חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע חשוב ללמוד אנגלית

מאת: ים אתריםלימודי שפות29/06/20111494 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלן מספר סיבות למה חשוב לדעת אנגלית ברמה גבוהה :
אנגלית היא השפההכי מדוברת בעולם כיום. אי אפשר להתקבל  ללימודים גבוהים בארץ מבלי לדעתאנגלית בסיסית ולקבל תואר מבלי לעבור מבחנים באנגלית עד לקבלת פטור. היוםעל מנת להצליח, בכל תחום  אתה, הופך לחלק מהכפר הגלובלי. כך שלא חשוב מיהלקוח גם אם הוא לא מארץ דוברת אנגלית, התקשורת  תהיה באנגלית. וכאשר שניהצדדים אינם דוברי אנגלית כשפת אם, הופך לימוד אנגלית לחשוב עוד יותר.התקשורת האלקטרונית בארץ בחברות רבות, מתבצעת באנגלית בין עובדיהחברה בישראל . מובן מאליו שאם הלקוחות מחו"ל השפה היא אנגלית. כיום לאמספיק רק לדעת אנגלית אלא יש להכיר את השפה העסקית ואת המושגים בעולם זה.לכך נולדו קורסים מיוחדים ללימוד אנגלית עסקית השמים את עיקר הדגש בנושאזה.
הרבה אנשים מחליטים לקחת לימודי אנגלית בעיקר בגלל המעמד שנהיהלשפה היום. היום מי שלא יודע אנגלית נחשב ללא משכיל מה שלא בהכרח נכון אבלזה הסטריאוטיפ שנהיה דעת הכלל. לכן לימודי אנגלית נותנים הרגשה של בטחוןעצמי והשכלה.   לימודי אנגלית משמשים כקלף חזק בראיונות עבודה,בראיונותקבלה ללימודים וכרושם ראשוני עם אנשים דוברי אנגלית.כשאין מחסום שפה ולאשוברים את השיניים עם אדם שדובר אנגלית החיבור החברתי נעשה בקלות רבהואנחנו לא מרגישים מאוימים מהשפה. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להפסידהזדמנויות עבודה או הזדמנויות חברתיות רק בגלל שלא רכשנו לימודי אנגלית וישבינינו לבין המטרה מחסום שפה.לימודי אנגלית בהחלט משתלמים,לא משנה לאיזומטרה אתם צריכים אותם.

לימודי אנגלית  כיום הם תנאי הכרחי להצלחה. לצערי רוב בתי הספר לא מכינים את התלמידים לרמה הדרושה לשוק העבודה של היום.

איך ללמוד אנגלית ?

מניסיונועל מנת לשלוט בשפה יש להכיר אוצר מילים רחב , דבר הדורש לימוד ושינוןלאורך זמן , ולכן כדאי להתחיל מוקדם ככל האפשר להכיר מילים בודדות ולאט לאטלעבור לקריאת משפטים וטקסטים מורכבים.
מעבר לאוצר המילים כדאי להאזיןלשפה בכל הזדמנות, אם זה בזמן צפייה בסרט או בחדשות וכד'. גם שהייה ממושכתבארץ דוברת אנגלית יכולה לסייע לקליטת השפה ביתר קלות.
כיום ניתןבקלות לתרגם מילים, אתרים, ומסמכים שלמים באמצעות המחשב והאינטרנט ואףלהאזין למחשב כיצד יש להגות את המילים בצורה נכונה. כדאי לנצל כלים אלו.
ניתן להירשם ללימודים במבחר גדול של בתי ספר לאנגלית אך חשוב למצוא אתהמוסד המתאים לצרכים שלך. לחילופין לקחת שיעורים פרטיים עם מורה פרטיולהתרכז במה שחשוב לך ולא בתוכנית כללית הניתנת על ידי בית הספר לאנגלית.כדי להוזיל עליות ניתן לקבל שיעורים פרטיים גם דרך האינטרנט, דבר המאפשרללמוד אנגלית מבלי לצאת מהבית. מומלץ מאוד לנסות לפני שנרשמים למוסד גדולומוציאים אלפי שקלים.  
אין ספק שבעזרת מורה פרטי אפשר להגיע מהר יותר למטרה שלשמה אתה לומד אנגלית אם זה למבחני בגרות או  אנגלית עסקית או אנגלית מדוברת וכד' מאחר והמורה מתמקד רק בנושא זה.

כדאי להדגיש עבור ילדינו - שכדאי לדאוג ללימוד אנגלית מוקדם ככל האפשר.
לימוד אנגלית לילדיםהיא שיטה שהילד משחק במחשב אך לומד אנגלית באופן מהנה  הוא מתקדם לפי הקצבשלו תהליך הלמידה ללא תסכול והתוצאה  טובה ומספקת.

לסיכום : ישנם בתי ספר וישנם מומחים , מורים פרטיים,ועוד. חשוב מאד שנבחר את מהשמתאים לנו. יש אנשים שמעדיפים ללמוד לבד עם מורה פרטי מאחר שזמנם יקר להםולכן רוצים לקדם נושא זה במהירות . לכל צורה יתרונות וחסרונות אך חשובשנבחר את הסביבה הנוחה לנו.

ניסים בן אברהם בכר.
מומחה לאנגלית תואר שני
רב לשוני -דובר שבע שפות
מנהל המרכז ללמוד אנגלית רחובות
www.nbc-e.com
0522777585

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ים אתרים - בנייה וקידום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ים אתרים

מאת: ים אתריםגני ילדים05/04/112700 צפיות
נשיכות בקרב פעוטות הן דבר טבעי. לפעמים הם נושכים כדי להרגיש דבר מה בשיניהם, כחלק מן ההתנסויות החושיות שלהם. לעתים הם נושכים כתגובה לאיום. כאשר ילדים, שכבר אינם פעוטות, נושכים – זה כבר עניין לתגובה אחרת. מהם פעוטות? עד בני שלוש, אצלם הנשיכה היא ביטוי של השלב האוראלי שבו הם חווים חוויות רבות דרך פיהם. אם יניקה, מציצת מוצץ, אכילה ושתייה הן העיקר, אז למה לא לנשוך? לנשיכות יש גם סיבות רגשיות כמו כעס ותסכול, למשל. אוצר המילים של הפעוט עדיין איננו יכול לבטא את רגשותיו.

מאת: ים אתריםרפואה סינית05/04/111214 צפיות
רפואה הסינית המסורתית היא חלק אינטגרלי ומהותי מהתרבות והציוויליזציה הסינית מראשית התפתחותה לפני יותר מ 3000 שנה באזור אגן הנהר הצהוב. מאפיינים רבים של הרפואה הסינית המסורתית התקיימו כבר בזמן שושלת שאנג וג'ואו (שימוש בעשבי מרפא ומישוש הדופק), אך רק בזמן שושלת צ'ין (המאה ה 3 לפנה"ס) יצא לאור הספר הראשון שעסק בהדרכה והגדרה של הרפואה הסינית.

מאת: ים אתריםחיות מחמד05/04/111016 צפיות
ביקורו של הכלב במספרה הוא צורך של הכלב וגם של בעליו. מספרת כלבים מקצועית מספקת תספורת לכלב אך גם רחצה יסודית, קטילת פרעושים וקרציות, ניקיון של אברים שנצבר בתוכם לכלוך, קיצוץ ציפורניים והסרת הפרווה המתה. כל זה טוב לבריאותו של הכלב – הוא מרגיש משוחרר יותר לאחר הטיפול המטפח במספרה. אבל מה משיגים מכך בעליו? מתברר כי אנשים וילדים שיש להם כלבים חיים יותר טוב, הם רגועים יותר ולחץ הדם שלהם תקין יותר משל אלה שאין להם כל חיית מחמד. מחקרים מראים שילדים שיש להם כלבים הם מקובלים יותר בחברה.

מאת: ים אתריםחיות מחמד05/04/111406 צפיות
כלבים צריכים טיפול, פינוק וטיפוח. אפשר וכדאי להקנות להם הרגלי ניקיון עוד בהיותם גורים. אפשר לרחוץ כל כלב בכל שבועיים. סירוק תוך כדי רחצה מקל על התרת הקשרים ועל הסרת פרווה מתה. רב הכלבים זקוקים לרחצה פעם במספר חודשים אולם כדאי לדעת שרחצה בתדירות גבוהה יותר אינה מזיקה לכלבים ואם היא מקלה על שאר בני הבית אין בכך כל רע. בעת הרחצה השתמשו בשמפו הקוטל פרעושים וטפילים. אפשר להשתמש גם במרכך שיער.

מאת: ים אתריםטיולים בחו"ל05/04/111669 צפיות
סין היא מדינה ענקית ומורכבת מאד. היא מורכבת מאזורי זמן שונים ואיזורים נבדלים גאוגרפית, עממים שונים המרכיבים את המדינה דוברים שפות שונות ולהם מנהגים יחודיים. לפיכך טיול בסין, אשר נערך בצורה מושכלת יכלול חוויות שונות ומפגשים תרבותיים מגוונים. ניסקור כאן את שתי הערים המרכזיות בסין. ראשית את בייג'ינג שכל טיול בסין למבקרים בה לראשונה, ראוי שיכלול עיר זו ולאחר מכן את שאנגחאי.

מאת: ים אתריםגני ילדים05/04/111301 צפיות
אין מדדים מדויקים להערכת גן. אם הוא טוב יותר או פחות עבור הילד שלך – זה אינדיבידואלי, וברוב המקרים הבחירה תהיה אינטואיטיבית, או ליתר דיוק, האינטואיציה שלך היא שתקבע את בחירתך בסופו של דבר.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222639 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192101 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173223 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173487 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172981 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172492 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171968 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica