חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבנות את היופי עם בניית ציפורניים

מאת: גל מורציפורניים26/04/20111139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לכל אישה ישנו מבנה ציפורניים שונה. ישנן ציפורניים מרובות, ציפורניים עגולות, קצרות או ארוכות בגודלן. אך דבר אחד ברור – כל יד נשית שואפת להיות הכי מטופחת. לצערנו, לא כולנו יכולות לטפח את הציפורניים שלנו כמו שהיינו רוצות. נשים אשר מתקשות להאריך ציפורניים, או נשים אשר סובלות מציפורניים חלשות או ציפורניים שנוטות להישבר במהירות – מוצאות מענה בשירותי בניית ציפורניים מקצועיים.   בניית ציפורניים – טיפול מהפכני! בניית ציפורניים הוא טיפול המעניק מענה לנשים המתקשות לגדל ציפורניים בצורה טבעית. תתפלאו לגלות, אך לא כל הנשים מסוגלות להאריך את הציפורניים באופן אשר יספק אותן. הציפורניים שלנו חשופות לפגעים שונים, כמו סבון, חומרי ניקוי, אבק ועוד – ואלו פוגעים באיכות גדילת הציפורן. בנוסף לכך, גדילת ציפורניים תקינה תלויה גם בתזונה ובגנים שלנו. כל אלו הם מרכיבים חשובים לגדילת הציפורניים.    לא כולנו ניחנו בגנים משובחים, וגם מרביתנו לא מודעים להשפעת האוכל שלנו על גדילת הציפורניים. לכן בניית ציפורניים מביאה לכם פתרון מהפכני העוקף את פגעים והגנים. בניית ציפורניים הנו תהליך פשוט אשר ממקם מעל הציפורן הטבעית שלכם – ציפורניים חדשות. טיפול בניית ציפורניים אחד יכול להעניק לכם מראה כף יד נשית במיוחד, ציפורניים מלאות ויפות. בניית ציפורניים אינה רק טיפול אסתטי המעניק לכף היד שלכם ציפורניים במראה טבעי. בניית ציפורניים כוללת גם עיצוב ציפורניים ייחודי, בהתאם לטעמכם האישי.   בניית ציפורניים – היו מודעות לסיכונים בניית ציפורניים הנו אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר במכוני קוסמטיקה ברחבי הארץ. אך עם הפופולאריות הגבוהה של טיפול בניית ציפורניים – קיימים כמה וכמה סיכונים שיש לקחת בחשבון. טיפול בניית ציפורניים לא מקצועי עלול להוביל לפטרת בציפורני כף היד. טיפול בניית ציפורניים בסביבה לא אסתטית גם מעודד גידול של חיידקים בסביבת הציפורניים וכף היד. על כן חשוב לערוך טיפול בניית ציפורניים אצל מניקוריסטית מוסמכת בעלת ניסיון בתחום.   בניית ציפורניים עלולה לגרום לאלרגיה קלה באזור הציפורניים וכף היד. אלרגיה כתוצאה מטיפול בניית ציפורניים אינו תמיד תלוי בסביבה בה מתבצע הטיפול או ברמת הביצוע של המניקוריסטית. חומרי בניית ציפורניים יכולים לעורר תגובה אלרגית באופן טבעי. ובכל זאת, ניתן למצוא תופעה זו ואף להקטין את מימדיה, כאשר מבצעים טיפול בניית ציפורניים אצל מניקוריסטית מנוסה.   גם אתן רוצות ציפורניים יפות? אתן מוזמנות אלינו לספא מעיין הנעורים לטיפולי בניית ציפורניים מקצועיים. טיפולי בניית ציפורניים של ספא מעיין הנעורים מעניקים לכל אישה את היופי והעדינות של הכף הנשית. אז אתן מוזמנות, צוות המניקוריסטיות שלנו ישמח לשרת אתכן.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131136 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111186 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111431 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111290 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111170 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111386 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111574 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא ציפורניים

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/152560 צפיות
בניית ציפורניים לכלה הינה חובה בסיסית לכל כלה לעתיד. אחד הרגעים המרגשים ביותר בחופה הינו רגע ענידת הטבעת. מאות זוגות עיניים מביטות בנשימה עצורה לעבר החופה בעת שהחתן מכריז "הרי את מקודשת לי בטבעת זו...". הצלם מכוון את הזום ומנציח את הרגע לכל הדורות שאחרי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/151979 צפיות
בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן.

מאת: ניב אבןציפורניים27/08/151880 צפיות
הטיפול הכי טוב בכל מקרה כזה ואחר הינו המניעה. לכן חשוב לשמור על הרגליים נקיות ולא להיות עם נעליים סגורות ולוחצות לאורך זמן. מלבד זאת ישנה חשיבות רבה מאוד לאופן בו גוזרים את הציפורניים. תמיד יש לגזור אותן בצורה ישרה ולא לגזור יותר מידי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151798 צפיות
טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות רבות מודעות ליתרונות הרבים הטמונים בשימוש בציוד איכותי ומשוכלל ולכן הן משתדלות לרכוש ציוד טכני מתקדם ורצוי עם לוגו של חברה מוכרת ומובילה. אחד הכלים החיוניים ביותר לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הם מנורות ומחממים. עבור טכנאית ציפורניים מכונת אולטרא UV הינה מוצר חובה בדיוק כשם שמחמם שעווה נמצא אצל הקוסמטיקאית במקום הראשון. רכישה של מנורות ומחממים איכותיים מקלה על הקוסמטיקאית וטכנאית הציפורניים את מלאכתן בצורה משמעותית.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151791 צפיות
כיום ישנן מספר שיטות לבניית ציפורניים, כאשר הראשונה היא שיטת האקריל: בשיטה זאת משייפים את הציפורניים הטבעיות ולאחר מכן מורחים חומרים נוזליים לציפורניים ונוזל אקרילי. התוצאה המתקבלת היא- ציפורן חזקה במיוחד. עוד שיטה לבניית ציפורניים היא מריחת ג'ל לק. תחילת התהליך כוללת הענקת טיפול מניקור לציפורן כשלאחר מכן מורחים עליה כמה שכבות של ג'ל לק יציב במיוחד. כל שכבה מתייבשת בנפרד באמצעות מכשיר אולטרה סגול. לפי שיטה זו, התחזוקה למילוי יכולה להימשך עד חודש וחצי, אך הציפורניים הנבנות יהיו חלשות ופגיעות יותר מאשר בבניית ציפורניים על-ידי חומר אקרילי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151795 צפיות
כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד... אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה - ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

מאת: אביגיל ולרציפורניים21/07/151783 צפיות
N&D Nail Design משקיעה בתלמידותיה ובנוסף ללקיחת קורסים והדרכות בבניית ציפורניים, ניתן להישאר עם סיום השיעור על מנת לתרגל עם החברות לקורס ולרכוש בטחון בחומר הנלמד. בקורסים והדרכות תלמדי את שיטות בניית הציפורניים השונות: בניית ציפורניים בג'ל וכן בניית ציפורניים באקריל. בנוסף לכך יוקדשו שיעורים ללימוד עיצוב ציפורניים, מריחת לק, שימוש בחומרים שונים, תפקידם של כל החומרים והציוד המשמש טכנאית ציפורניים בעבודתה, הסבר על הפעולות הכימיות של החומרים המשמשים לבניית ציפורניים, מניקור ופדיקור רפואי וקוסמטי וכן טכניקות שונות לבניית ציפורניים על מנת שתלמידות הקורס תוכלנה להתאים לעצמן את שיטת הבנייה הנוחה להם ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica