חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת פשפשים ומזיקים אחרים

מאת: שירה דןהדברה23/05/2011937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבית נמצא תחת התקפת מזיקים? הג'וקים עושים מסיבה כשאתם לא בבית? היונים מלכלכות את הקירות, הרצפות, המכוניות והכביסה? נחשים מצאו להם בית בחצר שלכם? הגיע הזמן להזמין הדברת חולדות!

הדברת יתושים זה דבר חשוב, משום שלא זאת בלבד שמזיקים למיניהם מהווים מטרד אסתטי, הרבה מקקים ופרעושים, למשל, עלול להפוך לסכנה בריאותית של ממש.

כמה פרטים בנושא הדברת טרמיטים:

- בעל מקצוע אמין ומקצועי, העושה שימוש בחומרים יעילים ותקניים צריך להציע אחריות על עבודתו, בכדי שתהיו בטוחים שבכל מקרה אתם מכוסים ושלא תזכו לביקור מחודש של המזיקים ''החביבים'' עליכם זמן קצר לאחר הריסוס.

- בקשו בנוסף מבעל המקצוע שיראה לכם תעודת הדברה, כדי להיות בטוחים שהוסמך באופן רשמי לעבוד כמדביר.

- לאחר ריסוס בבית או דירה מותר ורצוי לנקות את המשטחים בסמרטוט לח וללא חומרי ניקוי, אבל אסור לשפוך מים ולעשות שטיפה כללית, וזאת בשביל שלא לפגוע ביעילות החומרים.

- אם יש בעלי חיים בבית, שימו לב לברר כמה זמן לאחר הריסוס אפשר להכניס אותן בחזרה הביתה. כמו כן, ליתר בטחון בררו אם יש אפשרות לעשות שימוש בחומרים שאינם מסוכנים להן.

- בעניין מכרסמים ויונים, ריסוס והדברה הם גם לא הומאניים וגם לא מועילים, לכן יש להרחיק אותם ללא שימוש ברעל או במלכודות מסוכנות. חולדות, לשם הדגמה, מסוגלות להריח רעל ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לאזור. יונים יכולות להיכלא בתוך הגג, למות מהרעל ולגרום למפגע, שמאוד קשה לטהר. ומבחינת התמונה הכלליץ, סילוק מוחלט של אחד מבעלי החיים הללו מהשטח יוביל להפרת האיזון האקולוגי במקום, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים, גרועים הרבה יותר, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת.

- השתדלו להזמין מדביר כל פרק זמן קבוע, עדיף בתחילת הקיץ, בכדי לשמור על הבית נקי ממזיקים לאורך זמן ממושך.

 



תגיות המאמר: הדברת טרמיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוכלו למצוא באתר חברת הובלות יחד עם מחירים שווים www.capitalism.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דן

מאת: שירה דןבתים משותפים02/06/111164 צפיות
חשיבות ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת אזעקה ביתית תקנו אפילו אם זה הטוב ביותר שקיים בשוק, בסופו של דבר ההתקנה הכי חשובה. חפשו אנשי שירות עם ניסיון רב, קחו קבלה על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מוצר עמיד וטוב.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111528 צפיות
נראה שעם כל שנה שעוברת מטפסות הטמפרטורות לגבהים חדשים ומזגן הפך כמעט לחובה בכל בית. הפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות תרמו לשיפור יעילותם של מזגנים, וכשמשקללים זאת ביחד עם הוזלת מחירם בשוק, המזגן הפך למכשיר חשמלי אשר אפשר למצוא בכל בית.

מאת: שירה דןשיפוצים02/06/111019 צפיות
כעת לכו לחפש בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. תהליך ההתרשמות יאפשר לכם לצבור ידע רב בנוגע לחומרים הקיימים בשוק, להשוות מחירי חומרים ומוצרים, וכמובן ייתן לכם רעיונות אשר נוגעים למראה הסופי שאתם שואפים להשיג.

מאת: שירה דןגינון02/06/111099 צפיות
העדיפו לתאם יום ושעה קבועים להגעת הגנן או הצוות, באופן זה תוכלו לדעת בוודאות שהגינה שלכם מטופלת באופן מתמשך וקבוע.

מאת: שירה דןלימודים אקדמאיים01/06/111193 צפיות
כבר ברגע הראשון שלנו באוויר העולם המשפחה מעלה תהיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד. כבר בגן עולה השאלה מה תעשה שתגדל? כך אנו מתוודעים לקביעה שמקצוע זה חשוב מאד, שכדאי ללמוד וככה מצליחים בחיים.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111616 צפיות
לניקיון פרקט ניתן להשתמש בחומר ניקוי ייעודי ולהקפיד שלא להרטיב אותו, שכן העץ סופח נוזלים במהירות, מתנפח ונהרס.

מאת: שירה דןשיפוצים31/05/111169 צפיות
צביעת דלתות מציע את האפשרות לכל מי אשר חפץ בריענון מראה הדירה או הבית למלא את מבוקשו במהרה ובהשקעה כספית קטנה:

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191754 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181674 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181261 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181382 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181389 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181365 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181280 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica