חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להזמין בזיל הזול בית מלון באינטרנט

מאת: ניצןבתי מלון14/04/20112890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד השאלות כסוכן נסיעות לשעבר ששואלים אותי מכרים ולקוחות שהייתי מוכר להם חבילות נופש על ימין ועל שמאל זה "הכיצד להזמין במחיר משתלם בית מלון באינטרנט" או במילה אחרת כיצד לשלם מינימום ולקבל את ההכי טוב שאפשר!

רוצה לדעת את כל הטיפים איך להזמין בית מלון באינטרנט במחיר שיהיה מתאים לכיס שלך..? הגעת למקום הנכון!

הזמנת בתי מלון – טיפ מספר 1

הטיפ הראשון לאלו שדווקא רוצים להזמין בית מלון באינטרנט ורוצים לחסוך את העמלות של סוכני הנסיעות ואת כל הכסף שעובר בדרך, הוא קודם כל לבצע בירור מקיף באתרי מלון מומלצים, כיום ישנם מספר אתרי בתי מלון מומלצים, כגון: Booking.com, Hotelcombiand.com, וכדומה...

כיום לאחר שהאתרים שעוסקים במכירת חדרי אירוח בבתי מלון הבינו שהאוכלוסייה בישראל היא אוכלוסייה של מטיילים שאוהבים לראות עולם, מרבית מהאתרים תורגמו לעברית בפונקציה שבדרך כלל נמצאת בצדו העליון של דף האינטרנט.

הטיפ החשוב מכולם הוא לבצע בירור מקדים ולראות שאתם באמת יודעים מהם המחירים הקיימים באינטרנט, בית מלון אחד יכול להיות במחיר מסוים באתר מלונות, כאשר באתר אחר העוסק באותו תחום המחיר יכול להיות זול בהרבה ולכן החשיבות של בירור מקדים בנושא היא בחשיבות גבוהה במיוחד.

הזמנת בית מלון – טיפ מספר 2

לאחר שעשיתם את הבירורים של המחירים בעבודה שתיקח לכם לא יותר מחצי שעה, אין ספק שהדבר האולטימטיבי כרגע לעשות זה לעשות בירור באתרי סוכנויות הנסיעות בישראל בשביל לראות את ההשוואה של המחירים בין אתרי המלונות בחו"ל לבין אתרי סוכנויות הנסיעות.

במרבית המקרים אנחנו כבר נגיד לכם שאתרי המלונות הקיימים באינטרנט או הספקים שעוסקים אך ורק במכירת בתי מלון הם זולים בהרבה וזאת בגלל שסוכני הנסיעות בישראל גובים בדרך כלל עמלות לא קטנות על השירותים האלו, ואחרי הכל אתם כצרכנים רוצים לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר כמו ברוב המקרים, אף על פי שלא מעט אנשים אוהבים את הנושא שיש להם "אבא ואמא" לקבל את השירות וכמו כן להתלונן במידה ובית המלון לא סיפק את הסחורה עבורכם כמו שכתוב בספר או כמו שנאמר.

הזמנת בית מלון – לסיכום

לסיכום הדברים, בחירת בית מלון זה בהחלט אחד החלקים הקשים והמסובכים ביותר שקיימים בכל הנושא של הזמנת שירותי תיירות, כאשר בירור מקדים בנושא וכמו כן בדיקה של סוכני הנסיעות בישראל בנושא המחירים והעלויות יכול לחסוך לכם לא מעט כספים ולא מעט עמלות שבהחלט יכולות ללכת על הבזבוזים שלכם בחופשה בארץ או בחו"ל, שתהיה חופשה מהנה וזולה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוניינים גם אתם במאמר שיווקי לאתרכם....? אתם מוזמנים לכתוב לי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןזוגיות ואהבה24/02/131019 צפיות
במידה והחלטת לעשות את הצעד ולהתחיל בתהליך של הכרת בו או בת זוג, להלן מספר טיפים והמלצות שיעזרו לך להבין בצורה טובה יותר הכיצד לבצע את ההכרות והכיצד להגיע למצב בו אתה מבצע את הבחירה שלך בצורה נכונה וטובה.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי18/11/121041 צפיות
במידה והחלטת לנסוע לחופשה באזור הצפון ואתם קבוצה גדולה יחסית המעוניינת להקל על החיים, האופציה הטובה ביותר זה לשכור אוטובוס מיוחד שיעזור לכם ליהנות מנסיעה מיוחדת ומפנקת שתעזור לכם במהלך הטיול בצפון ארץ ישראל.

מאת: ניצןטיולים בארץ29/10/121297 צפיות
החלטת לנסוע לחופשה בצפון? קח לעצמך רגע של נחת וקרא את הטיפים שיעזרו לך לתכנן בצורה נכונה וטובה את הטיול בצפון ארץ ישראל עליו חלמת כבר זמן רב. הצפון הוא האזור הגדול ביותר לתיירות בישראל ובשביל לדעת בצורה טובה איפה והכי כדאי לטייל, חשוב מאוד שתעשה את הבחירות הנכונה והטובה ביותר שיש.

מאת: ניצןטיולים בארץ24/08/121320 צפיות
החלטת שהפעם אתה נוסע למרכז הארץ לחופשה של מספר ימים בתל אביב הגדולה, עכשיו מה שנותר זה שתדע את הנפלאות שבדבר ותוכל ליהנות ממגוון רחב של אופציות ואפשרויות בדרך לחופשה הכי קסומה שיש במרכז הארץ, הצטרפו אלינו ותתפלאו לגלות שיש כאלו שרוצים לנפוש ולטייל בעיר תל אביב יפו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111863 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/06/111528 צפיות
החלטת לטוס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות..? מצוין, כי עכשיו מה שנותר זה רק להוציא את אשרת הכניסה לארצות הברית וכמו כן לרכוש טיסה זולה במיוחד ליעד מסוכן הנסיעות האישי שלך.

מאת: ניצןקבוצות ואוהדים10/04/112038 צפיות
אחד מאירועי הספורט של השנה בלי שום ספק הולכים להיות אירוע הפיינל פור בכדורסל שייערך השנה בברצלונה, הדבר המשמח הנוסף הוא שאחת מהקבוצות שתשחק שם היא מכבי תל אביב בכבודה ובעצה שבהחלט הולכת לעשות כבוד לספורט הישראלי ולמדינה בפרט.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182166 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182032 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181503 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181581 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181487 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica