנטר, בזרועות, בישבן, במותנים ובירכיים. כידוע אין כמו שינוי תזונתי ושילוב של ספורט על מנת לטפל בבעיה ולתקן את אורח החיים, אך לעיתים מבקשים לאפס את נקודת הפתיחה באופן יותר קיצוני, ועל כן יש פתרון העוסק בשאיבת שומן. הליך זה מיועד לנשים וגברים כאחד, ומומלץ לעבור אתו לפני גיל 40, וזאת כיוון שמומלץ שהעור יהיה יחסית גמיש, כך הוא יידע להתאים את עצמו מחדש לצורת הגוף שנוצרה לאחר השאיבה.

מאת: רינה אבשלוםהשמנת יתר07/03/1413253 צפיות
ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח חיוני ומצליח חיים עבור חלק מהאנשים, עם זאת עדיין עלולה להיות סוגיה של מחיר מכיוון שלא בכל מקרה תסכים הקופה להשתתף.

מאת: ד"ר רעות בר-לב BodyResetהשמנת יתר19/02/1410406 צפיות
במאמר זה נחקור את סוגי הדיאטה הנפוצות היום בשוק. נבין את העיקרון המוביל של כל אחת, היתרונות, סיכויי ההצלחה והחסרונות.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310650 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: עדי סאקרהשמנת יתר01/10/133525 צפיות
על הקשר ההדוק בין מזון, מערכת העיכול, בריאות וחולי מדברים ומוכיחים מחקרים רבים. הרעיון שעומד מאחורי מאמר זה הוא סוג של איסוף חומרים בעיקר מארה"ב בה למדתי והתמחתי, ,סיכומם למאמר אחד שעושה מעט סדר באמצעות התבונות של טובי המומחים בארה"ב בחקר הסרטן ובעיות במערכת העיכול , ריכוז טיפים בתחום האכילה תחום ההימנעות וכיצד תיפטרו מעודפי רעלים מסוכנים. אז קדימה, הקדימו חכמה למכה. עצירות ורעלים – הסכנה שבפתח ... מדוע מסכנת תופעת העצירות את בריאותינו ? עצירות חייבת להדליק לנו נורה אדומה, מדובר בבעיה אמיתית

מאת: קובי עזרא סוכרתהשמנת יתר15/08/133513 צפיות
סוכרת ופעילות גופנית פשוט תעשה ספורט! הפעילות הגופנית עוזרת מאוד להוריד ולאזן את רמות הסוכר בדם. Barnard, R.J., L. Lattimore, R.G. Holly, S. Cherny, and N. Pritikin. 1982. Response of non-insulin-dependent diabetic patients to an intensive programof diet and exercise. Diabetes Care 5:370-374. אם כן, מה לעשות באיזה ספורט לבחור? אז התשובה הינה פעילות אירובית (כגון: משחקי כדור, הליכה מהירה, ריצה קלה – בזהירות, ועוד), אחת מסוגי הספורט הנ"ל צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהפעילות הגופנית של חולה הסוכרת

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133552 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica