חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לרקוד עם חשפנים

החתונה שלכם מתקרבת? אז זה הזמן לערוך מסיבת רווקים! משחר ההיסטוריה, היה נהוג שלפני יום אירוע החתונה, מתכננים חגיגה גדולה לכבוד קץ הרווקות. מסיבות רווקים הן במרבית במקרים תירוץ טוב להנות, לחסל כמה בקבוקי ארק ולרקוד עם חשפנים. אז אין סיבה לפספס את כל זה!

אין באמת צורך בתירוץ על מנת לחגוג, אבל מסיבת רווקים מטריפה יכולה רק להועיל לשניכם.

ככל הנראה שאת הזמנים האחרונים, העברתם בסידורים קדחתניים לכבוד יום החתונה. החלטתם על מיקום לאירוע, קייטרינג ודיג'יי - אתם ודאי עייפים... כדי לבוא רעננים לגמרי ונינוחים לחתונה של עצמכם, מומלץ מאוד לטהר את ראשכם. מסיבת רווקים, למשל,היא דרך ממש טובה לעשות בדיוק את זה!

בנוסף לזה, חגיגות בסגנון הזה, פותחות בפניכם אפשרות לעבור משהו לא מוכר. בשבועות רגילים אתם בטח מסתפקים ביציאה לבר השכונתי ובבירת גולדסטאר, וזה נשמע לכם כמו תכנית טובה. ברם, אין ספק, אתם מוותרים על המון חוויות ודברים, כמו, למשל, מסיבת רווקות. חגיגת רווקים אמיתית זו שיטה מעולה לצפות במופע חשפנים, לגמור כמה בקבוקי אלכוהול ולהשתכשך בג'קוזי!

על מה אסור לוותר בכל חגיגת רווקות טובה? מחפשים בדחיפות מסיבת רווקות משחקים?

הכלל המשמעותי ביותר במסיבותזה לדאוג לשתייה חריפה בשביל החברים שלכם. בר חופשי והפעלות שתייה יכניסו את כל החברים למוד חגיגי בשביל להתחיל את המסיבה. חוץ משתייה חריפה, מומלץ לדאוג שיהיה שפע של אוכל - החברים שלכם יהנו מכך וזה יסייע להקטין מעט את נזקי האלכוהול. אך, לא צריך להגזים, כמות קטנה של כריכים ופיצות איכותיות הם די והותר.

והכי חשוב - אי אפשר לשכוח לשעשע את האורחים שלכם! תסדרו מראש משחקי שתייה, חשפנים ואיזה מסך HD. מסיבת הרווקות הטובה ביותר, היא זו שמעסיקה את האורחים כל הזמן! כמו כן, אתם לא מוכרחים, אבל עדיף לכם לארגן את המסיבה באזור ריק ומבודד כדי שלא יפריעו לכם, ובשבילשלא תפריעו לאיש. כבר השגתם רעיונות למסיבת רווקות?

מסיבות רווקים ורווקות זו הזדמנות טובה לראות את החבר'ה, ולחגוג קצת אחרת... אל תפספסו את החוויה הנדירה הזאת! לעוד מידע חשוב וטיפים מוצלחים בתחום של מסיבת רווקות, הקליקו על לינק האתר http://www.layla-bekef.co.il/. שיהיה בהצלחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111768 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111819 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112555 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111831 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111870 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195738 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175466 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151892 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152586 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica