חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נתיב עוקף בירוקרטיה וחוסר יעילות של הרפואה המערבית על ידי בחירה ברפואה המשלימה ככלי להתמודדות מוצלחת עם הכאב

נניח לרגע לצורך הדוגמא שקמתם בבוקר עם כאבי גב קשים (כמו שקורה ל-20 אחוז מהאוכלוסיה), סביר להניח שתלכו לקופת חולים לרופא המטפל, שיתן לכם משכך כאבים כלשהו. לאחר יומיים שלשה כשזה לא יעזור ועדיין יהיה כאב תגשו לרופא המישפחה שוב, שיפנה אתכם לאורטופד שישלח אותכם לצילום ובמקביל יחליף לכם את משככי הכאבים למשהו יותר חזק. כשהוא יקבל את צילום הרנטגן (לא סי טי או m r i כי זה עולה לקופות החולים הרבה כסף) הוא יציע זריקות משככות כאב וסידרה של פזיותרפיה שתתחילו בעוד כ-10 ימים. כשתחזרו מפיזיותרפיה הוא יגיד שכבר אין מנוס, או ללמוד לחיות עם הכאב או ניתוח וכדאי לקבל חוות דעת נוספת של מומחה x. בנתיים הכנסתם לתוך הגוף כמות נכבדת של תרופות משככי כאבים סטרואידים שאינני טוען שאינם עוזרים לשיכוך הכאב, אבל הנזק המשני שהם גורמים לאיברים הפנימים כמו הכבד והטחול הוא נזק קשה ולעיתים בלתי הפיך. לפעמים במקרה הטוב בסוף התהליך הוא יגיד לכם (בחצי פה) שאולי כדאי לנסות גם דיקור סיני או כירופרקטיקה או משהו בסיגנון.אם לא יועיל אז גם לא יזיק. הרופא יתעלם לגמרי מהעובדה שבמחקרים אחרונים גילו שהיעילות של הרפואה הסינית לכאבי גב היא הגבוה ביותר מבין כל השיטות הקימות. העיוות שנוצר ברפואה המשלימה כבר זועק לשמים דוגמת כאבי הגב היא דוגמא המראה שנכון שזריקות לשיכוך כאב לפעמים עוזרות, אבל למה לא להתחיל עם משהו טבעי?. ישנם מקרים שלרפואה המערבית כמעט ואין מענה, כמו פאציאליס שבהרבה מחקרים גילו שהרפואה הסינית עוזרת ביותר מ 80% מהמקרים. גם אז מטרטרים את המטופל בבדיקות סרק ולפעמים אף מזריקים לו סטרואידים שבכל שנות ניסיוני וטיפלתי בעשרות מיקרים של פאציאליס, לא ראיתי אחד שזה עזר לו. הטיפול בפאציאליס ברפואה הסינית רצוי שיקרה כמה שיותר מהר וישנה חשיבות מירבית לטיפול בשבוע הראשון של הארוע, חבל לבזבז זמן יקר. לרפואה המשלימה כלים מעולים להתמודדות עם בעיות רבות בדרך טבעית ובמקרים רבים, מוצלחת יותר עם בעיות רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איציק זילברשמידט, בעל מרפאות לרפואה משלימה בראשון לציון ובבאר שבע, מטפל כ-12 שנים במגוון תחומים ברפואה המשלימה. מטפל בקופות חולים לאומית וכללית ובעל אתר מוביל לרפואה משלימה- http://www.sinisini.co.il
התמחויות עיקריות הן טיפול בכאב, גמילה מעישון ושיקום משבץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יצחק זילברשמידט

מאת: יצחק זילברשמידטרפואה משלימה08/08/09964 צפיות
מגיפת שפעת החזירים הולכת ומתפשטת בקצב מהי בעולם. בישראל צפוי שכל אדם שלישי ידבק במחלה. המאמר מציע את דרכי טיפול טבעיים של רפואה משלימה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213860 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201445 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181633 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica