חפש מאמרים:
שלום אורח
01.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת פרסום שעובדת לעסקים קטנים

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

מה עושים חלקם? יוצרים קשר עם חברה להקמת אתרים, מקימים אתר של מספר דפים וממתינים ללקוחות... יש כאלה שמתפתים להצעות פרסום "אטרקטיביות" של כל מיני אתרים מפוקפקים שמחתימים אותם על הסכם ארוך טווח, בדרך כלל לשנה.

לבעלי מקצוע ובעלי עסקים קטנים שלא ממש מבינים באינטרנט, פרסום או קידום האתר שלהם בסכומים שנעים סביב 300-500 שקל בחודש נשמע מפתה. בעלי מקצוע שעושים עסקאות כאלה יבינו בתום השנה הראשונה שעבדו עליהם, אחרי שלא קיבלו אפילו טלפון אחד במשך השנה (מבוסס על מקרים אמיתיים).

אז אילו אפשרויות אטרקטיביות יכולות להיות עבור בעל מקצוע כדי שיוכל לקבל עבודה באופן סדיר?

ניקח לדוגמא תחום של פיקוח בניה. מפקח בניה שעובד לבד ואין לו תקציב גבוה לפרסום. אם הוא יבחר לדוגמא לקדם את אתר האינטרנט שלו בקידום אתרים seo, זה גם ייקח זמן וגם המון כסף יחסית כדי להגיע למיקום כזה שגם יביא לו לקוחות ופניות מהאתר.

אפשרות נוספת שיש למפקח הבניה כדי לקבל עבודות ופניות מלקוחות על ידי פרסום האתר בגוגל אדוורדס. זוהי גם פעולה יחסית יקרה משום שכנראה הוא לא מכיר מספיק טוב את המערכת של גוגל כדי לפרסם שם ביעילות, הוא ייקח חברה שתעשה לו את זה ויצטרך לשלם גם על השירות הזה, בנוסף לתשלומים עבור הפרסום עצמו.

אפשרות טובה ומומלצת היא לפנות לאתרים מוכרים המאפשרים פרסום לפי ליד (פרטי לקוחות מתעניינים) לבעלי מקצוע, לרוב אתרים אלה עוסקים במגוון תחומים של בעלי מקצוע.

ברור לכל שלא כל ליד יהפוך ללקוח אבל סטטיסטית ובמידה שנתח הרווחים גדול מהתחום, גם אם תהיה סגירה אחת על כל 10 או 15 פניות – זה עסק משתלם גם לאתר ובעיקר לבעל המקצוע. כמובן שבעל המקצוע צריך לדעת כמה משתלם לו לשלם עבור לקוח אבל זו אפשרות שהמון בעלי מקצוע כלל אינם מודעים לה.

במקום לשלם על קידום אתר, פרסום וכדומה שלא מבטיח תוצאות, אפשר ללכת כבר לסוף ולקבל את הלקוחות המתעניינים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/11673 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/11830 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11675 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/11956 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט22/06/11803 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19871 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18351 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18507 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17817 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17705 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17845 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica