חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוזינות

מאת: אירה ס.צילום אירועים05/04/20111414 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימוזינה למסיבות רווקות

כל חברה שמתחתנת זו סיבה למסיבה. אמנם ההוצאות על המתנות אינן מעטות אך הרי לכן סיבה מעולה למסיבת בנות מטורפת לפני החתונה - מסיבת הרווקות. רבות דובר על מסיבת הרווקות, על מתנות, סדנאות, משחקים ואפילו חשפנים.

כל הרעיונות הללו מוכרים וידועים ובטח כבר פגשתם אותם במסיבות רווקות קודמות. רוצות לעשות משהו מפתיע עבור הכלה ומיוחד עבורכן ? הרי לכן רעיון - מסיבת רווקות בתוך לימוזינה. מסיבת רווקות הכוללות כמה חברות טובות במיוחד אשר כולה נערכת ברכב עצמו.

לימוזינות -איך זה נראה ?

לימוזינה היא כלי רכב מפואר מאוד ומאורך. ללימוזינה מרחב רב לנוסעים משום שהיא מכילה תא נוסעים גדול ומרווח המופרד מתא הנהג במחיצה. אל תבהלו, בכל מקרה חירום תוכלו להתקשר לנהג בטלפון המחבר את שני חלקי הרווח דרך אינטרקום או להסיט את חלון המחיצה ביניכם.

לימוזינה כוללת פינוקים שלא חלמתם עליהם -בר משקאות ומיני בר, מסך פלזמה גדול, די.וי.די, מערכת סאונד מצויינת ותאורה מגניבה. בתוך הלימוזינה תוכלו לשים את המוזיקה האהובה עליכם, את הקליפים הכי מדליקים ולחגוג לחברה את הרגעים האחרונים של הרווקות.

אז לאן נוסעים ?

לימוזינה יכולה לשרת אתכם גם כרכב הסעה מפואר המספק חוויה ייחודית בדרך אל המקום בו תערך מסיבת הרווקות. בנוסף, תוכלו אפילו להפתיע את הכלה עם לימוזינה שתחכה לה כדי להסיע אותה למסיבה. נהג לימוזינה יסיע אתכן לאן שתרצו, במעגלים בעיר, מחוץ לעיר או למקום המסיבה.

נהג לימוזינה מצוייד במכשיר ג'י.פי.אס כך שהוא יכול להגיע לכל מקום שתרצו ואף להחזיר אתכם. שכירת לימוזינה נעשות לפי ימים או לפי שעות כרצונכן. חווית הלימוזינה הינה חוויה מטריפת חושים, חד פעמית ויוצאת דופן. הכלה תרגיש כנסיכה אמיתית ותודה לכן על החוויה גם שנים אחר כך.

 



תגיות המאמר: לימוזינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום www.nvm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה ס.

מאת: אירה ס.פרסום באינטרנט05/04/111242 צפיות
חנות אינטרנטית וקידום באינטרנט- מה זה בכלל חנות וירטואלית, מה היא צריכה לעזור לנו ומה העזרה שלה בשביל העסק שלך. כל אלה והרבה דברים מעבר לכך, אני מתכוון לפרט בסיכום היום. הדבר החשוב שצריך להבין הוא שחנות וירטואלית חייבת להכיל פקטורים אחרים מתחום אחר כדי להצליח

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים03/04/111251 צפיות
אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים02/04/111424 צפיות
כשמדובר בניקוי מסוג ניקוי ספות אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר ומומלץ לשכור חברה אשר מתמחה בניקוי ספות. חברה מקצועית באמת תבדוק קודם כל את מערכת הישיבה, תעניק לכם הסבר מקיף על אופן הטיפול ואופן העבודה ובסופו של דבר תעניק לכם תוצאות מצוינות שיגרמו לספות שלכם להראות כחדשות.

מאת: אירה ס.קניות 02/04/111332 צפיות
מקרנים משמשים אותנו בחיינו למגוון שימושים, לצורך הקרנת שקופיות במוסדות חינוך שונים, להקרנת משחקי כדורגל על גבי מסך ענק במסעדות או פאבים או אפילו לצורך ישיבות הנהלה וכנסים של חברות שונות. מקרנים מאפשרים לנו להשתמש בטכנולוגיה פשוטה בכדי להקרין שקופיות על ידי תאורה מיוחדת ועבודת מראות זהירות שעל גבי המקרן.

מאת: אירה ס.אבטחת הבית29/03/111279 צפיות
אינסטלאטור הוא בעל מקצוע העוסק בצרות השייכות לצינורות המים או למערכות הביוב. האינסטלאטור מטפל בהרבה מישורים, עיסוק בבעיות נמצאות וגם בהרכבת צנרות חדשות. היום בשביל להשיג תפקיד אינסטלאטור, הכרחי ללמוד בקורסים מתאימים ולקבל אישור השכלה. תפקיד השרברב השתפר מאוד ברבות השנים , ובעידן המודרני צריך להצטייד במכשור אלקטרוני, מודרני וחדשני.

מאת: אירה ס.התמכרויות28/03/119330 צפיות
חרדה היא הפרעה העלולה להשפיע על חיי היומיום בצורה קלה או משמעותית, כזו המהווה פגיעה של ממש בתפקוד ובאיכות החיים. טיפול בחרדה יכול להיות נפשי, תרופתי או משולב. רוב האנשים הנעזרים בטיפול בחרדה חשים בשיפור של ממש ומציינים כי הטיפול עוזר להם לשלוט בחרדה.

מאת: אירה ס.הפקות אירועים28/03/111468 צפיות
יש כמה אפשרויות לערוך ערבי קריוקי מוצלחים, וחלקן יותר משתלמות כלכלית. אם אתם מתכננים לערוך אירוע ביתי מסדר גודל בינוני עד קטן יכול להיות שאתם יכולים לוותר על מפעיל ערבי קריוקי מקצועי ולערוך ולהנחות את הערב בעצמכם. אין ספק שמנחה מנוסה ואנרגטי יכול להוסיף לערב שלכם את הצד המקצועי והתוסס, אך אם אתם מעדיפים לחסוך, קיימות עבורכם אפשרויות נוספות לעריכת ערבי קריוקי.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181666 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181269 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171414 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171650 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172194 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica