חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית למתחילים

מאת: דניאל רמותלימודי שפות04/06/20111026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחקרים אחרונים מצביעים על כך ש כמעט 2 מיליארד איש ברחבי העולם בקיאים באנגלית ברמה ממוצעת ומעלה. מתחשק לכם בעצמכם לשפר את השליטה באנגלית בעזרת קורס אנגלית?

אנחנו זקוקים לאנגלית בחיים האישיים לשם תקשורת עם בני אדם אחרים בעולם, לשם נגישות טובה לאינפורמציה ולהתנהלות בעולם העסקי. ואכן, עולם העסקים כולו מתנהל באנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון שלפיו כמה שהתפקיד יותר בכיר, נדרשת יותר בקיאות בשפה.

אז מדוע ללמוד את השפה האנגלית? היתרונות הטמונים בכך הם רבים, ובהם:

- לימוד אנגלית משפר את ההצלחה במסגרת בית הספר, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, במסגרתה משתמשים בטקסטים אשר כתובים באנגלית.

- למטרת שיפור אפשרויות התעסוקה בארץ וברחבי העולם, בתפקידים אשר מתנהלים גם בשפה האנגלית. אנגלית משמשת לנו כלשון הבינלאומית המקובלת והנפוצה ביותר בעולם, בפגישות עם משקיעים מחו''ל, בתכתובת עם חברות זרות וכאשר אנו נשלחים לעבוד במדינות אחרות. לעתים קרובות, מי שאינו דובר את השפה עשוי להיתקע מאחור.

- התמקצעות בשפה נוספת לשפת האם מהווה אימון בריא למוח האדם ותרומה נאה לשיפור כושר החשיבה.

- הרחבת עולמנו התרבותי עם סרטי קולנוע, ספרים, ואף מגזינים אשר מתפרסמים באנגלית. זה כך במיוחד ברשת האינטרנט בה הרוב הגדול של האתרים השונים כתובים אנגלית.

אלה הם רק כמה מיתרונות לימוד אנגלית, אשר כוללים גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות ובבטחון וסיבות נוספות כגון מיצוי הפוטנציאל העצמי.

אז אם אתם מעוניינים ללמוד אנגלית ולשמוע עוד על הנושא, ניתן למצוא מגוון תוכניות שיסייעו לכם לשפר ולהעמיק את שליטתכם בשפה. לא משנה אם אתם צריכים קורס אנגלית מדוברת ובין אם אתם רוצים קורס אנגלית עסקית, מצאו את מה שמתאים לכם והתחילו בעבודה. עוד תתפלאו באיזו מהירות ניתן להשתפר!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל רמות

מאת: דניאל רמותלימודים אקדמאיים31/07/111001 צפיות
אז מה אתם תלמדו? תואר ראשון במשפטים? זה ממש לא מסובך! לפני דור או שניים, בכדי ללמוד תחום מסויים היה צריך להיכנס לחברה מוכרת, לקבל שם את ההכשרה, להתנסות ועל סמך זה להתקדם – דרך פתלתלה שדרשה הרבה נחישות סבלנות והמון מזל.

מאת: דניאל רמותקייטרינג31/07/11924 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא אם לשכור קייטרינג כשר, כאשר גם במקרה זה הגורם שהכי משפיע זה קהל האורחים. במידה ועיקר האורחים שלכם שומרים על כשרות יש צורך להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונתם - משום שהם אלה שלבסוף ייהנו מהארוחה.

מאת: דניאל רמותלימודי תעודה ומקצוע27/07/11928 צפיות
ראשית הייתם צריכים להכנס לחברה הנכונה, לקבל שם את ההכשרה המתאימה, לצבור ניסיון על הדרך ועל סמך זה להתקדם – תהליך שהצריך הרבה נחישות סבלנות וגם קצת מזל.

מאת: דניאל רמותלימודי תעודה ומקצוע25/07/11954 צפיות
ומה מעניין אתכם? מחפשים לימודc ? זה אפשרי! פעם, אם רציתם ללמוד משהו היה צריך להיכנס לחברה הנכונה, ללמוד במהלך העבודה, לצבור ניסיון רב ולעשות את הדרך במעלה סולם הדרגות – תהליך איטי שדרש המון סבלנות וגם קצת מזל.

מאת: דניאל רמותקוסמטיקה04/07/111010 צפיות
ניתוח חזה: חשוב לא לעבור הגדלה בחזה נפול ללא הרמת חזה, משום שהוספת משקל לבטח תעודד את צניחת השדיים והעניין יהפוך לחריף יותר לאחר ניתוח ההגדלה.

מאת: דניאל רמותטיולי תרמילאים28/06/111278 צפיות
ברגע האחרון, בדקה התשים תמיד אפשר להשיג מחירים טובים לכרטיסי טיסה ומחירי המלונות, המבצעים האלה עולים פחות ויחסכו לכם כסף רמי לא רוצה טיול מאורגן לצרפת?, נופים וחופים, תרבות אחרת, לבלות עם הילדים, למצוא אתרים מפורסמים וליהנות המון, שאתם רוצים לטוס לחו"ל אתם צריכים לתכנן נכון את החופשה. איך תמלאו את הימים איפה אתם תישנו ולא פחות חשוב על פעילויות מעניינות.ב, בלי דאגה, המתינו קצת והזמינו חופשה טובה במחירים טובים.

מאת: דניאל רמותשיפוצים04/06/111791 צפיות
גבס עשה זאת בעצמך מאפשר לכל אחד אשר חפץ בריענון הבית או הדירה להגשים את חלומו בתוך זמן קצר ובהשקעה כספית קטנה:

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222665 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173228 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172986 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172498 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171974 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica