חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתר חדש להשוואת מחירי הסעות http://michraz.y-it.co.il/

מאת: צחי ולנסירכב30/05/20111349 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר נוסעים הינו אתר חינמי גם ללקוחות הפרטיים וגם ללקוחות המוסדיים המתמחה בתחום ההסעות. מאחורי אתר הסעות עומד בית התוכנה Y-IT שנותן את התשתית לאתר זה ואף מספק תוכנה לניהול צי רכב לעשרות חברות הסעים ברחבי הארץ. אתר הסעות בא למלא את הצורך בו נתקלנו רבות כשנתנו שרות לחברות הסעים – אותן חברות היו מקבלות עשרות טלפונים ביום להצעות מחיר של לקוחות מזדמנים – הדבר "הציף" את חברות ההסעים בפניות שרק אחוז קטן מהן היה "נסגר" כתוצאה מכך היכולת של חברת ההסעות לנהל , לעקוב ולתת שרות ללקוח המזדמן ברמה גבוהה היה מושפע מזמינותו, וממצב רוחו של נותן ההצעה. באמצעות אתר זה אנו יודעים למקד את פנייתך לחברות ההסעים הרלוונטיות – הבקשה להזמנת נסיעה עוברת סינון ראשוני ותישלח רק לחברות ההסעים המסוגלות לספק שרות זה – לדוגמא סינון לפי כמות רכבים מבוקשת , הסעות נכים , לימוזינות, מוניות ולבחירתכם גם אפשרות לסנן קבלת הצעות רק מחברות מאזור הנסיעה המבוקשת. אנו מקווים שבאמצעות שימוש בשירות אתר זה, ייהנו המשתמשים מ"חיזור" של חברות הסעים אחר הנסיעה המבוקשת ובכך לחסוך זמן וכסף רב בחיפוש אחר חברות הסעה ואנשי הקשר שתפקידם לתת לך את ההצעה.

כולנו זקוקים לשירותי חברות הסעה בין אם אנחנו עובדי חברה, מנהלי משאבי אנוש או סתם אנשים פרטיים. אתר השוואת מחירי הסעות מספק שירות נוח וידידותי המקל בצורה משמעותית על אופן הזמנת ההסעה.
בהזמנת הסעה לאירוע, המרחק הגיאוגרפי מהווה שיקול חשוב אך לא עקרוני. מרבית האורחים יהיו מוכנים לנסוע בעצמם גם במרחק שעתיים נסיעה ממקום מגוריהם. כולנו מכירים את התחושה הזו כשמזמינים אתכם לאירוע במרחק שעתיים נסיעה, ואתם מעוניינים מאוד להיות באירוע הזה, אך הבעיה היחידה זה שאין לכם איך להגיע. לעיתים דווקא יש לכם רכב זמין, אך אתם לא ממש טובים בלמצוא מקומות, ואולמות אירועים נמצאים במרבית המקרים במקומות שכוחי אל, באמצע שום מקום. מה עושים במידה ויש אורחים רבים המתכוונים להגיע אך הנסיעה בעיתית עבורם? במקרים של נוסעים שאין ברשותם רישיון נהיגה, אלו המעוניינים שלא לנהוג אל החתונה וממנה? או כאלה שרוצים לשתות אלכוהול במהלך האירוע אבל לא רוצים לנהוג הביתה שיכורים.
על מה חשוב להקפיד כשמזמינים הסעה לאירוע? ישנם מספר כללים בסיסיים:
חשוב מאוד לבדוק לכמה אנשים מיועדת ההסעה.  לא כדאי למלא את הרכב עד אפס מקום, כדי שלאורחים יהיה נוח ונעים לשבת וגם יישארו מקומות רזרבות, גם אם המשמעות היא שיישארו עוד מספר מקומות פנויים. ערכו רשימה של כל האנשים שלדעתכם יזדקקו להסעה והוסיפו על כך עוד מספר מסוים של אנשים שברגע האחרון קרוב לוודאי שיחליטו לנסוע עם ההסעה. מומלץ לשריין מראש  את התאריך וכמות האנשים המשוערת שייסעו בהסעה כדי שתוכלו לציין זאת בהזמנות לאורחים ולהיערך מבחינת ההסעות מספיק זמן מראש. מארגני אירועים רבים ממליצים על שכירת חברת הסעות כדי לאפשר לאורחים רבים ככל האפשר להגיע אל מקום האירוע. כשאתם מארגנים אירוע, תקלו על האורחים שלכם ותפנו לחברת הסעות שתסיע אותם מביתם עד למקום האירוע ותחזיר אותם בבטחה.
בכל מקרה אנו מאחלים לכם המון מזל טוב ושתפיקו הנאה רבה מהאירוע שלכם.

  • מיקרובוס: טנדר או ואן להסעת נוסעים שמספר מושביו הינו עד 16 מקומות.
  • מיניבוס: כלי רכב להסעת נוסעים שמספר מושביו הינו עד 20 מקומות.
  • מידיבוס: כלי רכב להסעת נוסעים שמספר מושביו הינו עד 37 מקומות.
  • אוטובוס: כלי רכב להסעת נוסעים שמספר מושביו הינו עד 56 מקומות (כולל כיסא מדריך במידה ויש)

ברמת תיירות- זהו אוטובוס המיועד לאוטובוסים אלו הינם ברמת גימור גבוהה מאד, כסאות נוחים המשמשים נוסעים למרחקים ארוכים. אוטובוסים מסוג זה יכולים להתאים לאנשים שמעוניינים לנסוע בנוחות אל האירוע שלהם או לטיולי משפחות המחפשים הנאה ורוגע בנסיעה שלהם. אוטובוס זה הוא בדרך כלל עד 53 מושבים.
להסעת תלמידים משמשים על מנת להסיע קבוצות אנשים אשר אינם מעוניינים לשים דגש על איכות פנים האוטובוס, לרוב אלו אוטובוסים ישנים ומיועדים להסעות קבועות של כמויות עובדים גדולות או הסעות ילדים לטווחים קצרים.
המיניבוס הוא כלי תחבורה קטן וקומפקטי הרבה יותר מאוטובוס. בשל תכונתו זו המיניבוס הוא כלי תחבורה אידיאלי לנסיעה עירונית. את המיניבוס קל יותר לתמרן ברחובות צרים ובסמטאות קטנות. כמו כן המיניבוס אינו דורש מקום חנייה גדול כמו אוטובוס רגיל, ניתן להחנות אותו כמעט בכל מקום ולתמרן איתו גם במגרשי חנייה קטנים. הודות לכך המיניבוס הוא פתרון אידיאלי לסיורים וטיולים בתוך ערים, ומכיל כמות ממוצעת של מקומות ישיבה.
אף על פי מידותיו הקטנות, הישיבה במיניבוס אינה צפופה, אלא מרווחת ונעימה. בנוסף, אופן הישיבה מאפשר לכל הנוסעים להיות מעורים במתרחש בתוך המיניבוס כולם יכולים לשמוע את כולם, וליהנות מדברי המדריך למשל.
את כל סוגי רכבים המצוינים לעיל ניתן להשיג במרבית חברות ההסעה הקיימות במאגר של אתר השוואת מחירי הסעות.
אנו מאחלים לכם נסיעה טובה ובטוחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צחי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צחי ולנסי

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica