חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיש לאמבטיה

מאת: אירית גרשוןשיפוצים20/03/20111458 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני מספר שנים היה נהוג להשתמש ברוב חדרי האמבטיה בפורצלן וקרמיקה כיום בחדרי האמבטיה יותר ויותר אנשיםמשתמשים בשיש מכיוון שהוא עמיד במים ונראה נקי ומבריק. חיפוי בשיש לאמבטיה נעשה ברצפה, בקירות, ובכיור ובמשטח שסביבו. החיפוי בשיש לאמבטיה מעניק מראה יוקרתי ומהודר הנשמר לאורך שנים. כיורים העשויים מאבן ושיש נחשבים ליקרים ועמידים במיוחד.

קיימים סוגים שונים ורבים של שיש לאמבטיה כשלכל אחד היתרונות והחסרונות שלו ולכן כדאי להיוועץ עם מומחה לגבי השיש לאמבטיה המתאים ביותר לשימוש הדרוש לפי גודל, טקסטורה, צבע וסוג.

ניתן לבחור שיש לאמבטיה מתוך מבחר, סוגי השיש העקרים:

  • סיליסטון –נחשב לשיש חזק ומגיע במגוון צבעים.
  • אבן קיסר –סוג רגיש לחום איננו נשרט ועשוי מקוורץ חזק וגמיש כיום נחשב לשיש הנפוץוהשמיש ביותר בארץ.
  • אבן חברון –חומר חזק ועמיד
  • גרניט –נחשבת לחזקה ולא נשרטת ומציעה צבעים מרהיבים
  • שיש קוריאן –איננו סופג לכלוך ונחשב לחזק מאוד הוא נעים למגע ומוצע במגוון עשיר של צבעים,הוא מורכב מחומרים אקריליים משולבים עם מינרלים שיחד יוצרים חומר קשיח במיוחדמוצק והומוגני ללא נקבוביות. הוא נחשב לעמיד, לא מתכלה, לא מקלף ולא מקבלסימני חריכה. ניתן ליצור בקוריאן צורת ומשטחים ללא הגבלה ולפי כל דרישהעיצובית, ניתן לעיבוד, להדבקה וחיתוך כמו שימוש בעץ.

מומלץ להשתמש בשיש יצוק המורכב מיחידה אחת. הוא מאוד נוח לתחזוקה, קל לנקות אותו ולפרק אותו כגוף אחד. ניתן לבחור מתוך מגוון של צבעים, עיצובים מיוחדים וטקסטורות על פי רצון הלקוח. המחירים משתנים בין הספקים ויש לבחור מומחה בעבודת שיש יצוק על מנת לקבל את הגימור המקצועי ביותר.

לעיצוב מפואר במיוחד ניתן להשתמש בשיש מעוטר בפסי פליז בדוגמאות שונות ולעיתים גם כולל בתוכו סיבים אופטיים שמקרינים תאורה מחליפה צבעים דרך השיש.

ישנם מספר מקומות המכינים שיש לאמבטיה על פי הזמנה אישית בעיצוב פרטי עם אמירה אישית כמובן שהמחיר בהתאם.

יש לערוך השוואה לפני הבחירה הן מבחינת המחיר והן מבחינת החומר והחברה המתקינה. יש לבדוק את האיכות והשירות על מנת לבצע את העיצוב באיכות מקסימאלית ותוצאה מושלמת שתחזיק לאורך רב של שנים.

שיפוץ הבית למתחילים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירית גרשון

מאת: אירית גרשוןלימודים אקדמאיים20/04/111356 צפיות
הכותרת של מאמר זה לא נכתבה כרעם ביום בהיר – בהחלט ניתן להתרשם כי ישנם כאלה אשר לא מבינים את מהות המילה "חשבונאות" ועלולים לפסול מקצוע זה על הסף מבלי להבין מול איזה מכרה זהב אינטלקטואלי ותעסוקתי הם ניצבים. חשבונאות היא לא עשיית חשבון והיא לא מקצוע מתמטי נטו אלא היא תחום לימודים אשר משלב אלמנטים מלימודי הכלכלה ומנהל העסקים אך משכללת אותם ומעניקה להם פן מקצועי ופרקטי יותר.

מאת: אירית גרשוןעיצוב14/02/111783 צפיות
צביעת קירות יכולה להיעשות במספר דרכים, על ידי בעל מקצוע ועל ידי חובבנים. צביעת הבית בצורה מקצועית הכוללת מספר שכבות, תיקון חורים ונזקים, רטיבויות, סדקים שיוף, שפכטל, אפקטים מיוחדים וכדומה דורשת זמן, מקצועיות וניסיון למראה גימור מושלם. כאשר רוצים שהדברים יהיו כמו שצריך כדאי להשתמש בבעל מקצוע מנוסה.

מאת: אירית גרשוןלימודים אקדמאיים05/01/111990 צפיות
עריכת דין הפכה בשנים האחרונות לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל, ואין זה פלא עם כל תוכניות הטלוויזיה המציפות אותנו ועוסקות בנושא. מי מאיתנו לא דמיין את עצמו מידי פעם כעורך דין חלקלק וממולח הנלחם לעשות דין צדק ולהכניס את הפושע הרשע למאסר עולם הכולל עינויים ללא אפשרות חנינה. הביקוש הגדול גרם לכך שמוסדות לימוד רבים עוזרים לקבוצות רבות באוכלוסיה לנסות להגשים את חלומם, ומאפשרים לימודי משפטים ללא פסיכומטרי שדרוש בדרך כלל.

מאת: אירית גרשוןשיפוצים22/12/102084 צפיות
רצפה היא אחד הדברים הכי חשובים בחיים, אם תחשבו על זה בכל רגע נתון אתם עומדים על רצפה כלשהי, ואוי ואבוי אם חס וחלילה היא תשבר, תתפורר או בכלל תעלם. בשל חשיבות העניין, הראש שלנו תמיד עובד על שיטות להשגת ריצפה איכותית שתחזיק לאורך שנים ותאפשר לנו הליכה בטוחה בלי שום סכנה. אחת השיטות הכי יעילות שעלו היא בזכות אפוקסי לרצפה.

מאת: אירית גרשוןהריון ולידה13/12/101791 צפיות
מזל טוב! נולד לכם תינוק חדש וסביר להניח שבחצי השנה האחרונה עברו עליכם הרבה לילות בלי שינה מלווים בבכי, מוצצים, משחקים והנקה. סביר להניח שגם לכם וגם לתינוק כבר נמאס להתקיים רק על חלב, והגיע הזמן לחשוף אותו לדברים קצת יותר טעימים. תזונת תינוקות מגיל חצי שנה היא חשובה מאין כמותה, בפעם הראשונה התינוק נחשף למאכלים קצת יותר מוצקים ולכן יש צורך לעשות זאת בצורה הדרגתית ונכונה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232639 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223304 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica