חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות וחסרונות של מכשירים משולבים

כשרק שמעתי על המצאת מכשירים משולבים חשבתי לעצמי שזו המצאה כה נהדרת. דעתי לא השתנתה. באמת יש יתרונות רבים למכשירים משולבים אך ישנם גם חסרונות רבים. על היתרונות והחסרונות של מכשירים משולבים במאמר הבא. מכשירים משולבים הינם מכשיר אחד שכולל בתוכו מספר מכשירים. אותם מכשירים הם ממש יעילים לאנשים מסויימים. מכשירים משולבים מאפשרים כמה פעולות במכשיר אחד ולכן חוסכות הרבה מאד כסף. רק השאלה היא אם הטיב של מכונות כאלה הוא טוב או שמא המקצועיות לא ניכרת בכל תחום ובכל פונקציה שניתנת לשימוש. מי שיש לו צורך שכל מכשיר מן המכשירים המשולבים יהיה מקצועי ביותר, כלומר הוא צריך מדפסת והוא גם כן צריך מכונת צילום וגם פקס וכו'. יש צורך לשקול היטב קניית מכשיר מסוג זה. לרוב, מכשירים משולבים לא יהיו מקצועיים ביותר בכל פונקציה הניתנת לשימוש. לכן עדיף אולי להשקיע עוד כמה מאות שקלים ולקבל כמה מכשירים איכותים וטובים אך נפרדים. הרי ככל שיש יותר מכשירים שעובדים במכשיר אחד כך המכשיר הוא פחות מקצועי. לאנשים ולמשפחות שאין להם צורך שאותו מכשיר ספיציפי יהיה מקצועי ברמה מסויימת. מכשיר משולב יהווה פתרון מצויין אך לבתי עסקים ולאנשים שנצרכים לשימוש רב באותו מוצר יש צורך להשתמש במכשיר לכל דבר לחוד.

מכשיר משולב BROTHER MFC 7320

מדפסת מקצועית סורק ומכונת צילום איכותים טובים במכשיר אחד? אל תבנו על זה...

למרות שזה שמכשירים משולבים כוללים כמה וכמה מכשירים זה לא הופך כל אחד מהמכשירים למקצועי יותר להפך זה רק לגריעותה הזול עולה ביוקר כבר שמענו לא פעם על המבצעים הללו שמציעים בהם את המכשירים המשולבים. מה קורה? המכשירים המשולבים במבצע אכן מאד מאד זולים אך מה שקורה זה שהתחזוקה שלהם יקרה מאד כלומר התיקון שלהם הוא באופן תדיר. מנסיוני האישי החלפתי כמה וכמה מכשירים כאלה אך לא היה ברשותי הידע שידוע לי כיום שזהו ידע מאד רלוונטי משום שלולי הייתי יודעת את הידע שיש לי הים בתחום זה אז אולי הייתי מבקשת שנרכוש מדפסת בנפרד, סורק בנפרד וכו'. מה שכן גם בדרך כלל הדיו של המכשירים המשולבים הללו מאד יקרים מה שמכביד מאד על הכיס.

היתרונות והחסרונות מובאים לפניכם:

יתרונות

חסרונות

מכשירים משולבים חוסכים הרבה מקום ושטח.

תפעול מסובך יותר. יש צורך לדעת כל סוג מכשיר מה הפונקציההרלוונטית לו.

זול יותר מקניית מספר מכשירים בנפרד

בלאי. מכשירים משולבים כאלו מתקלקלים הרבה יותר מהר.

חוסך הרבה סרבול והרבה חוטים וחיבורים מיותרים.

בדרך כלל התחזוקה של מכשירים משולבים יותר יקרה.

נותן מענה למספר צרכים.

שום פונקציה אינה מקצועית כמו שצריך.

לרוב מכשירים משולבים יהיו יותר איטים מכל מכשיר בנפרד

לסיכום: ההמצאה זו של מכשירים משולבים הינה המצאה טובה בותר לאנשים שלא משתמשים באופן תדירי. מכשירים משולבים יחסכו הרבה מאד מקום והרבה חוטים וסרבול מיותר. אך מי שצריך מכשיר מקצועי בתחום מסויים עדיף לו לקנות כמה מכשירים בנפרד ולהשקיע עוד כמה שקלים בשביל המקצועיות.

 



תגיות המאמר: מכשירים משולבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מדפסות ומכונות צילום- מימד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדפסות ומכונות צילום

כמו פטנטים רבים אחרים, גם ההתחלה של מכונות הצילום לא היתה קלה. מכונת הצילום הומצאה ונרשמה כפטנט בשנת 1937 על ידי עו"ד צ'סטר פ. קרלסון, אולם בשל הסרבול שנלווה לפעולת העתקת המסמכים, רק בשנת 1949 החל השיווק של מכונות צילום מסחריות. גם מכונות צילום אלה היו מסורבלות, ועלות ייצורן היתה גבוה מאוד, ולכן הן לא נחלו הצלחה רבה בשוק. רק בתחילת שנות ה-...

הפופולאריות הרבה של מדפסת הלייזר נובעת בשל היותה חדישה, איכותית, מהירה ואמינה יותר על פני מתחרותיה בתחום. לכל אלו חשיבות רבה במיוחד כשמדובר על מדפסת לשימוש משרדי, בו נחוצה הדפסה מהירה יותר באיכות גבוהה יותר, כמו גם מדפסת עמידה יותר, שלא תתקלקל למרות שעות השימוש הרבות והממושכות. מדפסת לייזר נהנית מכל אלו: היא מדפיסה באיכות וברזולוציה גבוהות יותר, כמו גם במהירות רבה יותר. היא נהדרת לשימוש משרדי, ואף עלויות האחזקה שלה זולות יחסית.

בעידן הנוכחי, מדפסות הן לא נחלתם של משרדים בלבד. כמעט בכל בית שיש בו מחשב, יש צורך גם במדפסת. אלא שבניגוד לצרכן המשרדי, לצרכן הביתי אין תמיד את כל הידע הדרוש כדי לבחור בחוכמה את המדפסת הביתית המתאימה לצרכיו ולתקציבו. לכן, לא אחת השיקול העיקרי שמנחה צרכנים ביתיים בבחירת מדפסות הוא עלות המדפסת

בתקופה זו של ימינו לא כל כך רחוק מהמציאות למצוא מכונות צילום בכל מיני בתי עסקים קטנים ואפילו בהרבה בתים פרטיים. היום, מכונות צילום עולות הרבה פחות מפעם וגם השימוש בהם הפך ונעשה הרבה יותר ידידותי למשתמש. בעבר המכונות היו מסורבלות כבדות ולא נוחות לשימוש וכיום כל אחד יכול להשתמש.

מדפסות הן רכישות חשובות לכל משרד שיש לו שימוש במכונו שנקראות מדפסות. גם מכונות צילום הן בגדר רכישה חשובה מאד עבור כל משרד. יש הבדל בין מכונות הצילום הביתיות למכונות צילום ביתיות. חוץ מזה כיום יש מכונות צילום העובדות בטכנולוגית הלייזר. אם נרצה לברר באיזה מכונות צילום עלינו לבחור למשרד שלנו קודם כל עלינו לברר מה הצורך שלנו ממנה.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195923 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189127 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183061 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181967 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171671 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171771 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171782 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica