חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות סטייליסט באמצעות האינטרנט

מאת: ביטמן קידום אתריםאופנה02/06/20111074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברוכים הבאים לעידן המידע. אין צורך לבלות ימים ארוכים במילאנו או פריז על מנת להיות מעודכן בטרנדים האופנתיים החמים ביותר. מיותר לכתת רגליים לתצוגות אופנה ברחבי העולם ולחכות עד שמגזין האופנה היוקרתי יגיע בדואר. בעידן האינטרנט ניתן להתעדכן באופן מייד על כל תצוגת אופנה חדש, טרנד לוהט וטרי, וסגנונות שירדו לפני רגע משולחן המעצב לאולם הייצור. אופנה, כמו תחומי ידע אחרים, מעולם לא הייתה זמינה יותר לכל אדם בכל מקום.

בשנים האחרונות התפתח ענף האופנה והייצוג שלו באינטרנט הולך ומתעצם. בלוגים, פורטלים, מגזינים נחשבים ואינפורמציה רבה זמינים ברשת לכל גולש. המידע הרב והיכולת של כל גולש להיחשף לטרנדים הלוהטים ביותר עוד לפני שהגיעו לחנויות תרמו להתפתחות תחומים חדשים בענף האופנה כמו סטיילינג וליווי אישי ללקוחות המעוניינים בשיפור התדמית והמלתחה.

סטיילינג צמוד לאנשי ציבור ואמנים

אם בעבר ענף ההלבשה האישית היה מוגבל בעיקר להופעות טלוויזיוניות מיוחדות או לתחום התיאטרון, הרי בעידן האינטרנט והסלולארי כל העולם במה, ותמונות של כוכבת הוליוודית צועדת בשכונה שלה עם הכלב, יכולות להגיע לקצה השני של העולם תוך שניות ספורות. לכן אנשי ציבור רבים, אמנים, כוכבי קולנוע ופוליטיקאים מעסיקים מומחי סטיילינג צמודים שיעצבו את המלתחה שלהם על פי התדמית שהם מעוניינים להקרין.

בעידן המידע ניתן להעביר מידע ויזואלי ממקום למקום באמצעות טלפון סלולארי מתקדם או מחשב נייד קומפקטי. אם אתם עורכים מסע סטיילינג בחנות קסטרו למשל, תוכלו להעביר ללקוחות שלכם את המידע הוויזואלי במהירות רבה ולהחליט איתם על הפריטים שתרכשו עבורם. בנוסף לכך, לכל מותגי האופנה המובילים כמו קסטרו, יש ייצוג אינטרנטי מפותח הכולל לרוב את התמונות והעיצובים החדשים של קו המוצרים העכשווי ביותר.

סטיילינג אונליין - להתעדכן ברשת

על ידי כניסה לאתרים של מותגי אופנה כמו קסטרו למשל, תוכלו להתעדכן בצוותא עם הלקוחות שלכם בטרנדים האחרונים המוצגים בחנות, במחירי הפריטים ובמידות המצויות במלאי. ניתן כמובן לרכוש פריטים באינטרנט אך מומחי סטיילינג מעדיפים לרוב לרכוש את הפריטים בחנות עצמה על מנת להיות בטוחים באיכות המוצר ובהתאמתו ללקוחות שלהם.

 



תגיות המאמר: סטיילינג, קסטרו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביטמן, קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטמן קידום אתרים

מאת: ביטמן קידום אתריםבניית אתרים02/06/11903 צפיות
בניית פורטלים ובחירה סגנונית נכונה של האתר המבוקש מהווה שלב מכריע בפעילות האינטרנטית של כל ארגון מסחרי. בעידן האינטרנט שואפים כל הגופים המסחריים לייצוג הולם בזירה האינטרנטית ומיצוי הפוטנציאל העסקי המצוי הגלום בפעילות מסחרית ברשת

מאת: ביטמן קידום אתריםבניית אתרים02/06/11709 צפיות
ניהול פורטל דינמי מהווה אמצעי מצוין לייצוג ובניית תדמית רצויה על ידי ארגונים מסחריים ועסקים שונים. בעידן האינטרנט כל עסק וארגון עסקי צריך להפגין נוכחות בזירה האינטרנטית על מנת להיות נגיש לכלל ציבור הגולשים.

מאת: ביטמן קידום אתריםאופנה02/06/11964 צפיות
אופנה וסטייל הם תחום הצובר פופולאריות רבה בשנים האחרונות. אם בעבר היה שמור תחום האופנה בעיקר לאנשי מקצוע בודדים שהיו מעודכנים בטרנדים החדשים ובסגנונות העדכניים, הרי בעידן האינטרנט הפך עולם האופנה לחלק משמעותי בחיי אנשים רבים

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222795 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195509 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171894 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica