חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של פולי קפה

מאת: סייטאפצרכנות13/06/2011932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו כמעט מידי יום שותים קפה. אם מדובר בקפה נמס, אם מדובר באספרסו או אם מדובר בקפוצ'ינו, הבסיס לכל המשקאות האלו הוא כמובן פולי קפה. יותר מכך, כאשר אנחנו שותים קפה נראה כי מדובר באותם פולי קפה ויש רק זן אחד שלהם.

זוהי בהחלט טעות נפוצה. עולם הקפה הוא עולם ומלואו וכיום תוכלו למצוא סוגים רבים של פולי קפה, ובכלל
מכונת קפה כאשר אנחנו מדברים על סוגים שונים מדובר על עשרים וחמישה סוגים שונים של פולי קפה כאשר בדרך כלל עושים שימוש רק בשני זנים עיקריים לשימוש מסחרי ברחבי העולם.

מהם הסוגים השונים של הפולי קפה?

ובכן, כפי שכבר ציינו ישנם יותר מעשרים וחמישה סוגים שונים של פולי קפה  ואין ספור  מכונות קפה אספרסו, השניים העיקריים בהם עושים כיום שימוש מסחרי הם הערביקה והרובוסטה. כיום קיימים ויכוחים מהו הזן הנפוץ יותר בהכנת קפה וכל מומחה שתשאלו אותו סביר להניח שיגיד לכם אחרת.

ההבדלים העיקריים בין שני הזנים הוא שהערביקה הינו קפה הצומח בדרך כלל במקומות גבוהים מאוד, הפולים עצמם נחשבים לאיכותיים מאוד והם מכילים אחוז נמוך יחסית של קפאין. לעומת זאת הרובוסטה הוא קפה הצומח במקומות נמוכים יחסית וקלים יותר לאיסוף. כמו כן, הם מכילים כמות רבה יותר של קפאין.

כאשר מכונת קפה מכינה קפה, זה בטח רק סוף התהליך נכון?

ובכן כאשר מכונת קפה מכינה קפה זהו באמת סוף התהליך. ראשית יש צורך באיסוף הפולי קפה, לאחר מכן יש לעבד אותו. קיימות שתי שיטות עיבוד עיקריות- היבשה והרטובה (זה השלב שמסירים את הקליפות מהפולי קפה). ולאחר מכן פועלים לקליית פולי הקפה שגם פה יש שיטות שונות הקובעות את טעמו של הקפה בסוף.

נציין, כי פולי הקפה הם אלו שיקבעו בסופו של דבר את טעמו של הקפה. מכונות קפה ביתיות, הבריטסה (האיש שמכין את הקפה) או שיטת המזיגה הם רק בעלי חשיבות מעטה יחסית בטעמו של הקפה. בסופו של דבר המקור, האיכות והצורה בה הוכנו פולי הקפה, הם מה שישפיעו בסופו של דבר אם תאהבו את הקפה או לא.

 



תגיות המאמר: מכונת קפה, מכונות קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סייט אפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סייטאפ

מאת: סייטאפנדל"ן15/08/111968 צפיות
כאשר אתם מעוניינים למכור דירה, אתם צריכים לפרסם אותה בצורה הטובה ביותר ובמדיות המתאימות כדי שיגיעו אליכם מירב הקונים הפוטנציאליים והאידאליים ביותר. אך רצוי שלא פשוט לפרסם באופן אקראי ולא זהיר בכל מקום ובצורה לא מתאימה, אלא יש לשקול באופן זהיר את הצעדים שלכם בדרככם למכור דירות למכירה.

מאת: סייטאפעיצוב גרפי07/08/111093 צפיות
למיתוג החברה חשיבות עליונה וכל מי שרוצה להצליח בעולם העסקים צריך למתג את עצמו ואת החברה שלו. בית דפוס יכול לעשות זאת עבורכם באמצעות שלל מוצרי דפוס ממותגים באיכות גבוהה.

מאת: סייטאפפרסום04/08/111487 צפיות
הכל ניתן לפרסם חינם באינטרנט. אתרי לוחות מודעות שמציעים פרסום חינם לגולשים פרטיים יש מכל הסוגים ובשפע.

מאת: סייטאפתחבורה ורכב - כללי28/07/111271 צפיות
אין ספק שההחלטה לרכוש מכונית יד שניה הינה מבצע של ממש, ואין ספק שחיפוש מכונית יד שניה כרוך בלא מעט ריצות, טלפונים, בירורים, נסיעות מיותרות ועוד.... ומאחר שרובינו אנשים עסוקים, ואין לנו זמן פנוי למכביר, הרי שכל ההתרוצצות הקודמת בנושא קניית רכב משומש כרוכה בלא מעט טירחה ועייפות...

מאת: סייטאפתחבורה ורכב - כללי28/07/111182 צפיות
עסקת טרייד אין היא עסקת חליפין ידועה בתחום הרכבים. סוכנויות רכבים שמבצעות טרייד אין מציעות לקהל הלקוחות שלהן להביא את הרכב שיש בידם, לקבל עליו זיכוי ולרכוש מהם רכב חדש לגמרי או יד שנייה במצב טוב.

מאת: סייטאפחתונות28/07/111172 צפיות
לבסוף אתם מתחתנים.. ויש שמחה רבה במשפחה שלכם ושל הכלה לעתיד, ועם זה באים הדברים שמיועדים לסידורים לקראת האירוע החשוב ביותר בחייכם, חתונה, להתחתן ולהעיד שאתם נועדתם זה לזה לנצח נצחים. כמובן שעם הסידורים האלה מגיעה ההחלטה החשובה לבחור תקליטן טוב מתוך תקליטנים רבים שאתם

מאת: סייטאפהזמנות אירועים28/07/111210 צפיות
חתונות הן אירועים המחייבים התארגנות מיוחדת בניגוד לאירועים אחרים הדורשים מוכנות אך ברמה פחותה. חתונות הן אירועים מורכבים מאוד הכוללים בדרך כלל שלבים רבים ומגוון פעילויות לכן על מנת להגיע ליום האירוע ברמת מוכנות גבוהה יש לבצע הכנות רבות ומגוונות. כיוון שהחתונה נחשבת לאחד האירועים החשובים בחיי זוגות נשואים מבחינה מסורתית ורגשית יש להתכונן אליה מבעוד מועד.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214242 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204379 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205281 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica