חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלטים מורידים את איכות החיים

מאת: שלוםפרסום18/05/2011924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם פעם היתה צועד לאיתך ברחוב בנחת יכולת בהחלט לצעוד להנאתך ברחוב לחשוב מחשבות שונות , לנתח דברים חשובים , להנות האוייר הצח ומהעולם היפה שהבורא ברא לך, מיופי הפרחים ומציוץ הציפורים...
לעומת זאת תנסה כיום לצעוד ברחוב ולנסות להנות מאותם הדברים ...הסיכוי שלך קלוש ומראש אתה מועד לכישלון בעניין...
וכל זה למה??!!!
כל זאת בעקבות המצב הקשה של תחום הפירסום כיום , אין לך אפשרות כבר ללכת מטר ברחוב בלא להיתקר באיזה שלטי חוצות ענק הקוראים לך לקנות מוצר זה או אחר ואם לא תשתכנע ולתחליט לשלמרות שלטי הפרסום אינך זקוק כרגע למוצר זה או אחר הם מיומנים לעשות לך הרגשה כאילו אתה האדם המסכן ביותר בעולם, ואין לך חיים יותר ללא המוצר הנ"ל.
השלטים הפכו לחלק נכבד וכבד בחיינו , אנחנו לא יודעים אפילו מאיפה בדיוק הטירוף הזה התחיל מה שבטוח הוא שכיום הוא קיים ובגדול.
אין לך טיפת נחת , הולך לו האזרח התמים ברחוב שואף לקמצוץ אוויר צח , להנות מהשמש המלטפת והריח הפרחים המשכר , אך אוי לא , הוא רק מועד כמה פסיעות ומולו בגודל ענק תופס את עיניו שלט פרסום ענק השלט גדול כל כך ועשוי מפח מבריק ומושך את העינים , האותיות צועקות אליו, תקרא אותנו , ולו אין כל כך מנוס הוא מרים את עיניו לעבר המקום ששם מתנוס לו בגאון השלט פח הפרסומי , מה שלט ? – שלטי פח כי הרי השלטי חוצות כאלה ענקיים וגדולים ששלט פח אחד לא מספיק להכיל את כל הכיתוב והתמונה של המוצר , אי לכך השלט מרכב מכמה שלטי פח המחוברים זה לזה.

השלטים המוארים גם בלילה רואים אותם

אז אולי כשבנאדם יהיה מעונין בקצת שקט לנשמה ילך לטייל בלילה על מנת להמנע מכל השלטי חוצות הפרסומיים, אז זהו – שלא.
גם בלילה דואגים משרדי הפרסום השונים לא לאבד את מומנט הפרסום וששום שלט לא יעמוד ריקם, וזאת על ידי  הפיכת שלטי הפרסום למוארים זאת אומרת שלטים מוארים .
שכל השלטים יקבלו את מירב החשיפה במשך 24 שעות ביממה, ולכן יש תאורת ניאון  על השלטים, זאת אומרת השלטים הופכים לשלטים מוארים בלילה , זאת אומרת מכוונות עליהם נורות ניאון עוצמתיות על מנת שהשלטים יפכו לשלטים מוארים ויראו גם בלילה.

 



תגיות המאמר: שלטי חוצות, שלטי פח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום

מאת: שלוםשיפוצים01/09/111654 צפיות
לאור הביקושים הגבוהים לדירות, ובמיוחד על רקע מחאת האוהלים ואישור חוק הווד"לים, אנו צפויים לחזות בהתעוררות בשוק הבנייה בתקופה הקרובה. בחודשים הקרובים צפויה להתחיל בנייתם של פרויקטים רבים בתחום הדיור, ועימם אנשים רבים צפויים לרכוש דירה באזורי דיור מועדפים, כמו למשל ירושלים ומודיעין. כפועל יוצא, ניתן לצפות שגם הביקוש למוצר של מטבחים בירושלים ולמטבחים במודיעין יעלה בתקופה הקרובה.

מאת: שלוםתעשייה27/12/10865 צפיות
העולם התעשייתי הביא עמו בנייה לגובה, פעמים רבות של מבנים עשויים מתכת, ובלבה, כשלד המרכזי שלה, קונסטרוקציה הבנויה ממתכת. אפשר להרחיב ולדבר על תפקידה של הקונסטרוקציה כשלד או הבסיס שסביבו נבנות השכבות המרכיבות מבני מתכת וגורדי שחקים עצומים, אך קל יותר להדגים. זאת מכיוון שכיום יש כמה וכמה מבנים שהקונסטרוקציה שלהם חשופה וגלויה – מגדל אייפל המפורסם בצרפת, או כמה וכמה גשרי מתכת שהינם למעשה מבני מתכת בעלי קונסטרוקציית פלדה הגלויה לעין.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222836 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213683 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161961 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica