חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגז תריס נסתר חדשני

מאת: קובי כספיאדריכלות פנים06/04/20112556 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלונות ודלתות ותריסים הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף האדריכלי ומאז עברו כמה וכמה גילגולים מעידן חלונות העץ הישנים דרך האלומיניום שהתפתח עד מאוד, שילוב של אלומיניום והעץ והשימוש הגובר בתריסי הגלילה החשמליים שהחלו בשנים האחרונות לתפוס נפח משמעותי.

ארגז התריס המשמש לגלילת התריס בחלקו העליון של החלון או של הדלת היווה מאז ומתמיד אלמנט אשר רבים וטובים מענף האלומיניום נתנו עליו את הדעת בוריאציות כאלו או אחרות.

מגמת ההסתרה של תריס הגלילה התפתחה מאוד אך עד לאחרונה לא היו בענף פתרונות מוחלטים אלא פתרונות חלקיים בלבד.

ארגז תריס נסתר חדשני מסידרת הפתרונות הנסתרים OPEN ART אשר פותח ומיוצר במידות מדוייקות, ארגז נסתר חדשני מצוי במישור הקיר או התיקרה, אטום ומבודד, אסטטי ומדוייק, ללא צירים,ללא וווים,ללא ידיות , ללא בליטות ללא ברגים וללא סדקים ובכל מידה, עד 6 מטר ללא חלוקות.  הפתיחה והנעילה בלחיצות.

ארגז התריס הנסתר מסידרת OPEN ART מתאים לטיח ואו גם לגבס ומיוצר על פי דרישת אדריכלים, מעצבי פנים, מפקחי בניה,אנשי אלומיניום ולקחות פרטיים.

סידרות הפתרונות נסתרים של OPEN ART כוללות ארגזי תריס נסתרים לטיח לגבס לקרמיקה או לשיש, תיקרתיים (פתח טיפול תחתון), פינתיים שילוב ארגזי תריס נסתרים מסידרת OPEN ART מאפשרים גמישות תיכנונית ללא התפשרות על איכות לפתחי הגישה.

באתר האינטרנט של OPEN ART שרטוטי חתך להורדה, סרטון הדגמה למוצר ותצלומי פרוייקטים בהם הותקנו מיכלול פתרונות OPEN ART

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

kobi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי כספי

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica