חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השנה החלטתי לטייל במלטה!

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/201111860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

הטיסה למלטה מישראל

את האמת שהטיסה לא הייתה "הטיסה" עם נגדיר זאת בעדינו , וזאת מפני שדווקא את החופשה שלי במלטה רכשתי בחבילת נופש אצל סוכן הנסיעות האישי שלי, שכמובן דאג לי לאירוח בבית מלון ולהעברות הלוך וחזור, כמובן שהסוכן שלי יידע אותי שהטיסה הינה טיסה צ'ארטר ולכן, אפשר להגיד שבנושא הנ"ל לא הייתי מופתע יותר מדי וזאת בגלל הניסיון הרב שיש לי עם טיסות שכר!

ההגעה למלטה ותחילת הטיול!

אז לאחר שנחתתי בשדה התעופה של מלטה ולאחר שקיבלתי את שירותי העברות לבית המלון שסידר לי סוכן הנסיעות שלי, החלטתי שאני מתחיל את הטיול שלי בהכרת העיר, והדבר הראשון שעשיתי יה לגשת למשרד המודיעין לתייר הנמצא בכל פינה ברחבי העיר ולקבל מידע על האטרקציות השונות הקיימות באזור, במידה ואתם רוצים לוותר את הנושא אתם יכולים לעיין במשרד התיירות של מלטה שקיים באינטרנט!

המשכתי דווקא בטיול הישראלי הממוצע

דווקא לאחר שקיבלתי את המידע הרלוונטי ביותר בעבור האטרקציות שקיימות באזור, החלטתי שהנקודה הראשונה בה אני רוצה להיות זה חופי הים של מלטה, כי אחרי הכל שכחתי לציין זאת אני מטורף על הים ובין היתר גר על חוף תל אביב חחח.

לאחר שהעברתי יותר ממחצית היום באזור הנמל של מלטה ובאזורי חופי הים, החלטתי לחזור למלון, לעשות מקלחת רעננה ולהתחיל לממש את חבילת הנופש במלטה.

טירות, מבוכים ודרכונים והרבה היסטוריה

אין ספק שאחת החווית היותר מרעישות שהיו לי מהעיר הזו זה ההיסטוריה הארוכה של העיר כמו סוג של "מבוכים ודרכונים", למה אני מגדיר זאת כך אתם לבטח שואלים, בגלל שבמרבית העיר תוכלו ליהנות מעתיקות מתקופת ימי הביניים, טירות עצומות מימדים והמון יופי שאי אפשר לתאר במילים.

כמובן שחשוב לציין שמלטה שופעת בבתי קפה, מסעדות מועדוני לילה ושאר הירקות שאינם מביישים שום עיר אירופאית מהדרגות הגבוהות, כגון: לונדון, רומא, פאריז וכדומה...לאלו השואלים אותי אני ממליץ בחום לנסות ולטייל במלטה ולראות עולם של צבעים, עתיקות, ימי הביניים וכל זאת בשילוב אווירה אירופאית קסומה שתאפשר לכם לחוות את המקום הכי אירופאי שיש בתקופה הכי ישנה וקלאסית שיכולה להיות!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוניינים גם אתם במאמר שיווקי לאתרכם....? אתם מוזמנים לכתוב לי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןזוגיות ואהבה24/02/131017 צפיות
במידה והחלטת לעשות את הצעד ולהתחיל בתהליך של הכרת בו או בת זוג, להלן מספר טיפים והמלצות שיעזרו לך להבין בצורה טובה יותר הכיצד לבצע את ההכרות והכיצד להגיע למצב בו אתה מבצע את הבחירה שלך בצורה נכונה וטובה.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי18/11/121039 צפיות
במידה והחלטת לנסוע לחופשה באזור הצפון ואתם קבוצה גדולה יחסית המעוניינת להקל על החיים, האופציה הטובה ביותר זה לשכור אוטובוס מיוחד שיעזור לכם ליהנות מנסיעה מיוחדת ומפנקת שתעזור לכם במהלך הטיול בצפון ארץ ישראל.

מאת: ניצןטיולים בארץ29/10/121295 צפיות
החלטת לנסוע לחופשה בצפון? קח לעצמך רגע של נחת וקרא את הטיפים שיעזרו לך לתכנן בצורה נכונה וטובה את הטיול בצפון ארץ ישראל עליו חלמת כבר זמן רב. הצפון הוא האזור הגדול ביותר לתיירות בישראל ובשביל לדעת בצורה טובה איפה והכי כדאי לטייל, חשוב מאוד שתעשה את הבחירות הנכונה והטובה ביותר שיש.

מאת: ניצןטיולים בארץ24/08/121319 צפיות
החלטת שהפעם אתה נוסע למרכז הארץ לחופשה של מספר ימים בתל אביב הגדולה, עכשיו מה שנותר זה שתדע את הנפלאות שבדבר ותוכל ליהנות ממגוון רחב של אופציות ואפשרויות בדרך לחופשה הכי קסומה שיש במרכז הארץ, הצטרפו אלינו ותתפלאו לגלות שיש כאלו שרוצים לנפוש ולטייל בעיר תל אביב יפו.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/06/111526 צפיות
החלטת לטוס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות..? מצוין, כי עכשיו מה שנותר זה רק להוציא את אשרת הכניסה לארצות הברית וכמו כן לרכוש טיסה זולה במיוחד ליעד מסוכן הנסיעות האישי שלך.

מאת: ניצןבתי מלון14/04/112887 צפיות
אחד השאלות כסוכן נסיעות לשעבר ששואלים אותי מכרים ולקוחות שהייתי מוכר להם חבילות נופש על ימין ועל שמאל זה "הכיצד להזמין במחיר משתלם בית מלון באינטרנט" או במילה אחרת כיצד לשלם מינימום ולקבל את ההכי טוב שאפשר!

מאת: ניצןקבוצות ואוהדים10/04/112037 צפיות
אחד מאירועי הספורט של השנה בלי שום ספק הולכים להיות אירוע הפיינל פור בכדורסל שייערך השנה בברצלונה, הדבר המשמח הנוסף הוא שאחת מהקבוצות שתשחק שם היא מכבי תל אביב בכבודה ובעצה שבהחלט הולכת לעשות כבוד לספורט הישראלי ולמדינה בפרט.

מאמרים נוספים בנושא סיפורי מסע

מאת: אורי כהןסיפורי מסע05/08/132343 צפיות
פארק חבלים מאפשר פעילות אתגרית שכוללת מעבר במכשולים בגבהים שונים. כמעט בכל פארק קיימים כמה מסלולים וברובם ניתן לעשות גם סנפלינג. המעברים בין העצים שכוללים גשרים על חבלים, יאפשרו גם למשתתפים הקטנים ליהנות מהחוויה המדהימה. מכיוון שבכל פארק קיימים אזורים בעלי דרגות קושי שונות, זה מבטיח הנאה רבה לכל המשפחה. דרגת קושי הימלאיה תתאים למשל לבעלי ניסיון בסנפלינג, בעוד מסלול קופים יתאים יותר למטיילים הצעירים והשובבים.

מאת: tkidumסיפורי מסע17/07/131848 צפיות
יש היום המון סיבות לפנות למשרד חקירות, בין אם אתה אדם פרטי החושד באשתך או בילדיך בדברים מסוימים ובין אם אתה בעל עסק החושד בעובדים שלך. היום הנתונים לגבי גניבות במקום העבודה עולות כל יום והעובדים מוצאים דרכים מתוחכמות להערים על המנהלים ולהתחמק ממצלמות האבטחה. זה לא משנה אם הגניבה היא קטנה יחסית כמו מחשב או מוצר מסוים או גדולה כמו סכומים של כסף הענישה חייבת להתבצע וחשוב לעשות את החקירה בצורה יסודית כדי להוקיע את הגנב משורות החברה. נושא של ריגול תעשייתי הוא מאוד חם בעקבות חברות היי טק וסטארט אפ רבו

מאת: איציק מלאכיסיפורי מסע14/06/131881 צפיות
נשיר ונטייל בעקבות גדול משוררי א"י נתן אלתרמן ובתו תרצה אתר. נבקר באתרים שעליהם כתבו ובהם ביקרו אלתרמן ובתו,שהייתה יוצרת גדולה בזכות עצמה. על הקשר המיוחד ביניהם,נשמע סיפורים מרתקים מאחורי השירים ומחבריהם.

מאת: אמיר דינרסיפורי מסע30/05/129050 צפיות
העיר ניו יורק ידועה במגוון הרחב שהיא מציעה למבקרים ומטיילים המגיעים לעיר לחופשה, ביקור או לעסקים. החל מסנטרל פארק המפורסם, דרך השדרה החמישית ועד לשכונת ברוקלין, ניו יורק היא אחד היעדים המועדפים על מטיילים מכל העולם. יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר ניו יורק החל מאטרקציות ופעילויות, מסעדות ושווקים מופלאים ועד הופעות, הצגות וקניות כל מה שעולה על רוחכם העיר ניו יורק מספקת.

מאת: דניאל seoסיפורי מסע07/11/118914 צפיות
איך לפעמים מתחשק לנו לקחת כמה דברים, לברוח מהילדים ולברוח לאיזה מקום שאף אחד לא יטריד אותנו ולא יציק לנו בשום דבר. בוס יקר- תעזוב אותי בשקט, אני לא באמת רוצה לשמוע ממך, כואב לי כבר הראש ואני רוצה הרבה שקט בחיים עכשיו.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119271 צפיות
חת החוויות המרכזיות של טיול במונגוליה היא האירוח בגר. כאשר נסעתי בערבות המונגוליות למרגלות הרי אלטאי, התעצלתי לעתים להקים את האוהל, מה גם שהשתחלות לתוך שק השינה בשעה מוקדמת נראתה לי משעממת מדי.

מאת: אלכסה כהןסיפורי מסע03/05/119217 צפיות
שלושה שבועות סיירתי ברחבי מונגוליה; טיפסתי למרגלות הקרחונים שבמערב וגלשתי אל האגמים, חציתי את הדיונות ואת רכסי הגרניט, ביקרתי במקדשים וצפיתי בעורות דורסים. כששואלים אותי מה ייחודה של מונגוליה, אני משיב ללא היסוס: המונגולים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica