חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי ספא סיניים

מאת: גל מורספא26/04/2011723 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפולי ספא סיניים- המיטב של הרפואה מהמזרח הרחוק הגיע לישראל

טיפולי ספא שלאחרונה החלו לתפוס פופולאריות רבה ישראל הם טיפולי ספא סיניים. טיפולי ספא סיניים הם טיפולי ספא המבוססים על העקרונות העמוקים ביותר של התרבות הסינית הדוגלים בחיבור הטבעי של האדם לאדמה, החיבור של האדם לעצמו והרפואה באמצעים טבעיים בלבד ולא כימיקלים. פן חשוב מאוד ברפואה הסיינת הוא שזאת מתמקדת גם בבריאות המנטאלית של האדם ולא רק בבריאות הפיזית שלו. היבט זה עושה רושם כי נשכח מהרפואה המערבית שעדיין כושלת להבין את החשיבות של הבריאות המנטאלית והשפעה על הבריאות הפיזית. מדובר בגישה ההוליסטית של הסינים ההופכים את הטיפולים שלהם לכה מוצלחים ופופולארים כשבמקום הראשון עומדים טיפולי ספא סיניים שונים. טיפולי ספא סיניים אלה מתבצעים לרוב בליווי של שמנים ארומטיים מופלאים היוצרים אווירה נינוחה ומרפה לטיפול המפנק.

כיצד תרבות המזרח הרחוק משפיעה על אותם טיפולי ספא סיניים ?

כעת כשאנו יודעים יותר על הנושא הפופואלרי של טיפולי ספא סיניים הגיע הזמן לענות על השאלה כיצד תרבות המזרח הרחוק משפיעה על אותם טיפולי ספא סיניים ? התשובה לשאלה זו היא שאותם טיפולי ספא סיניים מושפעים באופן ישיר ומובהק מהתרבות הסינית. המאפיינים ההוליסטים של התרבות הסינית משתלבים בטיפולים אלה ובאופן העמוק ביותר. מוסיקה רגועה, שמנים ארומטיים וידיים מיומנות המשחררות את גוף הדואב הפכו למתכון בטוח להצלחה של עיסוי. טיפולי ספא סיניים הם טיפולי ספא שכאלה והצרכן הישראלי מצביע ברגליים ופוקד ללא הרף את מכוני הספא השונים כדי להיות מטופל באותם טיפולי ספא סיניים.

מהו המחיר הממוצע של אותם טיפולי ספא סיניים בישראל?

שלא כמו בסין, המחיר הממוצע של אותם טיפולי ספא סיניים בישראל אינו נמוך. מדובר על מחיר הנע בין 100-300 ש"ח לשעה, תלוי כמובן היכן מבצעים את הטיפול.

מלבד טיפולי ספא סיניים, ישנו מבחר של טיפולים מסוגים שונים - טיפולי ספא מתרבויות המזרח, טיפולי ספא תאילנדים וכד'. גם טיפולי ספא אירופאיים יש בתפריט טיפולים ממוצע של מכון ספא - עיסוי שוודי, עיסוי צרפתי, ועוד ועוד. ניתן לשלב את העיסויים הללו וכן עיסויים אחרים נוספים במסגרת חבילות ספא מפנקות. חבילות ספא הן חבילות עשירות המורכבות מסדרה של טיפולי ספא איכותיים, ואפשר לשלב עמם מלבד זאת גם ארוחות בוקר, פינוקי שוקולד ויין, סוויטה לכמה שעות של מנוחה או לינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131136 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111186 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111431 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111290 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111171 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111386 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111574 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161661 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152813 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146408 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148659 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138561 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131802 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131873 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica