חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה

מלחמת התשה

כולנו מכירים את הרגעים הקטנים והמעצבנים האלו שבהם הם מופיעיםפתאום... משום מקום... אנחנו הולכים באמצע הלילה רדומים לגמרי למטבח כדילקחת כוס מים, חצי ישנים ורק מחכים לראות שוב את המיטה, או קופצים שנייהאחת לשירותים לפני שאנחנו יוצאים מהבית ליום עמוס, אחרי שכבר התקלחנווהתבשמנו והתארגנו ואנחנו על הקצה מבחינת זמן ופתאום... פתאום הם שם!

זה הג'וק הזה שרובץ לו בפינה של הארונות במטבח, יושב שם ומסתכלעלינו במבט של "אני לא עייף עכשיו, בואו נשחק קצת בתופסת" או הצרעה הגדולהשאלוהים יודע מאיפה נכנסה אלינו לשירותים ומסתובבת שם ומזמזת לעצמה "אני לאממהרת לעבודה, לי יש זזזזזזמן....." ואז מתחיל המאבק, מתחילה המלחמה.

מלחמת התשה של כמה דקות במקרה הטוב או יותר מזה במקרה הרע, שבהאנחנו נאבקים גם עם החרק או המכרסם עצמו (עדיין לא הזכרנו חולדות ועכבריםאבל גם הם בחגיגה), וגם עם תחושת הגועל שאנחנו מרגישים ועם הפחד שלפעמים,מה לעשות, גם נמצא שם.

מישהו יישבר ויותש בסוף, אנחנו רק לא תמידיודעים מי זה יהיה, ואף אחד מאתנו לא רוצה לצאת מהבית ליום עבודה כשהואיודע שלא הצליח לתפוס את הג'וק והוא מסתובב לו כרגע בבית. אז תגידו, לאכדאי לחשוב על זה מראש ולקרוא לבעל מקצוע שיעזור לנו להימנע מהמצבים האלוופשוט לעשות הדברה כדי שנוכל להיות שקטים?

הדברת מזיקים, הדברת חרקים, הדברת מכרסמים, יש עוד הדברות?

'הדברה' זה שם כללי וגדול לכמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן שלכל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביוביםועוד). באופן כללי, ההדברות לרוב מכסות את הסוגים הבאים של האורחים – חרקיעץ ברהיטים, טרמיטים, ג'וקים, עכברים, חולדות, דבורים, צרעות, נמלים,פרעושים, כיני יונים, קרדית האבק, פשפשים ועכבישים.

בנוסף להדברת מזיקים הרבה אנשים מעדיפים לשלב גם הרחקת יונים בזמן ההדברה, כדי 'להרוג שתי ציפורים במכה' (או שתי חולדות, או עכבישים,תבחרו בעצמכם). היונים אמנם בדרך כלל נמצאות מחוץ לבית וכביכול אינן גורמותלאותם נזקים (ופחדים), אבל כל מי שאי פעם סבל מיונים בקרבת הבית – יודע עלמה אנחנו מדברים, ומהנהן עכשיו, כשאנחנו מזכירים הרחקת יונים.

חומרי הדברה

אז באיזה חומרים בעצם משתמשים המדבירים? ענף ההדברה הוא ענף מאודמפותח, במיוחד בארץ שלנו. המדבירים היום עובדים עם חומרים אשר הם בדרך כללבעלי רעילות נמוכה לבני אדם ולבעלי החיים הגרים בדירה וכן כמעט ללא ריח.ישנם הרבה סוגים של חומרים בהם משתמשים להדברה, אך באופן כללי ניתן לומר כימדובר במספר חומרים נפוצים –

חומרים מקבוצת הפירתרואידים מקורם צמחי והם ללא זרחן אורגני, הםבעלי רעילות נמוכה לבני אדם ולבעלי חיים ומתפרקים במהירות. לעומתם, חומריםמיקרו קפסולריים הם בעלי מנגנון שחרור איטי. חומרי ההדברה בהם משתמשיםלהדברת מכרסמים (חולדות ועכברים) הם בדרך כלל מוצקים וללא ריח לוואי, והםממשפחת החומרים האנטיקואוגולנטים ובדרך כלל המדבירים משלבים אותם עםמלכודות.

העיתוי המומלץ

כאשר אתם ובני ביתכם סובלים ממזיקים וחרקים או לחילופין מיונים – זהכנראה העיתוי המושלם עבורכם לקרוא לאיש מקצוע ולהדביר. אבל מי מכםשמעדיפים לא לחכות לרגע הזה ולמנוע אותו מראש, קחו בחשבון שהעיתוי המומלץלביצוע הדברה הוא בתחילת האביב – תחילת הקיץ. כלומר, עם בוא החום הגדול או מעט לפניו.זוהי העונה בה החרקים והמזיקים מתרבים במהירות ובלי שאנחנו שמים לב הם כברמשתלטים לנו על הבית, המרפסת והחצר. במקרים של פרעושים וחולדות אנחנוממליצים לפעול מאוד מהר, כדי שלא יתרבו וישתלטו על הבית ויגרמו סבל לכםולבני הבית כולל בעלי החיים אשר חיים אתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111002 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111145 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111302 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט22/06/111115 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181643 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181370 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica