חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמונות והעלאת תמונות באינטרנט של 2011

כולנו עושים העלאת תמונות באינטרנט בכל יום ולפעמים בכל שעה , אם זה בפייסבוק או באתרים שונים אחרים כגון פורומים שונים,בלוגים שאנחנו כותבים , מעדכנים איזה טיול עם העלאת תמונות חדשות ומעניינות בטוויטר...

יש חשיבות גדולה מוד לתמונות שלנו ולכן אנחנו רוצים לשמר אותם בצורה הטובה ביותר ובאתרים האיכותיים ביותר. ישנם מספר גדול של אתרי העלאת תמונות באינטרנט . אתרים אלו נותנים בדרך כלל בחינם ללא כל עלות כספית את שירותיו החינמיים של העלאת תמונות .

באתרים אלו יוכלו לבצע הגולשים אחסון תמונות בקלות ללא ידע רב וישנו מדריך בסיסי על מנת שיוכל להדריך את הגולשים הכיצד יוכלו לעשות העלאת תמונות מבלי לבזבז זמן רק ויקר כל כך.

באתרי העלאת תמונות ישנה מגבלה בסיסית לתמונה שעומדת כיום  על 8 מגה . כמו כן ישנם אתרים המאפשרים העלאת קבצים במקביל - קבצים גדולים כגון MPG\MP3\DIVIX , קבצים אלו ישקלו הרבה יותר מ8 מגה ולכן יפנו לאתרי העלאת קבצים גדולים יותר . ישנם אתרי םהמאפשרים העלאת תמונות וגם העלאת קבצים גדולים באותה פלטפורמה של האתר , כדי לנו מאוד לעשות את העלאה של הקובץ באתר איכותי וחזק מאוד מכיוון שהקבצים שלנו יקרים לנו מפז ונרצה לשמר אותם.

למידע נוסף על העלאת תמונות בחלל הרשת תוכלו לקרוא מאמרים ולהשתמש בשירות וללמוד על העזרים השונים שאתרי העלאת תמונות מציעים לגולשי הרשת השונים. קריאה ושימוש מהנה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתב ללמוד קצת על העלאת תמונות וגם העלאת קבצים ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת fastupnow

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195917 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189121 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181963 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171779 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica