חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רופא שיניים לשיקום הפה

מאת: יעל מלמדבריאות השן11/05/2011786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
רוצה לנפח את השפתיים? בישראל החמה, יש ימים רבים שבהם מזג-האויר כמעט ודורש ביגוד קצר. רק שהרוב הגדול היו מעדיפים אם אולי חלקים שונים בגופנו היו בנויים קצת אחרת. זו רק אחת הסיבות שבגללה אנשים רבים מחליטים להעביר את עצמם טיפול קוסמטי - למען יוכלו לשדרג קצת את המראה שלהם - צעד, שכאשר מבצעים אותו במקצועיות, במרבית המקרים מוביל גם לשפור הבטחון-העצמי.

ניתוח פלסטי זה החלטה גדולה, החלטה אשר דורשת הרבה כוחות נפש, חוסן גופני ובזמן תקופת ההחלמה, גם הרים של סבלנות. מומלץ מאוד שתבחרו ברופא ידוע, אדם שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות והכנסו לתהליך אך ורק כשאתם שלמים לחלוטין עם ההחלטה, כי כל שינוי בגופכם הוא הרי שינוי קבוע.

אז מה חשוב לבדוק אם רוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה להיזהר? מעוניינים במידע בנושא כתר? הנה מספר עצות שבעזרתן תוכלו לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- לניתוח אף:
לעולם אין לבקר את תוצאות ניתוח האף מיד אחרי שמסירים את התחבושת. חשוב ביותר להתאזר בסבלנות, תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תרד והאף יקבל את הצורה הסופית שלו.

- לאחר ניתוח האף חשוב מאוד להמנע מחשיפת האף למקורות חום כשמש, מייבשי שיער, מקלחות וכדומה, על-מנת שלא יופיעו שטפי דם.

- ניתוח חזה: במשך החודש שלאחר הסרת התפרים מומלץ להסתבן במקלחת בסבון נגד בקטריות. סבונים אנטיספטיים מכילים בהרכבם חומר עדין שמחטא את האזור ועוזר במניעת זיהומים.

- אחרי ביצוע הגדלת חזה חשוב ביותר לעסות אותו פעמיים שלוש ביממה, וזאת כדי למנוע התקשחות של השתלים בשדיים. בקשי מהרופא הנחיות מדויקות לאופן ביצוע העיסוי.

- בטיפולי פנים: אחוזי חומצת אלפא הידרוקסי המותרים לפי חוק לשימוש אצל מכונים קוסמטיים הם עד10 אחוזים. שימוש בחומר פילינג בריכוז גבוה יותר של חומצות אלפא-הידרוקסי מותר רק ע''י דוקטור לרפואה.

- מומלץ מאד להמנע מעישון סיגריות כשלושה-ארבעה שבועות לפני ואחרי שעוברים ניתוח פלסטי, מפני שעישון מאט את קצבקרישת הדם ומעכב את ההבראה של העור מההליך.

תחום הרפואה הפלסטית הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם תרצו לשמוע עוד על שתלים דנטליים או רופא שיניים, מומלץ לכם לעיין בטקסטים הבאים שלנו שנמצאים באתר http://www.mandolin.co.il/. רק שתעברו את הטיפול בידיים טובות ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות ויופי!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121355 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121313 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121240 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121184 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121413 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121319 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121295 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica