חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפטים

ובניגוד לעבר בו קבלו הטפטים דומיננטיות כתוצאה מדוגמאות גדולות שנלקחו מעולמות תוכן שונים, חיפויי העתיד מתאפיינים בטקסטורות תלת-מיימדיות, הנוצרות כתוצאה משימוש בחומרים יחודיים ובעלי נוכחות כמו משי, קטיפה, מינרלים, במבוק, קש, ואפילו אבני מינרלים נוצצות. התפתחויות שונות בעולם הדיגיטאלי וכניסתן של טכניקות הדפסה חדשות העניקו לטפטים מראה מרהיב ומלא חיים והפכו אותם לפריט עיצוב מבוקש.מותגי החיפויים הבינלאומיים המובילים, משיקים מידי עונה קולקציות עשירות ומפתיעות של טפטים. החידושים העיצוביים, המבניים והסגנוניים שמציגים הטפטים מובילים את מגמות העיצוב הבולטות בקירות. הבשורות העיצוביות המרכזיות של עולם הטפטים והחיפויים בתקופה הקרובה ה"טפטים טקסטוראליים":טקסטורות מחוספסות, קטיפתיות, משייות, חלקות, נוצצות, בשילוב אבני קוורץ או קש יפני-שוק חיפויי הקיר נכנס למימד השלישי, תוך הפניית הדגש למרקם ולא רק לדוגמאות. אבנים בקירות   - טפט תלת מימד ויקוריאני  - חיפויי קיר תלת מימדים במראה ויקטוריאני-גותי, בשלל דוגמאות:סמלי מלוכה עתיקים, דוגמאות גיאומטריות, מדליונים, עלים, פרחים מסולסלים ועוד.קולקציה זו משדרגת את המראה הקלאסי בצבעוניות מודרנית המותאמת למראה החלל הכולל. קשמיר על הקיר   - סדרת טפטים ייחודית העשויה קשמיר במגוון טקסטורות והדפסים. בקולקציה מגוון רחב של טפטים עשויים קשמיר ואריג פייזלי המשלבים הדפסים מודרניים וניגודי צבעים בעלי נוכחות. קטיפה על הקיר  - קולקציה ייחודית של חיפויי קיר בטקסטורה רכה שח קטיפה איכותית שבלטה בתחילת המאה ה-18 מחזירה את קירות הבית לתקופת הטירות עטורות הקטיפה. הקולקציה משאירה את הבסיס העתיק אבל משלבת נגיעות מודרניות בצבעוניות עשירה. בקולקציה טפטים במגוון דוגמאות קטיפה בסגנון עתיק:פסים, סמלי מלוכה עתיקים, פרחים ותליונים. גם הצבעים עמוקים ולא שגרתיים:שילובי צדפה, פחם, אבן ואינדיגו, הם רק חלק מהחידושים.
רטרו מודרני  - השילוב בין חומרים מלכותיים כקטיפה ומשי לבין דוגמאות עתיקות כמדליונים וסמלי מלוכה, מעניק לחיפויים סגנון רטרו בולט. עם זאת, הטפטים לא מאמצים את הסגנון הקלאסי בשלמותו, אלא מעניקים לו משמעות חדשה ומודרנית על ידי שימוש בגווני צבע ססגוניים או באמצעות שילוב של דוגמאות עכשוויות. התוצאה היא חיפויים אקלקטיים ושובי עין, שמתכתבים עם העולם הקלאסי והמודרני כאחד.קולקציות הרטרו משלבות בין דוגמאות קטיפה של פרחים עתיקים להדפסים של צורות מודרניות כמו פסים או נקודות בגווני מטאל עתידניים. הסגנון היפני - העיצוב היפני נוגע גם בחיפויי הקיר, תוך התכתבות עם הטרנד האקולוגי. הטפטים בסגנון היפני משלבים קש ומשי בטקסטורה מעודנת ואצילית. החיפויים מצטיינים בחוזק ובעמידות בפני שריטות לפיכך מתאימים במיוחד לאזורים מרובי תנועה .  הטרנד האקולוגי  - אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על החומרים מהם עשויים הטפטים הוא הנושא האקולוגי, וחומר הבסיס המרכזי כיום שממנו עשויים טפטים הוא הפליז. מעבר לפונקציונאליות שלו [חזק וגמיש] מדובר בחומר "ירוק" וממוחזר אשר מוביל את הטרנד האקולוגי לעולם הטפטים ולקירות הבית. ישנן קולקציות שלוקחות את התפיסה האקולוגית צעד אחד קדימה:טפטים עשויים מפלסטיק ממוחזר מצופה בקוורץ שחלקו מבריק וחלקו מט. הטפטים מגיעים בשלל צבעי טבע כמו לילך, צהוב לימון, ירקרק, אפור פנינה, תכלת ועוד. משלבים גם חרוזי זכוכית עדינים שמעניקים להם מראה עשיר ומעודן.

 



תגיות המאמר: טפטים, טפט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוגו רהיט - פורטל רהיטים,  ועיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוגו רהיט - פורטל רהיטים ועיצוב הבית

חדרי שינה מעץ מלא חדרי שינה מעץ מלא מאפיינים בעיקר חדרי שינה בסגנון כפרי, העץ המלא מזכיר את הטבע ואת החזרה לכפר, לכל המראות הריחות והתחושות הנעימות. מיטות מעץ בוק מייפל או אורן יתנו לחדר אווירה חמה בקו פשוט, הן אם בצורתם הטבעית והן אם נצבעו בטכניקות מיוחדות.

אפשר להשתמש בוילון גלילה, מבד אטום או מקש ליצירת אווירה חמימה. מצעים מעוצבים תמיד משלימים את המראה המוקפד, ניתן לבחור מצעים בצבעים עליזים וססגוניים, או דרמטיים וסוערים, מסתוריים וחושניים או רגועים ושקטים, ככל העולה בדעתכם, המגוון רחב וכל סגנון ישנה מעט את פני החדר.

כולם היו רוצים חדר שינה ענק, מיטה ענקית שידת איפור רחבת ידיים, פינת מוסיקה וטלוויזיה שתנעים את זמננו. סגנון נוסף הוא חדר שינה בסגנון עתיק, סגנון זה מתאים כמעט רק לחדרים גדולים, מכיוון שפרטי הריהוט בו גדולים ומאסיביים מאוד.

שיש מורכב ביסודו מאבן גירית לכן הוא קל ונוח לעיבוד, אך לכן גם עמידותו של השיש אינה גבוהה במיוחד. משטח הבוצר בלוק עובר ציפוי של לקה אקרילית במספר שכבות, כדי להבטיח אטימה מוחלטת למים ולרטיבות. שיש למטבחשיש למטבח הוא משטח העבודה הוותיק והידוע, ונחשב לקלאסי שביניהם. ניתן להוסיף למשטחים של אבן הקיסר גימורים של קנטים חרוטים או לשלב בהם פסיפסים המקנים לחומר הסינטטי מראה חם יותר.

שיטת התקנה מתוך המשטח, הקרויה התקנת "פרח". התאמה של וסת המים החמים עד לטמפרטורה מסוימת. ברזים בהם מנגנון זה עשוי מחומרים קראמיים ברמת קשיות גבוהה מבטיחים כי המנגנון לא ישחק. רוב הברזים הנמכרים כיום הם ברזים היצוקים פליז בציפוי כרום ניקל מט או מבריק.

תקנה שטוחה מחייבת מגרעת במשטח העבודה בהתאם לעובי שפת הכיור, בדרך זו מתקבל משטח אחיד בין הכיור ובין השיש מה שמאפשר יעילות וניקיון בסביבת הכיור.

במגירות כבדות במיוחד יש צורך בבולם טריקה שעוצר את המגירה ומונע טריקתה. קיימות מגירות פינתיות, הן נאות אך מנצלות רק חצי מנפח הפינה ולכן לא מבוקשות כל כך.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222491 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222734 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202896 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202739 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202805 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202253 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202231 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica