חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לקדם אתר אינטרנט?

מאת: dirפרסום מקוון20/06/20091088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתר אינטרנט היא בעצם חלקו של התהליך, בימים בהם גוגל מחליף את כל מדריכי העסקים, הופעה בתוצאות החיפוש של גוגל במקומות הראשונים מכרעת להצלחתו של אתר -  ובתורו של העסק שלך.

אם נשווה, אתר אינטרנט ללא קידום דומה להדפסת פליירים או מוצרי פרסום והשארתם במשרד ללא חלוקה ללקוחות.

קידום אתרים אינו מילה גסה - ואינו חייב להיות תהליך יקר, הכל תלוי בביטויי החיפוש אליהם מכוונים ועם איזו חברה עובדים - יש להבדיל כאן בין קידום דף לקידום אתר. חבקות רבות מציעות "קידום אתרים" במחירים מצחיקים אולם התוצר המתקבל אינו דומה לקידום אתרים כלל! מה שקורה הוא מאד פשוט, אותה חברה מציעה "דף" אצלה באתר שיפרסם את העסק שלך ואותו היא מקדמת.

שני דברים - האחד - העסק שלך משלם בעצם כדי לקדם אתר של מישהו אחר ולא את אתרך!

השני - במידה ותפסיק לשלם - הרי הדף אותו קידמת אצל אותה חברה כבר מקודם בגוגל עבור ביטויי חיפוש המתאימים לבוג העסק שלך - ואותה חברה פשוט תציע את אותו דף - שכבר מקודם - למתחרים שלך.

אז שימו לב - קידום אתרים מקצועי נעשה אך ורק לאתר שלכם!

לדוגמא נניח שבבעלותכם משתלה או חנות לעיצוב זרים מתוקים - אם אין לכם אתר עדיין  - כדאי שתבנו אחד בהקדם (להצעת מחיר חייגו 054-567070 או באתר האינטרנט http://www.rct.co.il) ומיד לאחר מכן כדאי מאד להתחיל תהליך של קידום אתרים מקצועי שיכלול פעילויות כגון זיקוק הקוד ממנו האתר כתוב, כתיבת מאמרים תומכים, בניית קישורים איכותיים ( בניגוד להחלפת קישורים אקראית) ועוד - ישנן פעילויות שאינן תואמות את הנחיות מנועי החיפוש שיתכן ותקדמנה את אתרכם במהירות גבוהה יותר אולם הסיכון של פסילה מאינדקס האתרים של אותו מנוע חיפוש עלולה להיות כואבת ומלווה בהפסדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אר סי טי בניית אתרים קידום אתרים

HTTP://WWW.RCT.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dir

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162514 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152402 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146141 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147959 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132297 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131778 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131902 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica