חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות המדרסים לסובלים מבעיות מכפות הרגליים

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/20111219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאלה שעושים ספורט הרבה, ספורטאים, בין אלה שמשחקים כדורגל, כדורסל ועוד ומשתמשים הרבה ברגליים שלהם וכמובן בכפות הרגליים שלהם סובלים משפשוף יתר עם כפות הרגליים שלהם. וצריכים מדרסים אורטופדיים שיעזרו להם לעבור את הפעילויות שלהם בהצלחה רבה ואף בהנאה ובקלילות. הם אלה שצריכים ביותר מדרסים אורטופדיים כדי שיוכלו להמשיך לעשות מה שהם עושים, אלמלא זה, הספורטאים האלה יכולים לקבל פציעות חמורות שיכולים להפסיק להם את הפעילות שלהם.

יתר מזה, יש אנשים שסובלים מבעיות בכפות הרגליים גם שהם לא ספורטאים, אלה יכולים להיות אנשים בגיל עמידה, מבוגרים, זקנים, או אלה שעומדים הרבה בעבודה או בכל מקום, או אנשים שנפצעו ברגליים ובכפות הרגליים שלהם, או אנשים עם בעיות בכפות הרגליים, עיוות במבנה בכפות הרגליים, או שיש להם יבלות, או פציעות שנדרשות לזה מדרסים אורטופדיים שיעזרו להם להבריא ולהרגיש טוב עם כפות הרגליים שלהם אחרי שהתקינו בנעליים שלהם מדרסים אורטופדיים טובים ומתאימים להם בהתאמה אישית.

חשוב לזכור שמדרסים מותאמים אישית לכל אחד, ולא כל מדרס מתאים לכל אחד. וכן המדרסים האלה מתאימים לבעלי בעיות גב וצוואר, כי מדרסים משפיעים ישירות על הגב כתוצאה מהמשקל, מדרסים משפיעים תחילה מכף הרגל וממשיכים את ההשפעה שלהם מכף הרגל למעלה עד לעמוד השדרה.

לא לשכוח שהם אלה שמחזיקים את המשקל של כל הגוף בנוסף לזה שהאדם עושה פעילות כמו ריצה, הליכה, פעילות ספורטאית נמרצת כמו כדורסל, כדורגל, או כל שהיא פעילות שמשפיעה ישירות על כפות הרגליים שלו, במקרה הזה כמעט כל פעילות שהאדם עושה משפיעה על כפות הרגליים שלו. לכן חשוב מאוד להתאים מדרסים נכונים לכל אדם באופן אישי ולבעיות שהוא מבקש לפתור.

יש שיטות שונותשל בדיקת מדרסים מתאימים, וחלק מהם היא:

שיטות מחשב

שיטות הדריכה בקופסתספוג

השיטה האמריקאית

והשיטה הרגילה חבישתהרגל בתחבושת גבס

מדרסים הם כמו משקפיים, משתמשים בהם כמעט תמיד, כל עוד רוצים לעשות פעילות עם כפות הרגליים משתמשים בהם, מדרסים נמצאים יחד עם הנעליים הקבועות כך שזה בסדר גמור, אם יש לכם עוד נעליים שהייתם רוצים שיהיו בהם מדרסים, אז תקנו עוד מדרסים. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילך גלעד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך גלעד

מאת: לילך גלעדמשפחה וזוגיות - כללי10/08/11887 צפיות
לא מעט זוגות נתקלים במצבים שונים, במהלך חייהם המשותפים, שבהם הם צריכים לגשת אל טיפול זוגי או שהם מרגישים צורך לגשת אל טיפול כזה. ישנם זוגות אשר מגיעים לטיפול זוגי בגלל חוסר בתקשורת ביניהם ובגלל חוסר יכולת לגשר על פערים מסויימים. זוגות רבים מגיעים בגלל שהם מרגישים דעיכה בקשר הזוגי.

מאת: לילך גלעדלהקות אירועים08/08/111276 צפיות
אם אנו מביטים לעומק בצורה שבה מנהלים עורכי אירועים מסוימים את האירוע שלהם אנו יכולים לשים לב להבדלים רבים. יש כאלו המעדיפים אירוע סוער ומטריף חושים, כזה שאין לו גבולות והוא יכול להצטייר אפילו כבוטה עבור ציבור מסוים. לעומת זאת יש את אלו הנחשבים למסורתיים העורכים אירוע בצורה שונה לגמרי

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111228 צפיות
אם לספורטאי יש פציעה בכף הרגל או יבלות או עיוות במבנה כף הרגל לא נכון, ועוד בעיות נוספות, רוב הסיכויים שהמדרס הנכון יוכל לעזור לו להשלים את החסר ולצאת לפעילות הספורטאית שלו ולעשות מה שהוא עושה בדרך כלל כמעט בלי בעיות נוספות. המדרס הנכון עוזר לייצב את המשקל של הספורטאי ונותן לו לבצע פעילויות בהצלחה רבה. חשוב לזכור שלא כל מדרסים מתאימים לכל אחד.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111162 צפיות
אילו מומחים יכולים לעזור לכם לבחור מדרסים אורטופדיים טובים שיתאימו לכם? ובכן רבים מהמומחים האלה עובדים בקופות חולים, ועוסקים בתחומים אלה ספציפית שעוסקים בכפות רגליים, רגליים ובכללי, הם יכולים לייעץ לכם על מקומות לקנות מדרסים מתאימים ולהתאים לכם מדרסים אורטופדיים במיוחד שתוכלו לחזור לשגרה שלכם וליהנות מהרגליים והכפות הרגליים שלכם בכל פעילות שאתם עושים.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111343 צפיות
לכן חשוב מאוד להתאים מדרסים אורטופדיים לכל אחד מכיוון שהם דואגים לקבל את המשקל הכבד של כל אחד, להתאים עצמם למבנה כף הרגל שלו, מדרסים עוזרים לו להזרים דם מהגוף לכף הרגל ומכף הרגל לכל הגוף בקלות ולתת לו להיות מסוגל לעשות את הפעילויות שהוא רוצה לעשות אותם על הצד הטוב ביותר.

מאת: לילך גלעדצרכנות25/07/111145 צפיות
אתם צריכים ללכת לבדוק איזה מדרסים מתאימים לכף הרגל שלכם, יש אנשים עם מבנים שונים בכפות הרגלים שלהם. ויש אנשים עם פציעות, יבלות ובעיות שונות ומשונות נוספות שצריך להתאים להם מדרסים אורטופדיים במיוחד באופן אישי.

מאת: לילך גלעדקניות 25/07/111006 צפיות
בתקופה האחרונה יותר נשים ויותר גברים מתחילים להבין שמדרסים לכפות הרגליים עוזרים בחיי היום היום והם חלק משמעותי מאוד בחיים שכן הם העמוד השדרה של כל הגוף ועוזרים לגוף לתפקד כמו שצריך בפעילויות השונות שמתלוות אליו בחי היום יום.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica