חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גבס עשה זאת בעצמך

מאת: דניאל רמותשיפוצים04/06/20111791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית מטופח ויפה הוא מקום מגורים שבו נעים לגור, ולכן אנו שומרים על הניקיון, דואגים שיהיה מקושט בדברים יקרים לליבנו, מניחים בו רהיטים בדיוק איך שאנו אוהבים, ומסדרים את סביבת המחיה בצורה נוחה ונעימה. ומדי פעם בפעם, אפילו חוסכים קצת למטרות שיפוצים, המאפשר לנו לעצב את הבית כרצוננו ולהפוך את הבית לסביבת המגורים המושלמת - הן מבחינה דקורטיבית והן פונקציונלית.

מעוניינים לשפץ את בית המגורים תוך שמירה על מסגרת תקציבית מצומצמת, ועם זאת לגרום לו להיראות כמו מיליון $? בעזרת קצת גבס ולא הרבה צבע אנו יכולים להפוך כל חורבה לארמון מפואר ויפהפה, אפילו מבלי להוציא משכנתא על הבית.

מעניין לגלות שמבין כל אנשי המקצוע בתחום שיפוץ הבית, נישות גבס לפלזמה ו-טיח גבס מקבלים רק מעט מאוד הערכה בקרב הלקוחות. אנשי הגבס, אשר מרבית עבודתם עד לא מזמן הסתכמה בבנייה ופירוק של מחיצות זמניות, כיום תופסים חלק נכבד יותר בשיפוצי בית עם עיצוב והקמה של נישות בקירות, התקנת גופי תאורה בקווים נקיים וריהוט כגון מזנונים ומדפים אשר משתלבים בטבעיות עם הקירות. כך גם עם הצבעים, אשר עם שלל הגוונים, סוגי החומרים והשיטות למתן אפקטים מיוחדים, יכולים לרענן כל חדר משעמם.

גבס עשה זאת בעצמך מאפשר לכל אחד אשר חפץ בריענון הבית או הדירה להגשים את חלומו בתוך זמן קצר ובהשקעה כספית קטנה:

כך, לדוגמה, עבודה צביעה של בית ממוצע לוקחת בין יום לשלושה ימים, אבל גורמת לבית להיראות בקלות 10-20 שנה פחות מכפי גילו. הרכבת נישות בגבס בקירות, הנמכה בתקרה, או הרכבת גופי תאורה פשוטים מלוחות גבס אף היא לוקחת כמה ימים מקסימום, וגורמת לכל חלל להיראות יפה ומטופח, גם כאשר התקציב נמוך.

 



תגיות המאמר: גבס עשה זאת בעצמך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל רמות

מאת: דניאל רמותלימודים אקדמאיים31/07/111003 צפיות
אז מה אתם תלמדו? תואר ראשון במשפטים? זה ממש לא מסובך! לפני דור או שניים, בכדי ללמוד תחום מסויים היה צריך להיכנס לחברה מוכרת, לקבל שם את ההכשרה, להתנסות ועל סמך זה להתקדם – דרך פתלתלה שדרשה הרבה נחישות סבלנות והמון מזל.

מאת: דניאל רמותקייטרינג31/07/11925 צפיות
הדבר שהכי קשה להחליט הוא אם לשכור קייטרינג כשר, כאשר גם במקרה זה הגורם שהכי משפיע זה קהל האורחים. במידה ועיקר האורחים שלכם שומרים על כשרות יש צורך להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונתם - משום שהם אלה שלבסוף ייהנו מהארוחה.

מאת: דניאל רמותלימודי תעודה ומקצוע27/07/11930 צפיות
ראשית הייתם צריכים להכנס לחברה הנכונה, לקבל שם את ההכשרה המתאימה, לצבור ניסיון על הדרך ועל סמך זה להתקדם – תהליך שהצריך הרבה נחישות סבלנות וגם קצת מזל.

מאת: דניאל רמותלימודי תעודה ומקצוע25/07/11955 צפיות
ומה מעניין אתכם? מחפשים לימודc ? זה אפשרי! פעם, אם רציתם ללמוד משהו היה צריך להיכנס לחברה הנכונה, ללמוד במהלך העבודה, לצבור ניסיון רב ולעשות את הדרך במעלה סולם הדרגות – תהליך איטי שדרש המון סבלנות וגם קצת מזל.

מאת: דניאל רמותקוסמטיקה04/07/111010 צפיות
ניתוח חזה: חשוב לא לעבור הגדלה בחזה נפול ללא הרמת חזה, משום שהוספת משקל לבטח תעודד את צניחת השדיים והעניין יהפוך לחריף יותר לאחר ניתוח ההגדלה.

מאת: דניאל רמותטיולי תרמילאים28/06/111278 צפיות
ברגע האחרון, בדקה התשים תמיד אפשר להשיג מחירים טובים לכרטיסי טיסה ומחירי המלונות, המבצעים האלה עולים פחות ויחסכו לכם כסף רמי לא רוצה טיול מאורגן לצרפת?, נופים וחופים, תרבות אחרת, לבלות עם הילדים, למצוא אתרים מפורסמים וליהנות המון, שאתם רוצים לטוס לחו"ל אתם צריכים לתכנן נכון את החופשה. איך תמלאו את הימים איפה אתם תישנו ולא פחות חשוב על פעילויות מעניינות.ב, בלי דאגה, המתינו קצת והזמינו חופשה טובה במחירים טובים.

מאת: דניאל רמותלימודי שפות04/06/111027 צפיות
לימוד אנגלית משפר את ההצלחה במסגרת בית הספר, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, במסגרתה משתמשים בטקסטים אשר כתובים באנגלית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232664 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223317 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212881 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211352 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201405 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica