חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרויות בינו לבינה ומה שמעבר

מאת: ניצןזוגיות ואהבה24/02/20131018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם בשלב שאתם עדיין מחפשים להכיר בן או בת זוג לכל מטרה וקשר...?מצוין, כי חשוב לדעת שהכי חשוב אסור להתייאש ואין ספק שבסופו של יום הכרויות הם דבר שבא עם הזמן.

אתרי היכרויות לכל מטרה

בישראל ישנם לא מעט אתרי אינטרנט להיכרויות וכל מטרה, החל מדייטים תוססים ועד XXX שמפאת הכבוד עדיף שנישאר חסויים.

אין ספק בכלל שאחד הדברים המשמעותיים ביותר בהיכרויות היא החיצוניות כי זהו הדבר הראשון הנגלה לעניינו, אבל...בסופו של דבר חשוב לא להסתכל על הקנקן אלא במה שיש בו, כי קשר ואהבה מתחילים מבפנים ונגמרים בפנים.

בין אתרי ההיכרויות בארץ ובעולם, ניתן למצוא מוכרים וידועים כמו, אטרף דייטינג שמוגדר גם לאוכלוסיה ההומו לסבית, סקס פארטי שהינו אתר להיכרויות עמוקות יותר וכדומה.

היכרויות וקשר צריך לטפח בדיוק כמו את הרכב

ואת הכותרת הנ"ל לא סתם רשמתי וזאת בגלל שהבנים הם בדרך כלל היותר בעיתיים בכל נושא הקשרים הרומנטיים האלו, בת זוג זה בדיוק כמו רכב ויש את הצורך לטפח ולהשקיע בסופו של יום בקשר הרומנטי או בכל קשר כזה או אחר לכל מטרה.

כמובן שההדיות חייבת להיות וחייב שתהיה השלכה גם של הצד הנשי על הגברי ולהמשיך ולטפח את הקשר ככל שניתן, אחרי הכל שמחליטים לצאת ביחד ולפתח מערכת זוגית, מה שקובע ה האמונה, היחס וההשקעה שיש איש איש לרעהו.

איך לבחור את בן או בת הזוג הנכונה באינטרנט

בשביל לבחור את בן או בת הזוג הנכונה דרך האינטרנט יש לבצע מספר פעולות, שראשיתן מתחילות ברישום לאתר, ישנם כאלו שמעדיפים להסתתר מאחורי צלליות ומקומות ואין ספק שהם אלו שבסופו של דבר לא מכירים וזאת בגלל שישנם אנשים שרוצים לראות את כל המפה פתוחה ולא לקלף את הבצל לאט לאט.

כמובן שלפני שמחליטים להיפגש חשוב מאוד לחשוב על אפשרות שיחת טלפון מקדימה שיכולה בהחלט לספק לך מגוון של אפשרויות והחלטה האם להגיע לדייט או האם לוותר ולהמשיך לחפש את האחת שתעשה לך את זה או שתעשה לך את זה...?! הכל ביידים שלכם!

הכרות של בן או בת זוג בחופשה

אחד מהמקומות הפופולאריים ביותר להכיר בהם בן או בת זוג זה דווקא במהלך החופשה, כאשר במידה וניקח לדוגמא נופש בעיר אילת במהלך הקיץ, שנחשבת לתקופה הטובה ביותר בה מגיעים אלפי בנים ובנות בשביל להכיר מקרוב, כמובן שזו יכולה להיות הזדמנות מצוינות ואידיאלית עבור כולכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעוניינים גם אתם במאמר שיווקי לאתרכם....? אתם מוזמנים לכתוב לי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי18/11/121041 צפיות
במידה והחלטת לנסוע לחופשה באזור הצפון ואתם קבוצה גדולה יחסית המעוניינת להקל על החיים, האופציה הטובה ביותר זה לשכור אוטובוס מיוחד שיעזור לכם ליהנות מנסיעה מיוחדת ומפנקת שתעזור לכם במהלך הטיול בצפון ארץ ישראל.

מאת: ניצןטיולים בארץ29/10/121297 צפיות
החלטת לנסוע לחופשה בצפון? קח לעצמך רגע של נחת וקרא את הטיפים שיעזרו לך לתכנן בצורה נכונה וטובה את הטיול בצפון ארץ ישראל עליו חלמת כבר זמן רב. הצפון הוא האזור הגדול ביותר לתיירות בישראל ובשביל לדעת בצורה טובה איפה והכי כדאי לטייל, חשוב מאוד שתעשה את הבחירות הנכונה והטובה ביותר שיש.

מאת: ניצןטיולים בארץ24/08/121320 צפיות
החלטת שהפעם אתה נוסע למרכז הארץ לחופשה של מספר ימים בתל אביב הגדולה, עכשיו מה שנותר זה שתדע את הנפלאות שבדבר ותוכל ליהנות ממגוון רחב של אופציות ואפשרויות בדרך לחופשה הכי קסומה שיש במרכז הארץ, הצטרפו אלינו ותתפלאו לגלות שיש כאלו שרוצים לנפוש ולטייל בעיר תל אביב יפו.

מאת: ניצןסיפורי מסע25/06/1111863 צפיות
אז לאחר ששמעתי אין סוף סיפורים בנושא ולאחר שלא מעט אנשים נתנו לי הצעות כאלו ואחרות איפה לעשות את החופשה השנתית שלי, החלטתי שהפעם אני נוסע לטייל במלטה ולראות את אירופה בצורה קצת שונה ממה שהייתי רגיל עד כה.

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/06/111527 צפיות
החלטת לטוס לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות..? מצוין, כי עכשיו מה שנותר זה רק להוציא את אשרת הכניסה לארצות הברית וכמו כן לרכוש טיסה זולה במיוחד ליעד מסוכן הנסיעות האישי שלך.

מאת: ניצןבתי מלון14/04/112890 צפיות
אחד השאלות כסוכן נסיעות לשעבר ששואלים אותי מכרים ולקוחות שהייתי מוכר להם חבילות נופש על ימין ועל שמאל זה "הכיצד להזמין במחיר משתלם בית מלון באינטרנט" או במילה אחרת כיצד לשלם מינימום ולקבל את ההכי טוב שאפשר!

מאת: ניצןקבוצות ואוהדים10/04/112038 צפיות
אחד מאירועי הספורט של השנה בלי שום ספק הולכים להיות אירוע הפיינל פור בכדורסל שייערך השנה בברצלונה, הדבר המשמח הנוסף הוא שאחת מהקבוצות שתשחק שם היא מכבי תל אביב בכבודה ובעצה שבהחלט הולכת לעשות כבוד לספורט הישראלי ולמדינה בפרט.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206431 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204914 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204696 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192806 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182752 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica