חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול לתאילנד : עושר ועוני , תרבות והוללות

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל18/05/20111173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד היא מדינה בדרום מזרח אסיה המחולקת לשישה מרחבים (צפון, דרום, מרכז, מערב, מזרח וצפון-מזרח שנקרא איסאן) ובהם 76 מחוזות. האקלים בתאילנד הוא טרופי ומאופיין במונסונים. התרבות התאית היא עתיקת יומין ובה מושגי כבוד לזולת ולמבוגרים, היררכיה, צייתנות, ושקט נפשי ("לב רגוע") חזקים מאוד.

תיירים מכל העולם בוחרים לצאת לטיול בתאילנד מאחר שיש בתאילנד חופים מדהימים, מוקדי צלילה, צוקים לטפס עליהם, אזורים מתוירים מאוד ואזורים שקטים לאלו המחפשים שקט ושלווה, מוזיאונים, יערות, קניונים מתקדמים, מקדשים, מועדוניי ריקודים ועוד ועוד. כיום תאילנד קרובה מתמיד מאחר שישנן בשוק טיסות זולות, חבילות נופש ברגע האחרון וכדומה, המאפשרות לטוס אליה בלי להתרושש. במאמר קצרצר זה לא נוכל להמליץ על כל האטרקציות בתאילנד, אולם נוכל לדווח על מספר אטרקציות שממש כדאי לבקר בהן במהלך טיול לתאילנד. להלן ההמלצות:

השוק הצף - Damnoen Saduak

השוק הצף, Damnoen Saduak, הממוקם כ-80 קילומטר מדרום לבנגקוק הוא בריחה מהקניונים של בנגקוק וקפיצה אל העבר. אם תגיעו לטיול בתאילנד תוכלו לבקר בשוק הצף על סירות ורפסודות שניתן להשכיר במקום ולהתרשם ממרכולתם של החקלאים המקומיים. ניתן לקנות בשוק מאכלים מטוגנים, דגים, ירקות ועוד.

Royal Grand Palace

ארמון המלך שנמצא בבנגקוק נבנה ב-1782 והוא מורכב ממבנים קטנים מיוחדים. מדובר ביצירת פאר שהתאילנדים סוגדים לה, והיא משמשת במיוחד לטקסים ופולחני דת. הגיעו למקום בלבוש מכובד, הכניסה עם גופיות אסורה מאחר שהמקום קדוש.

מקדש הבודהה השוכב - Wat Pho

מקדש הבודהה השוכב ממוקם בבנגקוק בסמוך לארמון המלך והוא המקדש הגדול והמפורסם של בנגקוק. הבודהה השוכב הוא פסל ענק מצופה זהב. במאה ה-19 המלך ראמה השלישי הפך אותו למרכז למידה אך כיום הוא מקום אליו מגיעים מבקרים רבים לקבל עיסויים וללמוד על הרפואה העתיקה של תאילנד.

מוזיאון הסירות המלכותי

במוזיאון הסירות המלכותי (Royal Barges National Museum) אשר נמצא בבנגקוק תוכלו לראות ספינות עתיקות ומיוחדות, חלקן ספינות מלחמה מהעבר. מאחר שהספינות עתיקות, כיום הן נמצאות בשימוש רק לעיתים רחוקות. הספינות מעוצבות על פי האמונה הדתית התאילנדית והן בעלות חשיבות רבה לתאילנדים.

העיר קנצ'נבורי Kanchanaburi

העיר קנצ'נבורי ממוקמת כ-130 קילומטר ממערב לבנגקוק והתפרסמה עקב מאורעות שקרו בה במלחמת העולם השנייה. אם אתם מגיעים לטיול בתאילנד כדאי לכם להגיע לעיר הזו בה יש אטרקציות רבות לתיירים כגון: מלונות טובים, גסטהאוסים צפים, מוזיאון המלחמה JEATH, שבעת המפלים המרהיבים, מקדש הטיגריסים, רכיבה על פילים ושחייה איתם, עיסוי רגליים, מוקדים למדיטציה, שייט בנהר בסירות ארוכות ועוד.

המוזיאון הלאומי בבנגקוק

המוזיאון הלאומי בבנגקוק נבנה ב-1782 והוא מציג אלפי חפצי אומנות מאז התקופה הניאוליתית (תקופת האבן החדשה) ועד היום. המוזיאון הוא מהגדולים במזרח הרחוק והוא מאפשר ללמוד רבות על האומנות התאית. למוזיאון יש עשרות בניינים בהם מצויים אלפי מוצגים בכל סגנונות האומנות המקומית. מומלץ בחום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר, אתר המציע מגוון חבילות נופש בחול, טיסות, בתי מלון ועוד. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישיראירועים וחתונות – כללי12/09/13966 צפיות
חתונה היא ללא ספק אירוע של פעם בחיים, פורים נוצץ למבוגרים, נשף השנה בארמון הממלכה. אנשי החצר מוזמנים למשתה גרנדיוזי בו יוכלו להיות עדים לסוף הטוב, לחלוק עם אנשי המלוכה רגע של אושר מוחשי. נסיכה ונסיך נפגשו למרות מורכבות החיים ומצאו אחת את השני. ללא ספק סיבה למסיבה.

מאת: נופש ישיראופנה07/03/131128 צפיות
סטיילינג אישי

מאת: נופש ישיראימון לאיכות חיים21/02/121171 צפיות
Entre la depresión y la obesidad existe una relación genética directa según las últimas investigaciones en este campo. Es más, se relaciona la obesidad con ciertos trastornos como la depresión y/o la ansiedad pero lo que aún están analizando es si la obesidad produce depresión y/o ansiedad o si por lo contrario, es la depresión y/o la ansiedad que desencadena la obesidad

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל31/05/111292 צפיות
בפריז יש המון מסעדות, איך תדעו לאן כדאי ללכת? בשביל זה אנו כאן. קבלו שלוש מסעדות בפריז, הגובות מחירים ממוצעים ונותנות תמורה מעולה שתשאיר לכם טעם של עוד. מסעדות בפריז - המדריך המקוצר.

מאת: נופש ישירטיולים בארץ30/05/111131 צפיות
מי אמר שכל מה שיש לעשות באילת זה להשתזף בחוף? באזור אילת יש אטרקציות רבות, החל מהמצפה התת ימי ועד טיולי שטח. מספר אטרקציות באילת שיעשו לכם את הנופש.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל26/05/111302 צפיות
אדריכלות מתקדמת, מוזיאונים, אנדרטאות, בילויים וחי לילה. אטרקציות בברלין לא חסר. היכנסו כדי לגלות את האטרקציות המעניינות של ברלין.

מאת: נופש ישירטיולים משפחתיים25/05/111706 צפיות
רוצים לצאת לנופש בלונדון עם ילדים? רעיון מעולה. בלונדון יש המון אטרקציות לילדים כגון, פארק שעשועים, מוזיאון השעווה, סיורי ברווזים בעיר, גן חיות, אקווריום ועוד. לונדון עם ילדים - המדריך המקוצר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica