חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבנת גגות – מדוע מלבינים את גג הבית המשותף?

מדוע עושים הלבנת גגות?

הלבנת גגות של הבית המשותף נועדה בעיקר ל-2 מקרים:

המקרה הראשון הוא לסייע בשמירה על טמפרטורה נמוכה יותרבקומות הגבוהות של הבניין. החזרת קרני השמש על ידי הגג הלבן עוזרת בהורדתהטמפרטורה בבתים בקומות הגבוהות (בעיקר בקומה האחרונה, זו שממש מתחת לגג).

המקרה השני - הוא שמצב שבוצע זיפות על גג הבית המשותף עלידי שכבות של זפת, הלבנת הגג מסייעת בשמירה על עבודת הזיפות יחד עם יצירתשכבה נוספת של איטום ובידוד.

יש לציין שעל גג בו מתבצע האיטום על ידי יריעות ביטומניות, אין חובה לבצע הלבנת גגות מכיוון שהשכבה האפורה העליונה של היריעות נועדה להחזיר את קרני השמש,לבודד ולהוריד את הטמפרטורה. יחד עם זאת, ישנם ועדי בתים שמתחשבים בבעליהדירות האחרונות בבניין וכן מבצעים הלבנת הגג.  

הכנת הגג לפני הלבנת הגג
על מנת לבצע את עבודה על הצד הטוב ביותר, כדי שתישאר טובה לאורך זמן, צריךלנקות את הגג. קודם כל צריך לפנות את הגג מזבל וחפצים במידה ויש כאלה. בשלבהשני יש לטאטא את הגג ולהסיר אבק ולכלוך יותר עדין במידה ויש כזה. בשלבהשלישי כדאי אף לבצע שטיפה של הגג, להמתין לייבוש מלא מספר ימים ורק אזלבצע את סיוד הגג והלבנתו.

הלבנת גגות לעומת סיוד גגות
מבחינת המחיר, כמובן שחומר אקרילי הוא יותר יקר ולכן השימוש בו ייקר בהרבהאת העבודה. למרות זאת, כדאי לפעמים להשתמש בו כי הוא יחזיק כאמור ליותרשנים וימנע את כל הבלאגן של העבודה עצמה, הריצות וחיפוש בעלי מקצוע על ידיועד הבית.

מי עושה הלבנת גגות?
הלבנת גגות וסיוד גגות מבצעת בדרך כלל על חברה שעוסקת באיטום גגות, הן עלידי יריעות זפת / זפת חמה והן על ידי שימוש ביריעות ביטומניות.

איך בוחרים בעלי מקצוע להלבנת הגג?
מכיוון שזו הוצאה לא מבוטלת המגיעה לאלפי שקלים ומתבצעת אחת לכמה שניםוכועד בית, חובה עליכם לקבל מספר הצעות מחיר, לפחות בין 3 ל-5 הצעות.מכיוון שמדובר בחומרים, לא מומלץ לקחת את בעל המקצוע הזול ביותר. מחיר זולמידי עלול להיות יקר בסוף כאשר תקלו שהחומרים היו זולים ולא טובים, העבודהלא בוצעה כמו שצריך ותצטרכו לחזור עליה בעוד שנה או שנתיים.

בנוסף להצעת המחיר, דרשו לדעת כמה זמן תקבלו אחריות על העבודה. זה מראה על האמינות ושלא יהיה פחות מ-5 שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111002 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111145 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11973 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111302 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222322 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222936 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223094 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222932 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222961 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211268 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201723 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica