חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של וטרינר כחלק ממערך יבוא בשר לארץ

מאת: ימית 2000וטרינריה13/04/20111076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כידוע יבוא בשר לישראל הוא אחד מהמערכות הקשות שלא ידועות כל כך לאזרח המצוי.
אדם או לחלופין משפחה שמעוננים לרכוש בשר לארוחה טובה ניגשים לקצביה השכונתית והיום אם תרצו לכל סופר בכל קרן זווית , מבקשים מהקצב קילו או שניים, אותם מביאים הביתה לאשת החיל , היא את הבשר מבשלת ובערב יושבת כל המשפחה ונהנית מארוחת בשרים טובה.

אך לא כל כך קלה היא דרכו של הבשר עד שהוא אליכם לשולחן מגיע ראוי למאכל.
נצא מנקודת הנחה שרוב הבשר הנקנה בישראל הנו בשר מיובא מחו"ל.
וכל הקושי שהבאת בשר מחו”ל הנו גדול ורציני ומעבר לכך מי מבטי שארי המסע הארוך השבר שהינו מאכל עדין ורגיש לשנוי מזג האוויר לא התקלקל לאחר הטלטלות הרבות.
לכן ישנו וטרינר מיוחד שפקידו הוא לבדוק כל גרם של בשר שעובר את המכס ולראות האם ראוי הוא למאכל או שלאו.

אכן משנע פשוט הדבר, יעמוד לו וטרינר זה בפחת שדב התעופה יבדוק כל סחורה וסחורה שבשרים נושאת בטוחה יאשר או יפסול והנה מה טוב , אל התושבים תגיע רק סחורה מובחרת ורק בשר כשיר וטוב על שולחנם יעלה.

קשייו של וטרינר הבודק את איכות הבשר

 

אך פה בא האבל הגדול.
יש ישנם את הספקים שעל הסחורה כבר שילמו , ואין להם שום רצון להפסיד סכומים גדולים כאלה ואחרים, גם במחיר איכות טובה פחות או יותר של הבשר.
ולכן קשיים רבים הם עורמים בדרכו של הוטרינר, החל באם בכלל יש צורך בבדיקה וכלה בכך שמנסים הם לשבש את בדיקתו של וטרינר זה בדרכים קלקלות שונות.
הם מערימים קשיים בדרכו של וטרינר זה וטוענים שאין צורך בזה.
אך לאחר שהחוק בו יתערב אין כבר שום שאלה והוטרינר עומד במצח נחושה בפתח שדה התעופה.
ראו שבדרך זה לא יעצמו את פעולתו של הוטרינר ולכן מנסים הם לשבש את בדיקתו.
לרשותו של וטרינר בודק בשר עומדים מכשירים שונים ואחד מהם הוא אקדח לייזר ששולח קרן לייזר לתוך תכולת הסחורה והיא מספרת לו על טמפרטורה שבה הבשר שורה.
פעמים רבות לאחר הטלטלות הבשר כבר לא ממש נמצא בטמפרטורה הרצויה.
מייבאי הבשר לארץ לא מעוניינים שאת זה יגלה וטרינר בודק זה.
ולכן לפני הנחיתה מנסים הם לדחוף קרחים לתוך הסחורה.
הדבר משבש את איכות הבדיקה וגורם לכך שאין תשובה ברורה מבדיקתו של וטרינר...
אז בפעם הבאה שאתם קונים בשר שימו לב שיש את כל החותמות הדרושות המראות שהבשר עבר בדיקה של וטרינר והוא ראוי לאכילה ללא שום חשש ובעיה.

 



תגיות המאמר: וטרינר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים מיקצועים בזמני החופשי...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ימית 2000

מאת: ימית 2000שירותים לעורכי דין13/04/111076 צפיות
בדיקת פוליגרף התגלתה כבר לפני מאות שנים רק שאז היא הייתה באמצעות בדיקה פרימיטיבית למדי , פשוט מאוד העמידו אש במרכז הכפר וכל אנשי הכבר עמדו סביבה, את האדם החשוד בדיבורים שאינם אמת העמידו ליד האש האדם שהיה בתפקיד התורן הגיש כמעין מקל ממתכת ארוך לתוך האש ומיד לאחר מכן שם אותו על הלשון של האדם החשוד בדיבור דבר שקר. באם הלשון הייתה נצרבת ונכבית מן האש הרי ברור וידועה פה מעל לכל ספק שהאדם אינו דובר אמת , אך אם הלשון שנשארה במתכונתה והאש כלל לא הזיקה לה הרי שלפנינו אדם שובר אמת ויש להסיר ממנו כל חדש של דובר שווא.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197129 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187242 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187407 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187741 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187813 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187883 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184126 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica