חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיי סקס

מאת: roman bultzerמתכוני סלטים01/05/20119073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה התמכרות לסקס חינם פורנוגרפי באתרים הוירטואלים ? החדשנות ברשת הביאה עם השנים נגישות מובחת ייחודית ביותר בכל התחום לסרטים של פורנוגרפים. ילדים רבים פתאום מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מבקרים באתרים דינמיים יפים של סקס בחינם ומביטים פורנו בכל הצורות. קלות ההישג גדולה, השימוש בסצנות ושל האופי של סרטי סקס כמובן בסרטונים הכל נראה בהחלט לא אמין , האם בטיזרים של הקליפים של הפורנו הבנות עושות לעצמם סקס בתשלום ? האם זה משחק ? ומדוע אנחנו כבני אדם כל כך מכורים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה משפיע עלינו ביום יום מבלי שתשימו לב.

סקס

פורנוגרפי אינה מוגדרת על ידי דוקטורים כמחלה אלא כהפרעת התנהגות קומפלוסיבית. יש חילוקי דעות האם בכלל קיימת התמכרות לסרטי סקס פורנוגרפי אך אין מחלוקת שאכן קיימות השפעות בהחלט לשלילה בכל הנוגע לרצון הגדול של סקס פורנוגרפי בבהגזמה.

התלות לפורנו היא התמכרות נפשית שכוללת התרחשויות פיזיות שמקבילות לסמים.

המתנגדים לקיומה של ההתמכרות מאמינים שצריכת סקס במצלמות פורנוגרפי הגיע בכדי לרוץ הרחק מהתמודדות נפשית עם הרגשות שונות אחרים ולא נוחים והאופציה לרפא היא על ידי טיפול ברגש המודחק.

בעיה שמצלמות סקס פורנוגרפיים יכולים גורמים:

Aתקלה באיכות החיים של מאורסים

Bאופי אובססיבי גלישה וצפיה במצלמת סקס באינטרנט וקיבעון מיותר בישיבה מול המחשב

Cחיסרון אמון בין בני הזוג הנשואים

Dאי משיכה מינית בין בני הזוג הידידים

לפיכך רב של המגרעות השונות הן בקרב לזוגות מאורסים מצד שני האנשים הרווקים יכולים לבצע כל כל העולה על רוחם והסקס בחינם

נהיה בצד השני ששייך ל מטבע צורה של הנאה עם החברים וגם חיי סקס שעדיין לא פגשתם

ברוב התופעות הכי כיף להתנסות בדברים שמעט ששוברים את החיים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כדי מאוד להנות בחיים לכן לא כדי לוותר על סרטי סקס חדשים באינטרנט או sex חינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת roman bultzer

מאמרים נוספים בנושא מתכוני סלטים

מאת: רונן וינברגמתכוני סלטים07/05/132233 צפיות
חוגגים אירוע משמח ?רוצים להפתיע את החברה? נימאס לכם לבשל ?עורכים אירוע אירוח גדול בביתכם? שף עד הבית מהווה כיום סמל סטאטוס בחברה הישראלית .אשר מעיד על המצב סוציו אקונומי שלכם אם אתם יכולים להרשות לעצמכם שף עד הבית אתם כבר ממששים את הלהיט הבא של השכבות החזקות בחברה .

מאת: רון לוינימתכוני סלטים15/09/118541 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא מידע על כל המיתוסים הנפוצים הנוגעים לחומוס

מאת: רון לוינימתכוני סלטים15/09/118254 צפיות
במאמר זה תוכלו למצוא מידע על כל המיתוסים הנפוצים הנוגעים לחומוס

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים20/04/118970 צפיות
בימי החג יש מפגשים חגיגיים רבים בבית או בטבע הודות למוצרי אחלה תוכלו להציע מגוון גדול של טעמים של סלטים או מטלים מבלי לטרוח שעות במטבח, כל הפרטים במאמר שלפניכם

מאת: אודי כהןמתכוני סלטים31/03/118995 צפיות
תכונותיו הבריאות של הסלק האדום, ידועות זה זמן, בעונת הטרנדיות (בתקווה שלא) לאוכל בריא ועשיר במרכיבים חיוניים לתיפקוד גופינו, ולתחלופת החומרים הזמינים. הנה מתכון פשוט וקל להכנה, שתמיד טוב שיהיה ממנו במקרר. משום מה הפתיע אותי הידיעה שילדים אוהבים סלק אדום (רק תוציאו את הבצל)...תכינו איתם בכייף, למרות הלכלוך.

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים24/02/119549 צפיות
אחד הסלטים המוכנים הפופולאריים ביותר, שנמצא כמעט בכל מטבח בישראל הוא סלט חומוס . זהו סלט נפוץ בקרב עמים שונים, נשים וגברים וילדים ומבוגרים כאחד. היום כבר ידוע שהמשיכה לסלט זה אינה מקרית והיא מתחילה אי שם הרחק בנבכי ההיסטוריה. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: דנה אופיר מתכוני סלטים20/02/118817 צפיות
סלטים מוכנים יכולים לסייע לכם להעשיר את הארוחה ולגוון בטעמים את הכריכים של ארוחת העשר. סלטים טובים יהיו לא רק טעימים, אלא גם בעלי ערך תזונתי גבוהה. לכן, חשוב לקרוא היטב את מרכיבי הסלט. במאמר זה נערוך לכם היכרות מעמיקה עם חלק ממבחר סלטי אחלה .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica