חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי חשבונאות – כדאי או לא רלוונטי?

הכותרת של מאמר זה לא נכתבה כרעם ביום בהיר – בהחלט ניתן להתרשם כי ישנם כאלה אשר לא מבינים את מהות המילה "חשבונאות" ועלולים לפסול מקצוע זה על הסף מבלי להבין מול איזה מכרה זהב אינטלקטואלי ותעסוקתי הם ניצבים. חשבונאות היא לא עשיית חשבון והיא לא מקצוע מתמטי נטו אלא היא תחום לימודים אשר משלב אלמנטים מלימודי הכלכלה ומנהל העסקים אך משכללת אותם ומעניקה להם פן מקצועי ופרקטי יותר.

מבלי להיכנס למה לומדים, היכן לומדים ואיך מתקבלים להלן מספר תשובות לשאלה – "מדוע לימודי חשבונאות כדאיים?"

כמעט כל סטודנט ממוצע דואג במהלך כל שלושת או ארבעת שנות התואר הראשון שלו מה יהיה בעתיד, מתי ימצא עבודה והאם ירוויח מספיק כסף. מי שלומד ראיית חשבון בדרך כלל מודאג רק עד כמה רחוק הוא יגיע עם סיום הלימודים. הציונים בהחלט קובעים לאיזו חברה מתקבלים לראשונה אך עדיין לא נולד רואה החשבון אשר נשאר מובטל לאחר סיום התואר.

חשבונאות, או ראיית חשבון הם שמות נרדפים למקצוע אשר משלב מספר אלמנטים מתחום הכלכלה ומנהל העסקים כך שלמעשה אפשרויות התעסוקה הן עצומות ולא פלא כי הביקוש בשוק לרואי חשבון מדופלמים הינו עצום. בוגרי לימודי חשבונאות יוכלו להשתלב בבנקים, בחברות לראיית חשבון הגדולות והקטנות, במשרדים ממשלתיים, מפעלים ואפילו לפתוח משרד רואי חשבון פרטי ולעשות את הכסף הגדול.

בסופו של דבר, מי שלומד לימודי חשבונאות עתידו הוא בהבאה לצמצום מקסימאלי בהוצאות בכלל והוצאות המיסוי בפרט של החברה המעסיקה אותו – וזה, גבירותיי ורבותי, שווה הון תועפות גם למי שילמד לימודי חשבונאות ויהפוך לרואה חשבון וגם לחברה המעסיקה אותו.

ניתן ללמוד לימודי חשבונאות לא רק באוניברסיטאות בארץ אלא גם במספר מכללות מעולות וכך בסופו של ניתן ללמוד קרוב לבית מבלי שיעלה הצורך לשלם עלויות שכירות גבוהות בעיר רחוקה ולהתמודד עם הוצאות המחיה הגבוהות.

ואחרון חביב, מי שלומד לימודי חשבונאות לתואר ראשון בודאי שיוכל ללמוד גם תואר שני בעתיד בתחום שמעניין אותו כמו מנהל עסקים, תואר שני בכלכלה, תואר שני במשפטים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירית גרשון

מאת: אירית גרשוןשיפוצים20/03/111457 צפיות
לפני מספר שנים היה נהוג להשתמש ברוב חדרי האמבטיה בפורצלן וקרמיקה כיום בחדרי האמבטיה יותר ויותר אנשים משתמשים בשיש מכיוון שהוא עמיד במים ונראה נקי ומבריק. חיפוי בשיש לאמבטיה נעשה ברצפה, בקירות, ובכיור ובמשטח שסביבו. החיפוי בשיש לאמבטיה מעניק מראה יוקרתי ומהודר הנשמר לאורך שנים. כיורים העשויים מאבן ושיש נחשבים ליקרים ועמידים במיוחד.

מאת: אירית גרשוןעיצוב14/02/111782 צפיות
צביעת קירות יכולה להיעשות במספר דרכים, על ידי בעל מקצוע ועל ידי חובבנים. צביעת הבית בצורה מקצועית הכוללת מספר שכבות, תיקון חורים ונזקים, רטיבויות, סדקים שיוף, שפכטל, אפקטים מיוחדים וכדומה דורשת זמן, מקצועיות וניסיון למראה גימור מושלם. כאשר רוצים שהדברים יהיו כמו שצריך כדאי להשתמש בבעל מקצוע מנוסה.

מאת: אירית גרשוןלימודים אקדמאיים05/01/111990 צפיות
עריכת דין הפכה בשנים האחרונות לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל, ואין זה פלא עם כל תוכניות הטלוויזיה המציפות אותנו ועוסקות בנושא. מי מאיתנו לא דמיין את עצמו מידי פעם כעורך דין חלקלק וממולח הנלחם לעשות דין צדק ולהכניס את הפושע הרשע למאסר עולם הכולל עינויים ללא אפשרות חנינה. הביקוש הגדול גרם לכך שמוסדות לימוד רבים עוזרים לקבוצות רבות באוכלוסיה לנסות להגשים את חלומם, ומאפשרים לימודי משפטים ללא פסיכומטרי שדרוש בדרך כלל.

מאת: אירית גרשוןשיפוצים22/12/102083 צפיות
רצפה היא אחד הדברים הכי חשובים בחיים, אם תחשבו על זה בכל רגע נתון אתם עומדים על רצפה כלשהי, ואוי ואבוי אם חס וחלילה היא תשבר, תתפורר או בכלל תעלם. בשל חשיבות העניין, הראש שלנו תמיד עובד על שיטות להשגת ריצפה איכותית שתחזיק לאורך שנים ותאפשר לנו הליכה בטוחה בלי שום סכנה. אחת השיטות הכי יעילות שעלו היא בזכות אפוקסי לרצפה.

מאת: אירית גרשוןהריון ולידה13/12/101791 צפיות
מזל טוב! נולד לכם תינוק חדש וסביר להניח שבחצי השנה האחרונה עברו עליכם הרבה לילות בלי שינה מלווים בבכי, מוצצים, משחקים והנקה. סביר להניח שגם לכם וגם לתינוק כבר נמאס להתקיים רק על חלב, והגיע הזמן לחשוף אותו לדברים קצת יותר טעימים. תזונת תינוקות מגיל חצי שנה היא חשובה מאין כמותה, בפעם הראשונה התינוק נחשף למאכלים קצת יותר מוצקים ולכן יש צורך לעשות זאת בצורה הדרגתית ונכונה.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182595 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182441 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181894 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181713 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171481 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172271 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171946 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica