חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזונת תינוקות מגיל חצי שנה

מאת: אירית גרשוןהריון ולידה13/12/20101790 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! נולד לכם תינוק חדש וסביר להניח שבחצי השנה האחרונה עברו עליכם הרבה לילות בלי שינה מלווים בבכי, מוצצים, משחקים והנקה. סביר להניח שגם לכם וגם לתינוק כבר נמאס להתקיים רק על חלב, והגיע הזמן לחשוף אותו לדברים קצת יותר טעימים. תזונת תינוקות מגיל חצי שנה היא חשובה מאין כמותה, בפעם הראשונה התינוק נחשף למאכלים קצת יותר מוצקים ולכן יש צורך לעשות זאת בצורה הדרגתית ונכונה.

התחילו בקטן במשהו קליל ותתחילו להרגיל את הקטנטן לאכול מרק. מרק נקי בלי שום תבלון מלא בירקות טריים וטחונים. זכרו לא להעמיס על הילד הכול בבת אחת, סך הכול מדובר בהתנסות חדשה עבורו ואסור לגרום לו לבהלה. מספיקות כמה כפיות בודדות בהתחלה משולבות יחד עם הנקה עד שיתרגל לעניין, כאשר בכל פעם תוסיפו עוד ירק לטעימה ובסוף התהליך גם חתיכת בשר טחונה.

תזונת תינוקות מגיל חצי שנה כוללת בתוכה גם חשיפה ראשונה של התינוק לפירות טריים. גם כאן אין צורך למהר ויש צורך לתת לתינוק כל פעם פרי אחד על מנת להתרגל וגם על מנת לזהות בזמן אלרגיות שונות. הפרות המועדפים הם בננה, תפוח ואגס כאשר כדי מאוד לשלבם עם מיץ תפוזים טרי שיקל על הבליעה ויחשוף את התינוק לעוד טעם חדש.

אחרי שלושה חודשים נוספים הגיע הזמן להתחיל להרגיל את התינוק לסוגי מאכלים וטעמים נוספים ולמעשה למוצרי מזון המיועדים לכל מבוגר רק חתוכים דק דק כאשר אפשר לוותר מידי פעם על הטחינה תלוי בסוג המזון ובמרקם. זכרו כי תזונת תינוקות מגיל חצי שנה היא הבסיס וככל שתחשפו את הילד לכמה שיותר ריחות וטעמים כך הוא יורגל אליהם בעתיד.

תזונת תינוקות מגיל חצי שנה כמעט ואינה מוגבלת אך עדיין ישנם כמה מאכלים שעדיף להימנע מהם כגון מוצרי חלב שיכולים להכיל אלרגנים, דבש שעלול להיות רעיל לתינוקות, וכמובן דגים וכל שאר מאכלים שעלולים להכיל עצמות המסוכנות לבריאות התינוק.

בנוגע לשתייה יש לתת לתינוק מים בלבד ולהימנע משאר מיצים ומשקאות נוספים.

שיהיה בתיאבון!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירית גרשון

מאת: אירית גרשוןלימודים אקדמאיים20/04/111352 צפיות
הכותרת של מאמר זה לא נכתבה כרעם ביום בהיר – בהחלט ניתן להתרשם כי ישנם כאלה אשר לא מבינים את מהות המילה "חשבונאות" ועלולים לפסול מקצוע זה על הסף מבלי להבין מול איזה מכרה זהב אינטלקטואלי ותעסוקתי הם ניצבים. חשבונאות היא לא עשיית חשבון והיא לא מקצוע מתמטי נטו אלא היא תחום לימודים אשר משלב אלמנטים מלימודי הכלכלה ומנהל העסקים אך משכללת אותם ומעניקה להם פן מקצועי ופרקטי יותר.

מאת: אירית גרשוןשיפוצים20/03/111457 צפיות
לפני מספר שנים היה נהוג להשתמש ברוב חדרי האמבטיה בפורצלן וקרמיקה כיום בחדרי האמבטיה יותר ויותר אנשים משתמשים בשיש מכיוון שהוא עמיד במים ונראה נקי ומבריק. חיפוי בשיש לאמבטיה נעשה ברצפה, בקירות, ובכיור ובמשטח שסביבו. החיפוי בשיש לאמבטיה מעניק מראה יוקרתי ומהודר הנשמר לאורך שנים. כיורים העשויים מאבן ושיש נחשבים ליקרים ועמידים במיוחד.

מאת: אירית גרשוןעיצוב14/02/111781 צפיות
צביעת קירות יכולה להיעשות במספר דרכים, על ידי בעל מקצוע ועל ידי חובבנים. צביעת הבית בצורה מקצועית הכוללת מספר שכבות, תיקון חורים ונזקים, רטיבויות, סדקים שיוף, שפכטל, אפקטים מיוחדים וכדומה דורשת זמן, מקצועיות וניסיון למראה גימור מושלם. כאשר רוצים שהדברים יהיו כמו שצריך כדאי להשתמש בבעל מקצוע מנוסה.

מאת: אירית גרשוןלימודים אקדמאיים05/01/111990 צפיות
עריכת דין הפכה בשנים האחרונות לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל, ואין זה פלא עם כל תוכניות הטלוויזיה המציפות אותנו ועוסקות בנושא. מי מאיתנו לא דמיין את עצמו מידי פעם כעורך דין חלקלק וממולח הנלחם לעשות דין צדק ולהכניס את הפושע הרשע למאסר עולם הכולל עינויים ללא אפשרות חנינה. הביקוש הגדול גרם לכך שמוסדות לימוד רבים עוזרים לקבוצות רבות באוכלוסיה לנסות להגשים את חלומם, ומאפשרים לימודי משפטים ללא פסיכומטרי שדרוש בדרך כלל.

מאת: אירית גרשוןשיפוצים22/12/102083 צפיות
רצפה היא אחד הדברים הכי חשובים בחיים, אם תחשבו על זה בכל רגע נתון אתם עומדים על רצפה כלשהי, ואוי ואבוי אם חס וחלילה היא תשבר, תתפורר או בכלל תעלם. בשל חשיבות העניין, הראש שלנו תמיד עובד על שיטות להשגת ריצפה איכותית שתחזיק לאורך שנים ותאפשר לנו הליכה בטוחה בלי שום סכנה. אחת השיטות הכי יעילות שעלו היא בזכות אפוקסי לרצפה.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204658 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610928 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611110 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611489 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167495 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167478 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155946 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica