חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי חלונות

מאת: אורן דוסטריניקיון26/05/2011891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלונות נקיים לחלומות גדולים

כשאנחנו בוחרים בית חדש לגור בו או אפילו דירה, עוד לפני שנכנסים פנימה קיים הרושם הראשוני של הבניין או הבית הפרטי מבחוץ, שגם אם אנחנו אומרים שמבפנים הכי חשוב עדיין בתת מודע יש משקל רב למראה החיצוני של המקום בו נשהה. כשמדובר בבניין משרדים, מפעלים או מוסדות פרטיים או ציבוריים, המשקל למראה החיצוני חשוב לא פחות. כאשר נגיע לבניין משרדים עם חלונות מאובקים, שבורים ומוזנחים, לא נרגיש את אותה גאווה שהיינו חשים אם החלונות החיצוניים היו מבריקים וכל העיר הייתה משתקפת דרכם כאילו הבניין הוא חלק בלתי נפרד ממנה. האדריכל שתכנן את המבנה וודאי ראה בדמיונו את החלונות השקופים מטופלים ומתוחזקים כראוי. אין סיבה שאנו לא נראה זאת כמוהו.

שירותי ניקיון לכל סוגי החלונות

ישנם הרבה סוגים של חלונות, חלונות בלגים, חלונות ראווה, חלונות של בניינים, חלונות כיס ועוד. לכל אחד מהסוגים יש את השיטה המתאימה לו. ניקוי חלונות בסנפלינג היא שיטה ידועה של ניקוי חלונות בבנייני משרדים ומוסדות. בשיטה זו ניסיון הוא לא רק המלצה אלה הכרח ביטחוני. אחד היתרונות של שיטה זו הוא שניתן לנקות באופן יסודי גם אזורים קשים להגעה. ניקוי חלונות מסך שהם בעצם קירות עשויים זכוכית ויוצרים מראה של בניין העשוי מזכוכית ולכן יש חשיבות רבה לניקיון ושימת דגש על חומרים איכותיים במיוחד. חלונות ראווה התופסים קיר שלם בחזית העסק זקוקים לשירותי ניקיון בתכיפות גבוהה יותר כדי לשמור על מראה מצוחצח ומבהיק של המקום שמעיד גם על מקצועיותו.

הביטחון מעל הכל

ישנם חוקים והגבלים החיוניים במיוחד ניקוי חלונות בסנפלינג. אם הבן שלכם יוצא לטיול טראקים בפרו עם טיפוס הרים, רפטינג וסכנות נוספות, וודאי תרצו שהוא יעשה זאת במסגרת חברת טיולים מוסמכת שתשמור על בטחונו. גם לגבי ניקוי חלונות בסנפלינג עדיף לקחת חברה אמינה המעבירה את עובדיה קורס מעטפת באישור התמ"ת ומחזיקה ברישיונות ובביטוחים המתאימים. כמו כן תקינות הציוד כמו חבלים ורתמות חשובה לא פחות. הציוד חייב להיות בעל בעלי תו תקן ישראלי כציוד שמותאם לעבודות בגובה.

כרטיס ביקור לבניין

ניקיון המבנה של העסק שלנו מבחוץ חשוב לא פחות מהניקיון שבפנים. החלונות הם כרטיס הביקור של הבניין עוד לפני שנכנסים אליו. עשו סיבוב בעיר וראו איך נראה בניין משרדים לאחר ניקוי חלונות ולפני, גם אתם תיווכחו שלהזמין שירותי ניקיון מספר פעמים בשנה להברקת הבניין היא השקעה לא גדולה ומאד כדאית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוסטרי שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ
כתובת: שאול המלך 8, ראשל“צ
טל. 03-9611222
פקס. 03-9610121
מייל. info@dostary.co.il

אתר הבית http://www.dostary.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן דוסטרי

מאת: אורן דוסטריניקיון29/05/11864 צפיות
כיום כאשר זיהום אויר באזורי תעשיה ובכלל ברחבי הארץ הוא משהו שתמיד עומד על סדר היום, כולל דיווחים בתחזית מזג אויר, הבריאות הופכת להיות אחת המטרות העיקריות בבחירת מקום בו נרצה לגור ולא פחות, גם לבחירת מקום עבודה. את בעיית זיהום האוויר הגלובלי לא נוכל לשנות ביום אחד, אבל כל מה שקשור לבריאות וניקיון בתוך המבנה בו אנחנו והעובדים תלוי אך ורק בנו.

מאת: אורן דוסטריניקיון25/05/11840 צפיות
ום עבודה במשרד גדול כולל הרבה רעשי עבודה, רחשי מכונות ומחשבים, מגירות נסגרות ונפתחות, צלחות וקופסאות פלסטיק עם אוכל של שעת הצהרים, חלקי מתכת משנים את מיקומם וצורתם ועוד רחשים ושינויים שהמקום עובר במשך שעות היום. בערב הרעש נגמר והעובדים הולכים לביתם. מה שנשאר הוא בעיקר הלכלוך ואי הסדר שהיום השאיר מאחוריו ורצוי שלא יישאר שם למחרת, על מנת שיום העבודה למחרת יהיה יעיל לא פחות.

מאת: אורן דוסטריניקיון23/05/11937 צפיות
אתמול ביקרה המנקה אצלכם בבית והמקום מבריק מניקיון, הסלון וחדר הילדים מסודרים ונקיים, בחדר השינה הכריות והשמיכה במקומם והמטבח פשוט נוצץ. אתם חושבים לעצמכם "הי, מדוע שלא אזמין אותה לנקות אצלנו במשרד?". דבר אחד אתם שוכחים – בית זה לא משרד ולא מפעל, מה שנכון לארבעה, חמישה חדרים בגודל מסויים לא נכון לחלל של כמה מאות מטרים מרובעים המתפתלים בצורות שונות ומשונות. המנקה החמודה והנעימה תאבד את הצפון, לא תדע מאיפה להתחיל והיכן לסיים ואיך מתמודדים עם האנשים המוזרים שכל הזמן דורכים לה על הספונג'ה?

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222916 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica