חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על קורס פסיכומטרי

מאת: דני אלבזפסיכומטרי13/07/20091154 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתווה קורס פסיכומטרי ממוצע:

קדם קורס פסיכומטרי:
התלמיד מתחיל לעבוד ולתרגל מזמן הרישום לקורס או בתחילתו של הקורס.

עם הרישום והתשלום לקורס כל תלמיד מקבל:
ספר לחזרה על חומר הלימוד הבסיסי, באלגברה וגיאומטריה.
· מילון אנגלית + עברית המילון המקיף בשוק
· כרטיסיות מילים, לתרגול ושינון המילים והמונחים.


כשלושה שבועות לפני תחילת הקורס כל תלמיד יערוך:
- מפגשי "רענון" - 3 מפגשי רענון לחזרה על החומר, חינם על חשבון .
- בחינה דיאגנוסטית - לפני תחילת הקורס תיערך בחינה דיאגנוסטית אשר תוצאותיה יוזנו למערכת הלימוד בנט לשם מעקב המורה עוד מלפני תחילת הקורס ועד סופו.


2. הקורס עצמו:
בקורס 25 שיעורים (בני כ-4.5 שעות כ"א) + 12 סימולציות (9 בכיתה + 3 בבית) + לפחות 2 מפגשים אישיים עם המורה.
סה"כ 36 מפגשים ולמעלה מ-200 שעות אקדמיות.


מבנה הקורס ממוצע:
- שיעורים:
6 שבועות, שיעור אחד בשבוע
4 שבועות, שני שיעורים בשבוע
במהלך עשרת השבועות יערכו, בנוסף, 3 סימולציות מלאות בכיתה וינתנו 2 סימולציות מלאות לעריכה בבית.

מרתון חכם - smart maraton:
כשבועיים וחצי מרתון - שלושה שיעורים בשבוע.
במהלך המרתון יערכו, בנוסף, 5 סימולציות סמארט מלאות בכיתה ותינתן סימולציה מלאה אחת לעריכה בבית.


12 הסימולציות
במהלך הקורס עורך כל תלמיד 12 סימולציות מלאות פרי פיתוחה של מחלקת המחקר והפיתוח של , כולן כוללות עדכונים שוטפים מהבחינות האחרונות.

פסיכומטרי דורש תרגול רב. איזו דרך טובה יותר יש לתרגל ולהתאמן מאשר לפתור בחינות מלאות, שוב ושוב ושוב, כאשר הכל תחת מעקב המורה? ככל שתפתרו יותר בחינות ותתרגלו יותר, כך הציון יהיה גבוה יותר.
הסימולציות נערכות עוד מלפני תחילת הקורס (הבחינה הדיאגנוסטית) ולאורך הקורס כולו. כל הבחינות מוזנות על-ידי התלמידים למערכת תחקור, כך שלמורה יש מעקב שלם אחר נקודות החוזק והחולשה של כל תלמיד ותלמיד ב-12 נקודות מבחן במהלך הקורס.
אין מעקב צמוד יותר, ואין תרגול טוב יותר.


מפגשים אישיים
בנוסף למעקב של המורה אחר הסימולציות, יהיו לפחות 2 מפגשים אישיים בין המורה לכל תלמיד במהלך הקורס, להכוונה אישית וטיפול בבעיות הספציפיות שלו. כמובן שהמורה יושב גם עם התלמידים 1/2 שעה לפני השיעור, בשיעור העזר, למענה על שאלות וניתן (ואנו מעודדים זאת) לפנות אליו בטלפון/מייל וכו'.


מספר תלמידים בכיתה
ממוצע התלמידים בכיתה: 25 תלמידים.
מקסימום תלמידים: 35 תלמידים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131216 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121248 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129153 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121250 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091499 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091443 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092070 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161634 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161858 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133093 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132244 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132281 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132116 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132574 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica