חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטת פרסום שעובדת לעסקים קטנים

מסתבר, שיש המון בעלי מקצוע בעלי עסקים קטנים ובתחומים רבים ומגוונים, חלקם צעירים, חלקם מבוגרים שמעוניינים וזקוקים לקבל עבודות אבל לא מכירים ולא מודעים לכל אפשרויות הפרסום הקיימות היום ברשת האינטרנט.

מה עושים חלקם? יוצרים קשר עם חברה להקמת אתרים, מקימים אתר של מספר דפים וממתינים ללקוחות... יש כאלה שמתפתים להצעות פרסום "אטרקטיביות" של כל מיני אתרים מפוקפקים שמחתימים אותם על הסכם ארוך טווח, בדרך כלל לשנה.

לבעלי מקצוע ובעלי עסקים קטנים שלא ממש מבינים באינטרנט, פרסום או קידום האתר שלהם בסכומים שנעים סביב 300-500 שקל בחודש נשמע מפתה. בעלי מקצוע שעושים עסקאות כאלה יבינו בתום השנה הראשונה שעבדו עליהם, אחרי שלא קיבלו אפילו טלפון אחד במשך השנה (מבוסס על מקרים אמיתיים).

אז אילו אפשרויות אטרקטיביות יכולות להיות עבור בעל מקצוע כדי שיוכל לקבל עבודה באופן סדיר?

ניקח לדוגמא תחום של פיקוח בניה. מפקח בניה שעובד לבד ואין לו תקציב גבוה לפרסום. אם הוא יבחר לדוגמא לקדם את אתר האינטרנט שלו בקידום אתרים seo, זה גם ייקח זמן וגם המון כסף יחסית כדי להגיע למיקום כזה שגם יביא לו לקוחות ופניות מהאתר.

אפשרות נוספת שיש למפקח הבניה כדי לקבל עבודות ופניות מלקוחות על ידי פרסום האתר בגוגל אדוורדס. זוהי גם פעולה יחסית יקרה משום שכנראה הוא לא מכיר מספיק טוב את המערכת של גוגל כדי לפרסם שם ביעילות, הוא ייקח חברה שתעשה לו את זה ויצטרך לשלם גם על השירות הזה, בנוסף לתשלומים עבור הפרסום עצמו.

אפשרות טובה ומומלצת היא לפנות לאתרים מוכרים המאפשרים פרסום לפי ליד (פרטי לקוחות מתעניינים) לבעלי מקצוע, לרוב אתרים אלה עוסקים במגוון תחומים של בעלי מקצוע.

ברור לכל שלא כל ליד יהפוך ללקוח אבל סטטיסטית ובמידה שנתח הרווחים גדול מהתחום, גם אם תהיה סגירה אחת על כל 10 או 15 פניות – זה עסק משתלם גם לאתר ובעיקר לבעל המקצוע. כמובן שבעל המקצוע צריך לדעת כמה משתלם לו לשלם עבור לקוח אבל זו אפשרות שהמון בעלי מקצוע כלל אינם מודעים לה.

במקום לשלם על קידום אתר, פרסום וכדומה שלא מבטיח תוצאות, אפשר ללכת כבר לסוף ולקבל את הלקוחות המתעניינים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינה מערכת לאיתור בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים המספקת בעלי מקצוע עבור דיירים בבתים משותפים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

המוקד לדייר מספק לדיירים ולוועדי הבתים בעלי מקצוע במגוון תחומי הבית והבית המשותף.

פורטל בית משותף הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדייריםוועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכניםבכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המוקד לדייר - בעלי מקצוע

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים12/09/111003 צפיות
כולנו מחפשים מקומות מסתור ומפלט נעימים לקיץ הישראלי הלוהט שלנו. בעזרת פרגולות ודקים אנחנו יכולים להפוך את המרפסת או הגינה שלנו למקום כזה

לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועשיפוצים22/07/111146 צפיות
אם החלטתם לעשות קצת שיפוצים בדירה, ובמסגרתם לצבוע את הדירה – כנראה שהגעתם להחלטה הנכונה כי צביעת דירה היא אחד מהמרכיבים החשובים והטובים של שיפוץ דירה והחייאה שלה. ממה מושפע מחיר צביעת הדירה ואיזה שיקולים כדאי לעשות כשבוחרים לצבוע דירה?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועהדברה03/07/11975 צפיות
'הדברת מזיקים כוללת בדרך כלל כמה סוגים של הדברות והרחקות למיניהן של כל מיני אורחים לא רצויים בבית שלנו ובסביבה שלו (חצר, מרפסות, ביובים ועוד). איזה סוגי הדברות והרחקות יש, לכמה זמן ולאלו אורחים לא רצויים הן מתאימות?

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט23/06/111303 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאת: המוקד לדייר - בעלי מקצועפרסום באינטרנט22/06/111115 צפיות
הפרסום באינטרנט פתח בשנים האחרונות את הדלת לאלפי בעלי מקצוע וחשף להם דרכים חדשות לפרסם את עצמם, בתקציב הגיוני ומתאים לבעל המקצוע.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201065 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20925 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica