חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניה קלה: אם אתם מחפשים פתרון מושלם

מאת: ערן סטפנסקיאדריכלות פנים01/06/20111027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת בניה קלה היא אחת השיטות המדוברות היום בשוק. בזכות יתרונותיה הרבים יותר ויותר קבלנים ממליצים ללקוחותיהם לא לחשוש ולבחור רק בה. אז מהי בעצם השיטה שפרצה את הדרך? כמה שורות שכדאי לכם לקרוא.
שיטת בניה קלה מתייחסת לבניה מחומרים נוחים, זמינים וקלים לבניה. חשוב לציין שכל המושג מתייחס לחומר עצמו אולם אין להשליך מכך על יציבות המבנה או על איכות יסודותיו, שכן בניה קלה עושה שימוש בחומר גלם איכותי ומתקדם ביותר. יחד עם זאת, השם בניה קלה מתייחס לאופי העבודה: קליל, מהיר ושחוסך זמן יקר. ברוב המקרים בניה קלה תהיה האופציה הטובה ביותר עבור אלו המבקשים תוספת בניה, סגירת מרפסת או בניית חדר.
הנהירה אחר האלומיניום, שנחשב חומר גלם אמין ואיכותי וצורת העבודה איתו, מתאימים בדיוק רב לאופי של בניה קלה. זו לוקחת את יתרונותיו הברורים של האלומיניום ומוציאה מהם את המיטב. אחד החומרים שתופסים תפקיד מרכזי בשיטת בניה קלה הוא פאנל אלומיניום מבודד פוליסטירן.
בניה קלה: היתרונות הברורים שבשיטה
את הבניה הקלאסית אין צורך להציג בפני הקוראים. כולם מבינים את היתרונות הרבים, לצד החסרונות הגלויים לעין ולכיס: זמן העבודה היקר, התיאום בין אנשי המקצוע והתלות שלהם זה בזה. באמצעות בניה קלאסית, גם פעולה פשוטה כמו סגירת מרפסת או תוספת חדר יכולה להימשך שבועות ואפילו חודשים. שימו לב לכך שבבניה קלאסית, המחיר שאתם משלמים הוא בעיקר על אנשי מקצוע ופחות על חומרי הגלם, הנחשבים פשוטים למדי.
בניה קלה מציעה יתרון בולט נוסף בשטח והוא היכולת להיטיב עם הסביבה. בניה קלה חוסכת את הלכלוך והפסולת שמאפיין את הבניה הקלאסית, מכיוון שרוב העבודה מבוצעת בסדנת עבודה ולא בשטח. מרגע הגעה לשטח, ניתן לסגור חדר או לסגור מרפסת תוך פחות מ-48 שעות.
בניה קלה: שיטות בידוד שונות
פאנל אלומיניום מבודד פוליסטירן המאפיין את הבניה הקלה האיכותית, המיועדת למגורי אדם (להבדיל ממחסנים הנבנים באמצעות שיטה זו) מאפשרים ליצור את התוצר המושלם. בצורה כזו ניתן גם ליהנות מחדר בעל איכות בידוד גבוהה וגם מחסכון בחשבון החשמל, על הוצאות חימום וקירור.
ואם כבר באלומיניום עסקינן חשוב לציין שהחומר הזה הוא בטיחותי במיוחד. בניגוד לעץ המתכלה אלומיניום אינו נשרף וכמובן עמיד מפני מים, רטיבות וחלודה. לאלה יש להוסיף את קלות העיצוב של האלומיניום, המאפשר תכנון מדויק של החלל ורמת הגימור שלו, בהתאם לצרכי הלקוח ולאילוצים שונים בשטח.
בניה קלה: גם לפרגולות שבחצר
אבל מה קורה כאשר מדובר בשטח חיצוני? האם שיטת בניה קלה נותנת מענה גם לחצרות ולנישות קטנות בחוץ? גם כאן, במקרים של פרגולות אלומיניום בניה קלה הופכת להיות הכוכבת במקום הראשון.
ההתקנה של אלה נעשית תוך זמן קצר והחששות שמפני בלאי מתגמדות. לא עוד חומר שמתכלה עם הזמן אלא פינת חמד עם הצללה לתענוג המושלם ולניצול חצר הבית.
בניה קלה למען איכות הסביבה

בעלי המקצוע האמינים שעובדים בשיטת בניה קלה חוזרים וטוענים כי מדובר בשיטה הטובה ביותר שמתמזגת עם איכות הסביבה. הבניה הירוקה שעיקרה ניצול מקורות האנרגיה הטבעיים משתלבת נפלא עם עקרונותיה של שיטת בניה קלה. כך, למשל, בניה קלה נהנית מיתרונותיה של השמש (אור) ויודעת לנצל את משבי הרוח ולהפיק מהם תועלת ליושבים בתוך המבנה. במילים אחרות ניתן לומר שזוהי אחת השיטות הטובות לירוק שסביבנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנל מבודד
בניית פרגולה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן סטפנסקי

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica