חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול הפצת קורות חיים

מאת: לוח דרושיםהשמה02/05/20111197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מציאת עבודה איננה תמיד משימה פשוטה. החיפושים הממושכים אחר לוח דרושים עובדים ובכלל, כיצד מנהלים הפצת קורות חיים למספר מקומות עבודה במקביל, הופך את הדבר למסובך עבור רבים מאיתנו. אפשרות ראשונה ומוכרת, היא כמובן העיתון. אותו לוח דרושים מוכר מהדפים האחרונים של העיתון או כתוספת נפרדת בה תוכלו לבדוק באילו עבודות דרושים עובדים. הפצת קורות חיים בדרך זו מורכבת יותר מהאלטרנטיבה השנייה שהם אתרי האינטרנט. בחיפוש עבודה דרך העיתון תצטרך לשלוח קורות חיים לכל בקשת עבודה בנפרד, סוג של הפצת קורות חיים ידנית ומסורבלת. אתרי האינטרנט מציעים  לחסוך לך את הסרבול והכאב ראש ודרכם תוכל לבצע הפצת קורות חיים למספר עבודות במקביל.

הפצת קורות חיים

הגשת מועמדות לעבודה תמיד תתחיל בקורות חיים, ולפעמים גם תגמר שם. מרכיב זה קריטי ומשמש כרישום ראשוני שאליו נחשף האחראי על כוח אדם בחברה המיועדת. ניהול הפצת קורות חיים תקינה יכולה לעשות את ההבדל ולחסוך זמן יקר בו אדם צריך לחכות לתשובה בחזרה. דרך הפצת קורות חיים תלויה בך בלבד. יש כאלו שיעדיפו למסור אותם פנים אל פנים ולהפיק מכך מימד נוסף של רושם ראשוני. מאידך, ייתכן ועדיף לחסוך את הריצות  על ידי שימוש באתרי דרושים שמפרסמים באילו מקומות דרושים עובדים.

מקומות עבודה

מספר מקומות העבודה יכול להשתנות מתקופה לתקופה, אבל תמיד יהיו מקומות בהם דרושים עובדים. באופן די גורף, לכל הצעת עבודה אחת, יהיו מספר בקשות. אדם הנחוש בדעתו למצוא עבודה לא יכול להסתמך אך ורק על הצעת עבודה אחת, הוא חייב להגדיל את הסיכויים ע"י הפצת קורות חיים למספר מקומות עבודה. כך הוא הופך את היוצרות ובמידה וניתנות לו מספר תשובות חיוביות, ידו על העליונה והוא יכול לבחור לפי דעתו ורצונו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: