חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילונות

טקסטיל - בשנים האחרונות הפך תחום הטקסטיל לבית יצירתי ובמיוחד קצבי, תחום שבו התנודות והשינויים תכופים. האופנה משתנה בכל עונה, ומקורה בחידושים בתחומי העיצוב, כמו גם בטכנולוגיות הייצור ובטעם הקהל. את ההשראה מקבלים היצרנים ממעצבי על וחברות חיזוי. בחברות הטקסטיל האירופאיות בולטת המגמה להציע בדים באיכות גבוהה ובאיפוק צבעוני, טוב טעם וחומרים איכותיים, שתורמים למראה אריסטוקראטי של בדי ריפוד, שימוש בצבעים קלאסיים עדינים, בשילוב זהב, כחול ואדום, או מראה נקי המושפע מן הספא בצבעי פשתן, שמנת ולבן. עיצובים אתניים וצבעוניים שמקורם בהודו, פקיסטן ובסין מציעים בדי ריפוד בשילובי צבעים נועזים,רקמות עשירות וצבעוניות, מוטיב אתני בתיבול קלאסי.
עולם הטקסטיל הינו גן עדן לשוחרי היופי והעיצוב, שפע עצום של אריגים ובדים לריפוד ולוילונות, לשטיחים, ולאביזרי עיצוב משלימים ככריות נוי, כיסויי מיטה, מפות, כורסאות מרופדות, פרגודים, גופי תאורה והדומים צבעוניים.
וילונות - מעבר לתפקוד הווילונות כמגן מפני השמש ויצירת פרטיות בחלל הבית, וילונות משמשים גם כרכיב דקורטיבי מעוצב וצבעוני, היוצר עושר אמיתי בעיצוב פנים החדר. ישנם סוגי וילונות רבים,לא כל וילון מתאים לכל חלון. וילונות מעוצבים ומוצרי הצללה בהזמנה אישית, הם הפרטים הקטנים שיהפכו את הביתלמעוצב בסגנון נקי ויוקרתי. תהליך עיצוב והתאמת הוילון מתחיל בבחירת הבד, מתוך שלל רב של בדים צבעים ומרקמים . וילון ונציאני - מוצרי ההצללה וכיסויי החלונות מושפעים באופן ישיר ממגמות העיצוב. השימוש הגובר בחומרים טבעיים בעיצוב הפנים הוביל לפיתוחים מקבילים בעולם ההצללה. קיימים עשרות דגמים וגוונים של מוצרי הצללה טבעיים. התריסים הונציאניים מעץ פותחים אין סוף אפשריות להתאים צבעים ולהשלים את העיצוב. התריס הוונציאני מעץ מגיע בשלבים ברוחב של 2.5 או 5 ס"מ המקנים מראה שונה למוצר, כמו כן ישנם מנגנוני הפעלה מגוונים ליחידות במידות וגדלים שונים. וילון רומאי - הוילונות הרומאים מרככים את אור השמש החזק, ויוצרים תאורה רכה ואווירה נעימה. קיים מבחר גדול של דגמים ובדים שקופים בסגנונות שונים. ניתן לשלוט בוילונות הרומאים בהפעלה חשמלית ובעזרת שלט רחוק. ישנם שלושה סוגי וילונות: וילון רומאי רך, וילון רומאי קלאסי, וילון אוסטרי. רוב הבדים ניתנים לכביסה. וילון מיקדו - בשנים האחרונות נעשה שימוש רחב במוצרים העשויים מחומרים טבעיים, על רקע זה פותחו מספר מוצרים המשתלבים במראה ובקו טיבעי. וילונות המיקדו, הקש והנצרים, וילונות העשויים מחומרים טבעיים עם שילוב מדהים של צבעים וצורות הנותנים תחושה טבעית ומרגיעה . וילון גלילה - וילונות הגלילה מעצבים את חלל הבית מחדש ומשרים אוירה נינוחה בסלון, במטבח, בחדר האמבטיה, ובתקרות עליית הגג. ניתן להשיג וילונות גלילה בשלל צבעים, במגוון בדים שקופים ובדים דיקורטיבים. כמו כן קיימים בדי האפלה להחשכת חלל החדר, ובדי רשת שהנוף ניראה דרכם אגבסינון קרני האור, ניתן לשלוט בוילון על ידי שלט חשמלי וילון סאן סטריפ - סאן סטריפ הינו מוצר חכם, פונקציונאלי, מעוצב וידידותי למשתמש, המשלב בתוכו את כל התכונות של תריס. בהשוואה לוילונות הגלילה, לסאן סטריפ יש יתרון בולט: היכולת לשלוט בחפיפה בין השלבים ובכך לקבוע את כמות האור החודרת לחדר ואת מידת החשיפה לנוף הנשקף מבעד לחלון. בבית או במשרד, סאן סטריפ מאפשר לקבוע את האווירה הרצויה עם אינספור אפשרויות החל בהצללה ועד לחשיפה מלאה. סאן סטריפ מתאים לרוב המפתחים. לבחירתכם מבחר צבעים ואפשרות להפעלה חשמלית עם שלט רחוק.

 



תגיות המאמר: וילונות, וילון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוגו רהיט - פורטל רהיטים,  ועיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוגו רהיט - פורטל רהיטים ועיצוב הבית

חדרי שינה מעץ מלא חדרי שינה מעץ מלא מאפיינים בעיקר חדרי שינה בסגנון כפרי, העץ המלא מזכיר את הטבע ואת החזרה לכפר, לכל המראות הריחות והתחושות הנעימות. מיטות מעץ בוק מייפל או אורן יתנו לחדר אווירה חמה בקו פשוט, הן אם בצורתם הטבעית והן אם נצבעו בטכניקות מיוחדות.

אפשר להשתמש בוילון גלילה, מבד אטום או מקש ליצירת אווירה חמימה. מצעים מעוצבים תמיד משלימים את המראה המוקפד, ניתן לבחור מצעים בצבעים עליזים וססגוניים, או דרמטיים וסוערים, מסתוריים וחושניים או רגועים ושקטים, ככל העולה בדעתכם, המגוון רחב וכל סגנון ישנה מעט את פני החדר.

כולם היו רוצים חדר שינה ענק, מיטה ענקית שידת איפור רחבת ידיים, פינת מוסיקה וטלוויזיה שתנעים את זמננו. סגנון נוסף הוא חדר שינה בסגנון עתיק, סגנון זה מתאים כמעט רק לחדרים גדולים, מכיוון שפרטי הריהוט בו גדולים ומאסיביים מאוד.

שיש מורכב ביסודו מאבן גירית לכן הוא קל ונוח לעיבוד, אך לכן גם עמידותו של השיש אינה גבוהה במיוחד. משטח הבוצר בלוק עובר ציפוי של לקה אקרילית במספר שכבות, כדי להבטיח אטימה מוחלטת למים ולרטיבות. שיש למטבחשיש למטבח הוא משטח העבודה הוותיק והידוע, ונחשב לקלאסי שביניהם. ניתן להוסיף למשטחים של אבן הקיסר גימורים של קנטים חרוטים או לשלב בהם פסיפסים המקנים לחומר הסינטטי מראה חם יותר.

שיטת התקנה מתוך המשטח, הקרויה התקנת "פרח". התאמה של וסת המים החמים עד לטמפרטורה מסוימת. ברזים בהם מנגנון זה עשוי מחומרים קראמיים ברמת קשיות גבוהה מבטיחים כי המנגנון לא ישחק. רוב הברזים הנמכרים כיום הם ברזים היצוקים פליז בציפוי כרום ניקל מט או מבריק.

תקנה שטוחה מחייבת מגרעת במשטח העבודה בהתאם לעובי שפת הכיור, בדרך זו מתקבל משטח אחיד בין הכיור ובין השיש מה שמאפשר יעילות וניקיון בסביבת הכיור.

במגירות כבדות במיוחד יש צורך בבולם טריקה שעוצר את המגירה ומונע טריקתה. קיימות מגירות פינתיות, הן נאות אך מנצלות רק חצי מנפח הפינה ולכן לא מבוקשות כל כך.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222465 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222709 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202888 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202732 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202799 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202245 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202222 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica