חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת גן ילדים - מה חשוב לפי שמחליטים

מאת: ים אתריםגני ילדים05/04/20111299 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת גן ילדים

אין מדדים מדויקים להערכת גן. אם הוא טוב יותר או פחות עבור הילד שלך –זה אינדיבידואלי, וברוב המקרים הבחירה תהיה אינטואיטיבית, או ליתר דיוק,האינטואיציה שלך היא שתקבע את בחירתך בסופו של דבר.

ובכל זאת, על מה נסתכל כאשר אנו בוחרים גן? את מי נשאל כדי לקבל מידע?

סיור בגני ילדים הוא שופינג מתיש, אך המלאכה שווה. הינה כמה דברים שכדאי לך לשים לב אליהם:

אם נכנסת לגן, ונראה לך כי צריך שוּפל כדי להרים את המקום ולבנותו מחדש,כי הצעצועים שבורים, הבובות גזורות ידיים, ואיך אפשר להתמצא כאן בכלל – זה לא אידיאלי. אבל אם דווקא בגן הזה הגננת קורנת וסבלנותה איננה פוקעת גםכשמדובר בילד הכי בכיין ומעצבן – הרי היתרון עולה על החיסרון. כן, רצוי כיהשער ייפתח בתנועה של דחיפה כאשר נכנסים לגן, ובתנועה של משיכה כאשר יוצאיםממנו. רצוי, אבל חשוב יותר הצוות האנושי שיכיל את ילדך בשעותיו הקשות ויסבלו חוויות נעימות לצמיחה רגשית ולשגשוג בכלל.

תקינותם של חפצים בגן חשובה כאשר היא מבטיחה את ביטחונו של ילדך. בובהקרועה לא בהכרח תגרום לו לתסביכים. מה כן? גנן או גננת או מטפלת, שאינםסובלניים כלפיי הילד שזקוק למעט יותר צדק פואטי ותשומת לב, עלולים להקשותעל סדר יומו של הפעוט.

גם אם הפרזנטציה שערכו לכבודך הייתה נורא מרשימה, אין ברירה, צריך לראותאת הגן יותר מפעם אחת, וצריך להציץ ולהקשיב מבחוץ, כאשר לא רואים אותך.האם שכחו במקרה לנעול את שער הגן? האחריות שצוות הגן מגלה חשובה אפילו יותרמניקיון יסודי.

וממי לקבל המלצות? אפשר לשאול את המפקחת על הגנים באזור המגורים שלך. ואם אסור לה להמליץ על גני ילדים , יש לומר לה שהילד שלך נורא נורא רגיש והמידע הזה הוא קריטי עבורך.המלצות מהורים? כן, אבל זה לא חוכמה לקבל המלצה מהורה של ילדה נוחה ושמחה.לשום גנן או גננת אין בעיה עם הטיפוס הזה. יש לשאול הורים לילדים רגישים,עצבניים, עצובים, שובבים או בכיינים – עם אלה נבחנים אצילותה, מצפונהוכישוריה של הגננת.

מקור נוסף להמלצות יכול להיות ממטפלת שעבדה בגן. היא יכולה לספק לך"מידע פנימי" ולגלות לך למשל, אם הגננת היא חרוצה וכיצד היא מחלקת את זמנהואת תשומת ליבה. מסירוּת היא שם המשחק במקצוע הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ים אתרים - בנייה וקידום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ים אתרים

מאת: ים אתריםלימודי שפות29/06/111494 צפיות
להלן מספר סיבות למה חשוב לדעת אנגלית ברמה גבוהה : אנגלית היא השפה הכי מדוברת בעולם כיום. אי אפשר להתקבל ללימודים גבוהים בארץ מבלי לדעת אנגלית בסיסית ולקבל תואר מבלי לעבור מבחנים באנגלית עד לקבלת פטור. היום על מנת להצליח, בכל תחום אתה, הופך לחלק מהכפר הגלובלי. כך שלא חשוב מי הלקוח גם אם הוא לא מארץ דוברת אנגלית, התקשורת תהיה באנגלית. וכאשר שני הצדדים אינם דוברי אנגלית כשפת אם, הופך לימוד אנגלית לחשוב עוד יותר. התקשורת האלקטרונית בארץ בחברות רבות, מתבצעת באנגלית בין עובדי החברה בישראל .

מאת: ים אתריםגני ילדים05/04/112698 צפיות
נשיכות בקרב פעוטות הן דבר טבעי. לפעמים הם נושכים כדי להרגיש דבר מה בשיניהם, כחלק מן ההתנסויות החושיות שלהם. לעתים הם נושכים כתגובה לאיום. כאשר ילדים, שכבר אינם פעוטות, נושכים – זה כבר עניין לתגובה אחרת. מהם פעוטות? עד בני שלוש, אצלם הנשיכה היא ביטוי של השלב האוראלי שבו הם חווים חוויות רבות דרך פיהם. אם יניקה, מציצת מוצץ, אכילה ושתייה הן העיקר, אז למה לא לנשוך? לנשיכות יש גם סיבות רגשיות כמו כעס ותסכול, למשל. אוצר המילים של הפעוט עדיין איננו יכול לבטא את רגשותיו.

מאת: ים אתריםרפואה סינית05/04/111213 צפיות
רפואה הסינית המסורתית היא חלק אינטגרלי ומהותי מהתרבות והציוויליזציה הסינית מראשית התפתחותה לפני יותר מ 3000 שנה באזור אגן הנהר הצהוב. מאפיינים רבים של הרפואה הסינית המסורתית התקיימו כבר בזמן שושלת שאנג וג'ואו (שימוש בעשבי מרפא ומישוש הדופק), אך רק בזמן שושלת צ'ין (המאה ה 3 לפנה"ס) יצא לאור הספר הראשון שעסק בהדרכה והגדרה של הרפואה הסינית.

מאת: ים אתריםחיות מחמד05/04/111014 צפיות
ביקורו של הכלב במספרה הוא צורך של הכלב וגם של בעליו. מספרת כלבים מקצועית מספקת תספורת לכלב אך גם רחצה יסודית, קטילת פרעושים וקרציות, ניקיון של אברים שנצבר בתוכם לכלוך, קיצוץ ציפורניים והסרת הפרווה המתה. כל זה טוב לבריאותו של הכלב – הוא מרגיש משוחרר יותר לאחר הטיפול המטפח במספרה. אבל מה משיגים מכך בעליו? מתברר כי אנשים וילדים שיש להם כלבים חיים יותר טוב, הם רגועים יותר ולחץ הדם שלהם תקין יותר משל אלה שאין להם כל חיית מחמד. מחקרים מראים שילדים שיש להם כלבים הם מקובלים יותר בחברה.

מאת: ים אתריםחיות מחמד05/04/111404 צפיות
כלבים צריכים טיפול, פינוק וטיפוח. אפשר וכדאי להקנות להם הרגלי ניקיון עוד בהיותם גורים. אפשר לרחוץ כל כלב בכל שבועיים. סירוק תוך כדי רחצה מקל על התרת הקשרים ועל הסרת פרווה מתה. רב הכלבים זקוקים לרחצה פעם במספר חודשים אולם כדאי לדעת שרחצה בתדירות גבוהה יותר אינה מזיקה לכלבים ואם היא מקלה על שאר בני הבית אין בכך כל רע. בעת הרחצה השתמשו בשמפו הקוטל פרעושים וטפילים. אפשר להשתמש גם במרכך שיער.

מאת: ים אתריםטיולים בחו"ל05/04/111668 צפיות
סין היא מדינה ענקית ומורכבת מאד. היא מורכבת מאזורי זמן שונים ואיזורים נבדלים גאוגרפית, עממים שונים המרכיבים את המדינה דוברים שפות שונות ולהם מנהגים יחודיים. לפיכך טיול בסין, אשר נערך בצורה מושכלת יכלול חוויות שונות ומפגשים תרבותיים מגוונים. ניסקור כאן את שתי הערים המרכזיות בסין. ראשית את בייג'ינג שכל טיול בסין למבקרים בה לראשונה, ראוי שיכלול עיר זו ולאחר מכן את שאנגחאי.

מאמרים נוספים בנושא גני ילדים

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/152744 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/151924 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142750 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים07/04/132160 צפיות
פעילויות לגני ילדים חשובים מאין כמוהם הם על המולדת. גני הילדים עושים עבודה מצויינת לאורך השנה אך ניכר כי יש נתק רגשי בין נושאיי הפעילויות לגני ילדים לרגש שהם אמורות לעורר. הפעילויות לגני ילדים ליום העצמאות למשל מתהדרות בדקורציה של הגן ביום החגיגי ולא במידע הרב שהילדים הקטנים צריכים לספוג ועל התחושות שיתעוררו מתוך הציוד לגני ילדים החגיגי והפעלות לגני ילדים הנערכות.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים31/03/131977 צפיות
פעילויות לגני ילדים שהם כמו תקליט שבור מסייעים לילדים בהבנה וקליטה. זה קורה לכל הילדים בגן בשעת המשחק בציוד לגני ילדים, הם לא מפסיקים לזמזם שיר מסוים,שכאילו נתקע להם בראש ולא עוזב.ערכתם פעילויות לגני ילדים במהלך השבוע ולעתים מדובר רק בשורה אחת שהם זוכרים מהשיר שלמדו ומרגישים צורך לא מובן לזמזם אותו שוב ושוב. בחברות המייצרות ציוד לגני ילדים בעולם כולו וכן מפעילי חוגים לילדים והפעלות לגיל הרך מנסים לבדוק מה פשר התופעה

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים21/01/138484 צפיות
ציוד לגני ילדים להפעלת פעילויות בגני ילדים הינם משפחה אחת גדולה ששמות הפריטים מתחדש שם מדי יום. בגן הילדים עלינו ללמד,לתרגל ולהביא את הילדים להישגים לימודיים ולא רק חוויתים. האם ניתן לערוך פעילות לימודית מעניינת סת'ם עם הציוד לגן ילדים שקיים ובלי להשתגע עם כלים דידקטיים דרמתיים ?

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים16/01/138671 צפיות
לאחרונה הציוד לגני ילדים הפך לחלליות מוארות וצבעוניות שכבר אי אפשר להבין האם רק מתגלשים או גם קופצים עליהם. ציוד לגני ילדים בסיסי זה כדור,חבל או רק עמוד גבוה, סביבו הילדים והגננת צריכים להקים פעילות ראויה שהיא גם לימודית,גם מלאה הומור וגם חוויתית. במאמר זה נביא הוראות ברורות כיצד להפעיל את ילדי הגן עם ציוד לגני ילדים בסיסי כמו בפעילות: "מעגל הצפרדעים" או "מרבד הקסמים".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica