חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור את הפורטל הנכון

בניית פורטלים ובחירה סגנונית נכונה של האתר המבוקש מהווה שלב מכריע בפעילות האינטרנטית של כל ארגון מסחרי. בעידן האינטרנט שואפים כל הגופים המסחריים לייצוג הולם בזירה האינטרנטית ומיצוי הפוטנציאל העסקי המצוי הגלום בפעילות מסחרית ברשת. מבנה בשלוחה האינטרנטית של כל ארגון ועסק חשוב מאוד ומהווה גורם מכריע ביצרת פוטנציאל עסקי בפעילות הרשתית.

לכל עסק וחברה מסחרית מתאים אתר בעל מאפיינים שונים לכן בניית פורטל נכון לעסק או לארגון מסחרי גדול דורשת עבודת מחקר רצינית וסקר שוק מקיף. בניית פורטלים מקצועית חשובה מאוד על מנת ליצור את הפלטפורמה הנכונה לחברה, אך מומלץ לגבש רשימת מטרות לפני שפונים לאנשי מקצוע. במידה והאתר שלכם מיועד לפעילות עסקית ישירה כמו חנות וירטואלית ומכירות שונות, יתאים לכם פורטל עסקי בעל אפליקציות התומכות בפעילות מכירות ברשת.

פורטל למטרות תדמיתיות

במידה ואתם זקוקים לפורטל אשר מיועד למטרות תדמיתיות מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית המתמחה בשירותי בניית פורטלים מקצועיים למרות תדמית ויחסי ציבור. אתר ממין זה יהיה בעל מבנה שונה ותכנים אחרים בהשוואה לפורטל המסחרי, והרווחים הגלומים בו יגיעו באופן עקיף. ניתן להתייחס לפורטל המיועד למטרות תדמיתיות כחלק מקמפיין פרסומי אשר מיועד להגביר את הרווחים של החברה באמצעות יצירת תדמית רצויה.

לפני בניית פורטל יש לתכנן היטב את הייעוד שלו. לא כל אתר אינטרנט מתאים לכל מטרה לכן מומלץ  להתייעץ עם אנשי מקצוע איכותיים שיכולים להתאים עבור הארגון העסקי או החברה שאתם מייצגים פורטל עסקי במבנה מושלם עבור המטרות שלכם.

בניית פורטל ויצרת תוכן מתאים

אחד החלקים החשובים ביותר בהקמת אתר אינטרנט הוא תכנון ויצירת התוכן. על מנת להגדיל את הפעילות באתר יש ליצר תוכן איכותי ומקורי המתאים למטרות האתר והחברה. בניית פורטל איכותי מחייבת יצרת תוכן איכותי אשר יביא לתנועת גולשים אינטנסיבית.

חשוב מאוד להשקיע משאבים רבים ביצירת תוכן איכותי, אך מומלץ מאוד להשקיע מאמצים רבים גן בעיצוב הפורטל. לסגנון העיצוב של הפורטל יש חשיבות מכרעת להצלחתו, לכן חשוב להשקיע מאמצים רבים בעיצוב גרפי מתאים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביטמן, קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטמן קידום אתרים

מאת: ביטמן קידום אתריםבניית אתרים02/06/11710 צפיות
ניהול פורטל דינמי מהווה אמצעי מצוין לייצוג ובניית תדמית רצויה על ידי ארגונים מסחריים ועסקים שונים. בעידן האינטרנט כל עסק וארגון עסקי צריך להפגין נוכחות בזירה האינטרנטית על מנת להיות נגיש לכלל ציבור הגולשים.

מאת: ביטמן קידום אתריםאופנה02/06/111077 צפיות
ברוכים הבאים לעידן המידע. אין צורך לבלות ימים ארוכים במילאנו או פריז על מנת להיות מעודכן בטרנדים האופנתיים החמים ביותר. מיותר לכתת רגליים לתצוגות אופנה ברחבי העולם ולחכות עד שמגזין האופנה היוקרתי יגיע בדואר

מאת: ביטמן קידום אתריםאופנה02/06/11965 צפיות
אופנה וסטייל הם תחום הצובר פופולאריות רבה בשנים האחרונות. אם בעבר היה שמור תחום האופנה בעיקר לאנשי מקצוע בודדים שהיו מעודכנים בטרנדים החדשים ובסגנונות העדכניים, הרי בעידן האינטרנט הפך עולם האופנה לחלק משמעותי בחיי אנשים רבים

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213634 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194088 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175731 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174884 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172724 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172296 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162140 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica