חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנות מקצועיות לאנשי SQL ו- MySQL - לשיפור וייעול עבודה עם בסיסי נתונים

מאת: דניאלתוכנה27/04/20119385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשי SQL? ככה תקלו משמעותית על החיים שלכם

מה זה SQL Server Version Control ?

מה שזה אומר זה בעצם שליטה מלאה על הפעולות שהתבצעו בסביבת ה SQL שלכם. מה שקורה בדרך כלל, זה שאנשי דטה בייס צריכים להתעסק עם סקריפטים מורכבים, שעלולים לקחת זמן רב ולעיתים אף להסתבך.

רוב החנויות משתמשת בשליטת גרסאות על מנת לעקוב אחר הקוד שלהן. אבל מה לגבי מסד נתונים? זה לא פחות חשוב. תחשבו אם היה קיים פתרון המאפשר לצפות בהיסטוריה של הסכמות והנתונים שלכם לאורך זמן, לחזור לאיזה נקודת זמן שתבחרו וגם לערוך שינויים. כל זאת מבלי להעמיס כמעט על המחשב ועם ממשק משתמש נוח במיוחד.

יש כבר פתרון!

חברת Nob Hill Software מארה"ב מפתחת כלים ותוכנות רבות שמטרתן לעשות חיים קלים לאנשי הדטה בייס שבינכם. החברה מתעסקת בעיקר עם SQL ו-MySQL כאשר הדגש הוא על הטכנולוגיה של מייקרוסופט.

מוצר הדגל – Randolph

Randolph- SQL Server Change Management

זהו כלי שבעצם פותר את בעיית השליטת גרסאות של בסיס נתונים SQL כפי שתוארה לעיל. זוהי תוכנה מקצועית ברמה גבוהה מאד, שמיועדת למקצוענים שרוצים לייעל ולזרז את השליטה בבסיס נתונים בצורה משמעותית. זהו אחד הכלים הטובים בשוק ולאחר שתתנסו איתו לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו!

מוצרים נוספים

Diana Lite – SQL Search

זהו מוצר נוסף מבית NB המאפשר חיפוש וסריקה חכמים של בסיס הנתונים שלכם, למצוא יישומים ספציפיים במהירות וביעילות, וממש "לחפור" בנתונים בצורה חכמה וויזואלית. התוכנה עובדת בתיאום עם תוכנות נוספות כמו Randolphלמשל, מה שמאפשר שליטה מלאה על בסיסי הנתונים שלכם.

Database Compare – SQL Server Compare + SQL Server Migration

זהו כלי מצוין המאפשר לכם לערוך השוואת בין בסיסי נתונים שונים וגם לערוך סקריפט הגירה (migration script) חכם ועיל, הן של נתונים והן של סכמות (Data + Schema). גם כלי זה עובד עם באינטגרציה עם כלים נוספים של Nob Hill על מנת להקל את העבודה שלכם.

Columbo – Data Migration Tool + Data Comparison tool

Columboזהו קונספט חדשני והפתרון החזק ביותר בשוק כיום, להשוואת נתונים. קולמבו זהו למעשה כלי חכם שמסוגל לקרוא כמעט כל נתון שמאורגן בצורה טבלאית (Tabular Format). באמצעות הכלי הזה תוכלו להשוות נתונים בין סוגי קבצים שונים – אקסל, SQL, CSV, XML, Doc, ועוד רבים נוספים. זאת ועוד, בעזרת ממשק משתמש נוח במיוחד תוכלו לצפות בכל נתונים (וגם הסכמות), וערוך השוואות להמיר לפורמטים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Nob Hill Software מתפתחת מוצרים המיועדים לקצר ולייעל תהליכי עבודה עם בסיסי נתונים SQL + MySQLבצורה משמעותית. התוכנות הן ברמה הגבוהה ביותר שיש כיום ושוק ומתעדכנות לעיתים קרובות. החברה שמה דגש רב על פידבקים מהמשתמשים ועושה מאמצים רבים לשפר את מוצריה.

לפרטים נוספים – Nob Hill Software – SQL Software & Tools for Database People

לקבלת עדכונים חמים, מבצעים ודברים נוספים – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של החברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל

מאת: דניאלשיפוצים21/06/11706 צפיות
יכול להיות שלא מעט ממכם ירגישו אמפתיה קלה על רקע הבעייה הבאה: יש לכם (בעיקר לכן...) הרבה מאד בגדים, 50 זוגות נעליים מינימום, וכמובן שלכל עונה יש את הבגדים שלה, בקיצור - עולם שלם של נעליים ובגדים. אבל היכן אפשר לאחסן את כל זה? ארון בגדים היא בלי ספק האופציה הנפוצה, יחד עם זאת כדאי לדעת שבשוק קיימות הרבה מאד אופציות שמסוגלות לחסוך לכם לא מעט שטח בדירה, ולהעניק לכם פיתרון אחסון חכם לנעליים ולבגדים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162642 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152271 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151856 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151780 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151795 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151794 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151662 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica