חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדריכלים

מאת: ask4web קידום אתריםאדריכלות10/04/2011868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדריכלים סוגים שונים
 בעשרות השנים האחרונות התפתח מאוד תחום האדריכלים, ישנן סוגים שונים של אדריכלים הפועלים בשוק המסחרי, אדריכלי נוף, אדריכלים שהם מעצבי פנים, ואדריכלי בניין. כל המקצועות הללו בתחום האדריכלות הינם נלמדים בנפרד באקדמיה ובבתי הספר הגבוהים ללימוד מקצועות אלו. כמו כן, אדריכלים אילו יכולים להיות ברמתם שווים לכל אדם אחר מבחינת עיצוב בתחום שלא הוכשרו בוא, למרות שבדרך כלל בגלל שאותם אדריכלים שוהים רבות בקרב אדריכלים אחרים, סודות המקצוע נוטים לעבור מאחד לשני כל הזמן, וכך נוצר למעשה מצב בו כל אחד מאותם אדריכלים יודע מעט בתחומים אחרים.
 אדריכל נוף
 אדריכלים המתמחים בתחום של נוף, הינם אדריכלים שהמומחיות שלהם היא לעצב את מראה גינת הבית, עיצוב כל קרקעות שאינם בתוך מבנה אלא חיצוניים, כמו לדוגמא, גינות, סלעים, מפלים ונחלים, אותם מציבים בחלק האדמה שאינו מבנה. לימוד של תחום זה הינו מורכב מאוד, הוא מצריך ידע מקיף ומקצועי על כל סוגי הפרחים הקיימים.
 אדריכלים ומעצבי פנים :
 אדריכלים ומעצבי פנים הינם אנשים המומחים בתחום העיצוב פנים, כאשר משתמשים במונח עיצוב פנים, הכוונה היא לעיצוב פנים הבית הטעמת דקורציה שתתאים למראה הכללי של הבית ועל פי הדרך שבה אתם רוצים לאפיין אותו. לדוגמא, מעצבי פנים שהם אדריכלים ידעו כיצד להתאים את הדלתות ואת סוג החלונות אחד לשני על מנת להקנות את האווירה שאתם רוצים בבית בכלל או בחדר ספציפי.
 אדריכל בניין
 אדריכלים המעצבים בניינים הינם מעצבים ברמה שונה לגמרי, הם בדרך כלל בעלי ניסיון רב בתכנון, סיימו בבתי ספר, אוניברסיטאות מהטובים ביותר ובעלי יכולת לא לעשות רק תוכנית בנייה לבית פרטי או לעצב חדר או חלל כלשהו אלא לשרטט ולתכנן מבנה של בניין שלם הכולל בתוכו מבנים רבים, וכן גם שיתוף פעולה עם אדריכל נוף על מנת שיסייע בתכנון של הבניין מבחוץ, ועיצוב פנים על ידי מעצבת פנים מקצועית שתסייע בתכנון אפשרויות עיצוב לכל דירה, ותתכנן את הבית לדוגמא.
 בחירת אדריכל נוף איננה מקצוע פשוט אך בחירה נכונה יכולה לייעל מאוד את כל תהליך הבנייה ולכן חשוב מאוד לעשות אותה בצורה רצינית ואחראית.

 



תגיות המאמר: אדריכלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131788 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131836 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131644 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132092 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131543 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131684 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131682 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222226 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222734 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222707 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222833 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213603 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213850 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212187 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica