חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות בכתיבת מאמרים

מאת: MasterNETשיווק28/03/20111323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה חשוב לכתוב מאמרים...
בזמנים מודרנים אלו תחום השיווק באינטרנט מטפס בקצב מדהים מיום ליום, התחרות העיקרית מתרכזת בענקית החיפוש גוגל. אז איך תגרום למתחרים שלך להישאר מאחור? קידום אתרים הוא עסק יקר ועל מנת לקדם את אתרך, תזדקק ללא מעט כסף כל זה בתנאי שאתה מחליט לקדם את אתרך בעזרת חברה לקידום אתרים. ישנן מספר שיטות לקידום האתר ואכן כולם טובות וכולן עושות את העבודה אבל יש שיטה יוצאת דופן שאינה עולה כסף והיא בין היעילות לקידום האתר, כתיבת מאמרים! אין צורך להיות סופר או כותב תכנים מהולל אם אתה מתקשה לכתוב תמיד תוכל לפנות לכותב תכנים או מכר שאכן מתמצא בכתיבה. אם אתה כבר חזק בעניין נסה ללמוד כתיבה דרך אנשים אחרים והשתדל להיות יחודי ויצירתי. כתיבת מאמרים היא אחת מהשיטות היעילות ביותר לקידום האתר, כולם מייחסים חשיבות רבה לענקית החיפוש גוגל וכולם רוצים להופיע ראשונים. "עכבישי החיפוש" של גוגל צמאים לתוכן ואם גוגל יזהה שאתרך מתעדכן על בסיס קבוע (שבועי) דירוג האתר והחשיפה יגדלו בצורה משמעותית והכי חשוב הקונספט שלשמו נבנה האתר יתחיל למצות את העצמו. בזמן כתיבת המאמר חשוב לשמור על כמה כללים והם: כותרת מעניינת שתעניין את הגולש לרצות לקרוא את המשך המאמר. בזמן הכתיבה רצוי לשלב במאמר מילות מפתח לא יותר מדי בין 5-10 מילות מפתח זה מספיק. חשוב לשמור על כתיבה נכונה מבחינה לשונית. השתדל שלא לאכזב את הגולשים כשהם מגיעים לאתר נסה ליצור תוכן מעניין שיגרום להם לחזור לקרוא תכנים באתרך.
המון בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת MasterNET מתמחה בבניית אתרים החברה מפתחת מערכות מתוחכמות המושתתות על, טכנולוגיה מתקדמת. כל פרוייקט נעשה בדיוק מוחלט. הקוד נכתב על ידי טובי המתכנתים והעיצוב נעשה ברמה מקצועית לצורכי הלקוח. שלמות בשבילנו זה ערך עליון. אנו משקיעים בפרטים הקטנים ביותר על מנת ליצור מוצר ברמה ייחודית. חברת MasterNET מתמחה בקידום המוצר/אתר להשגת תעבורה פוטנצילית ללקוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת MasterNET

מאת: MasterNETחתונות14/12/13963 צפיות
שמלת כלה כשלעצמה צריכה להיות צנועה ומכובדת על מנת שתהלום את המעמד של חופה וקידושין. גם כלות שמחליטות ללבוש שמלות כלה חשופות, צריכות לכסות עצמן במהלך החופה מכיוון שבדת היהודית אין זה נהוג שרב יחתן זוג בעוד שהכלה עומדת תחת חופה יהודית בשמלה חושפנית שלא מכבדת את המעמד.

מאת: MasterNETבניין ואחזקה - כללי26/04/13911 צפיות
במשך שנים, אינספור גגות, של אינספור דירות, בתים פרטיים ומבנים מסוגים שונים כלל לא 'עברו' תהליך של איטום גגות. באופן מובן ביותר, אי היתכנות וביצוע התהליך פגעו קשות לא רק בגגות של המבנים האמורים, אלא גם (ובעיקר) במעטפת החיצונית של המבנים עצמם ובחללים הפנימיים של המרחבים אשר נמצאים בתוכם.

מאת: MasterNETזכויות הפרט27/05/127372 צפיות
בני האדם מוותרים על זכויותיהם, ולמעשה כך ניתן לצאת ממצב הטבע. הוא טוען כי ביחבל יש מצב טבע, אך המצב בין המדינות הוא כמו מלחמה, למרות זאת מצב הטבע ביחבל נסבל יותר בין המדינות ..דבר אשר מצביע על כך שהמדינות כן יכולות להסתדר איכשהו בינם לבין עצמם. האנרכיה בין המדינות נסבלת יותר.

מאת: MasterNETציור05/01/121514 צפיות
דמיינו את עצמכם נכנסים למשרד ופתאום צדים את עיניכם זוג ציורי שמן מרהיבים שתלויים על הקיר. הרי כולנו רוצים לשטוף את העיניים בין מטלה למטלה בעבודה...

מאת: MasterNETחברה ומדינה - כללי01/01/121408 צפיות
מהפיכת התרבות פרצה באביב 1966, ועל פי ההגדרה הסינית היא נמשכה עד מותו של מאו ב- 1976, אבל היא נמשכה בפועל רק עד 1969. מהפיכת התרבות היתה פרי דמיונו של מאו עצמו, שהיה מוטרד מאוד מכך שהרוח המהפכנית של העם הסיני הלכה ודעכה. הוא הגיע למסקנה שהמכשול העיקרי והמקור העיקרי לאיום על המהפיכה הוא הממסד הבירוקרטי שהפך לגוף אנטי מהפכני. מסקנתו היתה שצריך לזעזע את המפלגה כדי להשיב את הרוח המהפכנית. לכן, המטרה הראשונה היתה להכניס דם חדש למפלגה ...

מאת: MasterNETמוסדות שלטון15/09/118550 צפיות
משטרים אוטוריטאריים מובהקים (סמכותניים) שיכולים להיות אוטוקראטיים (שלטון יחיד) או אוליגרכיים ( שלטון של קב' קטנה), שהם משטרים חזקים במיוחד, יכולים להיראות כטוטאליטאריים למרות שאינם כאלה. לדוגמא : רבים ראו במשטר של פרנקו בספרד משטר טוטאליטארי, במיוחד תרם לכך פרנקו שנתן משקל לא מבוטל למפלגה הפשיסטית הספרדית. אולם משטרו היה משטר דיקטטורי אוטוריטארי חזק אך לא טוטאליטארי.

מאת: MasterNETהפקת אירועים04/04/111319 צפיות
כשמתכננים מסיבה או אירוע מיוחד תמיד צריך לחשוב על משהו שסביבו יתרכז האירוע. מתנפחים הם רעיון מצוין לאספקת נושא כזה. כיום יש חברות המתמחות באירועים המשולבים במתנפחים ניתן למצוא מגוון אטרקציות שישדרגו את האירוע שלכם לכמה רמות מעלה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222352 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213589 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213763 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica