חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר בצפון

מאת: אביריםצימרים22/06/2009788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תרבות הנופש בצימרים הפכה כבר מזמן , לצורת הנופש הפופולרית ביותר והחביבה ביותר על אזרחי ישראל, היום גם משפחות וגם זוגות צעירים מחפשים את  הצימר האטרקטיבי ביותר עבורם, צימר שיתאים לצרכים שלהם ולרצונות שלהם.

צורת הנופש הפופולרית בישראל היא נופש באיזשהו צימר בצפון,  הציבור הישראלי על כל רבדיו אוהב את אזור הצפון היפה, והעתיר בנופים ירוקים עוצרי נשימה. צימר בצפון היה פעם מראה נדיר בישראל, היום כאשר תרבות הצימרים חדרה היטב לחברה הישראלית וכאשר כבר אי אפשר להתפרנס רק  מחקלאות, תושבים רבים במושבים רבים בצפון הקימו צימרים מעוצבים ומושקעים המהווים מקור משיכה לתיירות צימרים נרחבת.

גם בקיבוצים התפתחה לה תיירות כפרית ויש היום אלפי צימרים באזור הצפון.

כאשר אתם מחליטים לנפוש בצימר בצפון עליכם להחליט איזה צימר בצפון אתם מעדיפים. האם אתם מחפשים צימר בצפון שמיועד למשפחות ובנוי ומותאם להיות צימר למשפחות, או אולי אתם מחפשים צימר בצפון שיהיה צימר יוקרתי וייחודי, כמובן שיש צימר בצפון שהוא רומנטי ומיועד לזוגות אוהבים ויש אפילו צימר בצפון המיועד למגזר הדתי.

תהליך של בחירת צימר בצפון אינו פשוט, שפע הצימרים והסוגים השונים של הצימרים מבלבל ומקשה על אילו העומדים לבחור צימר בצפון.

לעזרתם קמו עשרות אתרי אינטרנט המרכזים מידע רב על צימרים ברחבי הארץ , יש אתרים המתרכזים רק בצימרים באזור הצפון, יש אתרים המתרכזים רק בצימרים יוקרתיים וכך הלאה והלאה.

צימר בצפון הוא כבר מזמן לא סתם בקתה פשוטה, כל מי שמגיע היום לצימר בצפון  מוצא צימר מעוצב ומושקע, צימר מפנק ומענג, צימר בצפון יכול להיות עם בריכה או עם ספא. צימר בצפון מציע היום מגוון רחב של אטרקציות שהתפתחו במהלך השנים עם התפתחות התיירות הכפרית והעליה בביקוש לאטרקציות בצפון.

צימר בצפון יכול להיות היום גם צימר בעל קונספט מסוים, צימר המציע ערך מוסף כלשהו, כך למשל ניתן למצוא היום צימר בצפון שהוא צימר אקולוגי, ויש צימר בצפון שהוא צימר המיועד למדוושי האופניים. ויש צימר בצפון המיועד לצמחונים בלבד.

לסיכום ניתן לומר שכל צימרים בצפון הוא חווית נופש  מושלמת חוויה שמוציאה אתכם מהשגרה המלחיצה של חיי היום יום ומעניקה לכם אנרגיות חדשות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבירים

מאת: אביריםצימרים22/06/09887 צפיות
החלטתם השנה לצאת לנופש באיזשהו צימר באזור הצפון ? האם אתם יודעים מה אתם עומדים לקבל באותו צימר צפון ? האם אתם יודעים איך נראה בדיוק אותו צימר צפון , או מה הם האביזרים והשירותים שניתן לקבל באותו צימר צפון?

מאת: אביריםצימרים22/06/09947 צפיות
הגליל היפה בעל הנוף המשכר והפראי מספק לנו הים שפע של צימרים. היום משפחות רבות בגליל מתפרנסות ממקור פרנסה חדש ורווחי של צימר בגליל. ומשפחות רבות אחרות אוהבות להגיע לנופש בגליל ולהנות מנופש של צימר גליל. אם גם אתם החלטתם לצאת השנה לנופש באיזשהו צימר גליל ואחרי ששוטטתם באינטרנט יצאתם מבולבלים מהמגוון העצום של הצימרים השונים הפזורים ברחבי הגליל, אז הנה לכם כמה המלצות כיצד להגיע אל אותו צימר גליל המתאים בדיוק לכם, להעדפות שלכם, לתקציב שלכם ולצרכים שלכם.

מאת: אביריםצימרים22/06/09799 צפיות
כל מי שאוהב את תיירות הצימרים יודע שיש היום שפע של צימרים באזור הגליל. בשנים האחרונות לא נפסקת ההתפחות המואצת של צימרים בגליל, ובעלי הצימרים רק מחפשים איך להקים צימרים גליל שיהיו מיוחדים יותר, אטרקטיבים יותר וחדשניים יותר.

מאת: אביריםצימרים22/06/09842 צפיות
צימרים בצפון הפכו בשנים האחרונות לפתרון הטוב ביותר עבור רבבות אנשים שמחפשים נופש בחיק הטבע , בקרבת הנופים הירוקים של צפון הארץ. השילוב המוצלח בין נופים ירוקים מרהיבים ביופיים, לבין צימרים איכותיים ומושקעים, ואטרקציות אטרקטיביות הוא נוסחת פלא שמביאה בסופו של דבר לחופשה מוצלחת וחוויתית באזור הצפון שמתאימה לכל שכבות הגיל והאוכלוסיה. במאה ה-21 צימרים צפון אינם דומים לצימרים הראשונים שהוקמו לפני כ-20 שנה. בעבר היו צימרים מעטים באזור הצפון והם היו צימרים סטנדרטיים וצנועים שסיפקו את השירו

מאת: אביריםצימרים22/06/09922 צפיות
בעשור האחרון חלה תפנית חשובה בכל הקשור לתיירות באזור הגליל המערבי. מאז הקמת הצימרים בישובים השונים באזור הגליל המערבי, הפך הגליל המערבי לאזור אטרקטיבי לנופש וטיולים הן של תיירים ישראלים והן של תיירים מחו"ל.

מאת: אביריםצימרים22/06/09868 צפיות
שוב הגיע הקיץ החם ועמו החופש הגדול המשעמם והארוך. הילדים מטפסים על הקירות ואתם כבר לא יודעים איך לתפעל אותם. אז הנה רעיון מצויין: מדוע שלא תקחו את הילדים לחופשה אחרת, חופשה שתהיה באחד משפע הצימרים הנמצאים בגליל העליון?

מאת: אביריםצימרים22/06/09822 צפיות
צימרים בגליל אינם מחזה נדיר בימינו. כל מי שנוסע היום לנופש בצפון ועובר דרך נופיו המדהימים של הגליל יכול למצוא היום שפע של צימרים בגליל, בין אם זה צימרים עירוניים או צימרים בקיבוץ.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172090 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171441 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171513 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171478 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171501 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161555 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161588 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica