חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות כלה חשופות – האם כדאי?

לכל אישה יש את הטעם שלה בבחירת שמלת כלה ליום כלולותיה. יש נשים ליבראליות יתר ויש נשים שתפיסת עולמן ואורח חייהן הוא יותר מסורתי. בסופו של דבר, שמלות כלה יכולות לבוא בגרסאות רבות ובעיצובים משתנים. לכל אחת יכולה להתאים שמלת כלה מסוג אחר, בין אם מדובר על שמלות חושפניות כאלה ואחרות.

את שאלת הכדאיות צריך להפנות למטען האישי של כל כלה מיועדת, משום שיכול להיות מצב שמישהי תרצה לבחור שמלה חשופה יותר, משום שהאווירה הכללית תאפשר לה להראות אלמנטים כאלה ואחרים שיכולים להחמיא למראה הכללי שלה בתור כלת שמחה. במידה ולמיועדת אין רצון להיחשף, שמלה צנועה תהיה טובה.

כדאי לבדוק את היצע הדגמים

מעצבים משקיעים זמן ומחשבה כדי לעצב שמלות כלה מסוגים שונים. בכל קולקציה יכול להיות קו מנחה שמוביל את המעצב לשנות מספר מוטיבים פה ושם, אך לשמור על מסגרת עיצובית מסוימת. יכולות להיות נשים שיאהבו מאוד את הקו המסוים של מעצב כזה או אחרת, וילכו על שמלות כלה חשופות יותר, מבחירה.

ישנם דגמים שיציעו דווקא את החשיפה הגדולה הזו ואם הדגם עצמו יימצא חן בעיני כלת השמחה, אין שום סיבה שהיא לא תבקש אולי לתקן את המחשוף ולהקטין אותו, אם לדעתה מדובר בליין של שמלות כלה חשופות מדי, אך יפות להפליא. החיבור בין הטעם האישי ומראה השמלה האובייקטיבי יכול להשתנות בהתאם.

מה אומרת המשפחה על כך?

לכל זוג שמתחתן יש גם משפחות שעומדות מאחוריו ורוצות רק בטובתו. מי שמחפשת שמלת כלה מתאימה יכולה גם להיות מושפעת מתפיסת העולם שחונכה עליה מצד המשפחה וקבל על עצמה את דין הצניעות, או לחילופין , היא יכולה דווקא, ברוח המשפחה, כן ללכת על שמלה חושפנית שתחמיא לה בכל צורה שהיא.

המקום של המשפחה בהחלטות לגבי החתונה הוא יחסית מכובד ומשפיע. כן יש לתת לכל זוג להחליט לגבי החתונה שלו עד כמה שניתן וכן יש לתת להם להחליט בעצמם. לגבי שמלת הכלה, כאן לכל אחת אמורה להיות דעה או לפחות מחשבות כלליות.

 



תגיות המאמר: שמלת כלה, שמלות כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילך גלעד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך גלעד

מאת: לילך גלעדמשפחה וזוגיות - כללי10/08/11887 צפיות
לא מעט זוגות נתקלים במצבים שונים, במהלך חייהם המשותפים, שבהם הם צריכים לגשת אל טיפול זוגי או שהם מרגישים צורך לגשת אל טיפול כזה. ישנם זוגות אשר מגיעים לטיפול זוגי בגלל חוסר בתקשורת ביניהם ובגלל חוסר יכולת לגשר על פערים מסויימים. זוגות רבים מגיעים בגלל שהם מרגישים דעיכה בקשר הזוגי.

מאת: לילך גלעדלהקות אירועים08/08/111276 צפיות
אם אנו מביטים לעומק בצורה שבה מנהלים עורכי אירועים מסוימים את האירוע שלהם אנו יכולים לשים לב להבדלים רבים. יש כאלו המעדיפים אירוע סוער ומטריף חושים, כזה שאין לו גבולות והוא יכול להצטייר אפילו כבוטה עבור ציבור מסוים. לעומת זאת יש את אלו הנחשבים למסורתיים העורכים אירוע בצורה שונה לגמרי

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111228 צפיות
אם לספורטאי יש פציעה בכף הרגל או יבלות או עיוות במבנה כף הרגל לא נכון, ועוד בעיות נוספות, רוב הסיכויים שהמדרס הנכון יוכל לעזור לו להשלים את החסר ולצאת לפעילות הספורטאית שלו ולעשות מה שהוא עושה בדרך כלל כמעט בלי בעיות נוספות. המדרס הנכון עוזר לייצב את המשקל של הספורטאי ונותן לו לבצע פעילויות בהצלחה רבה. חשוב לזכור שלא כל מדרסים מתאימים לכל אחד.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111162 צפיות
אילו מומחים יכולים לעזור לכם לבחור מדרסים אורטופדיים טובים שיתאימו לכם? ובכן רבים מהמומחים האלה עובדים בקופות חולים, ועוסקים בתחומים אלה ספציפית שעוסקים בכפות רגליים, רגליים ובכללי, הם יכולים לייעץ לכם על מקומות לקנות מדרסים מתאימים ולהתאים לכם מדרסים אורטופדיים במיוחד שתוכלו לחזור לשגרה שלכם וליהנות מהרגליים והכפות הרגליים שלכם בכל פעילות שאתם עושים.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111343 צפיות
לכן חשוב מאוד להתאים מדרסים אורטופדיים לכל אחד מכיוון שהם דואגים לקבל את המשקל הכבד של כל אחד, להתאים עצמם למבנה כף הרגל שלו, מדרסים עוזרים לו להזרים דם מהגוף לכף הרגל ומכף הרגל לכל הגוף בקלות ולתת לו להיות מסוגל לעשות את הפעילויות שהוא רוצה לעשות אותם על הצד הטוב ביותר.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111145 צפיות
אתם צריכים ללכת לבדוק איזה מדרסים מתאימים לכף הרגל שלכם, יש אנשים עם מבנים שונים בכפות הרגלים שלהם. ויש אנשים עם פציעות, יבלות ובעיות שונות ומשונות נוספות שצריך להתאים להם מדרסים אורטופדיים במיוחד באופן אישי.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111219 צפיות
וצריכים מדרסים אורטופדיים שיעזרו להם לעבור את הפעילויות שלהם בהצלחה רבה ואף בהנאה ובקלילות. הם אלה שצריכים ביותר מדרסים אורטופדיים כדי שיוכלו להמשיך לעשות מה שהם עושים, אלמלא זה, הספורטאים האלה יכולים לקבל פציעות חמורות שיכולים להפסיק להם את הפעילות שלהם.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171509 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171927 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162225 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162093 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161869 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161887 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161852 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica