חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך הרפואה הסינית תסייע לך

במה מטפלת הרפואה הסינית?
אנשים רבים שאני פוגש, אשר סובלים מבעיה מסוימת, אומרים לי לאחר הטיפול בפליאה,
"לא ידעתי שהרפואה הסינית יכולה לטפל בבעיה שלי!"
בהחלט כן, הרפואה הסינית מטפלת במגוון רחב מאוד של בעיות ומחלות.
למעשה הרפואה הסינית מטפלת בהצלחה במרבית המחלות והבעיות המטופלות על ידי הרפואה הקונבנציונלית.
הרפואה הסינית מטפלת בהצלחה בכאבים שונים כמו מיגרנות, כאבי גב ופרקים, כאבי מחזור, בבעיות פנימיות כמו בעיות במערכת העיכול, יתר לחץ דם וכולסטרול, ובבעיות כלליות כמו מתח וחרדה, קשיים בשינה ועייפות.
לעיתים הטיפול ברפואה סינית יתבצע במקביל לטיפול הקונבנציונלי ולעיתים יעמוד בפני עצמו.

מהם היתרונות של הרפואה הסינית?
הרפואה הסינית מטפלת בשורש הבעיה או המחלה ולא רק בסימפטומים.
לדוגמא, כדור נגד כאב ראש מעלים לרוב מיגרנות בצורה טובה מאוד, אך מדובר בהקלה זמנית ויש לצפות שהכאב החזק יחזור בעתיד הקרוב. הכדור נגד כאב הראש מטפל בסימפטום ולא בשורש הבעיה. המטפל ברפואה הסינית יחפש מהי הסיבה להופעת המיגרנות שוב ושוב, יטפל בסיבה ויעזור לריפוי מלא ושלם לאורך זמן.
הרפואה הסינית היא רפואה מונעת במהותה.
הרפואה הסינית גורסת שלא נכון לחכות עד שהכאב או המחלה יתקפו בעוצמה אלא יש לבצע טיפול תקופתי מונע, לחיות אורך חיים נכון, לחזק את הגוף וכך לסייע להתגבר על מחלות ובעיות עוד לפני שהן מופיעות.

"רפואה סינית זה דיקור, לא?"
שאלה נוספת ששואלים אותי בקליניקה היא "רפואה סינית זה דיקור, לא?"
ובכן התשובה היא שרפואה סינית זה גם דיקור (או אקופונקטורה בלעז), אך לא רק! בקליניקה לרפואה סינית מטפלים גם באמצעות צמחי מרפא, באמצעות תזונה המותאמת לכל מטופל, באמצעות מגע וגם פוקוסינג.


האם הדיקור כואב?
הדיקור מתבצע באמצעות מספר מועט של מחטים עדינות ביותר,  ולכן רוב המטופלים לא ירגישו אותן כלל, לעתים יש שמעידים על כאב קל הדומה לתחושת צביטה. בכל מקרה אנו מטפלים במי שחוששים ממחטים באמצעות פורמולות צמחי המרפא והתזונה וזאת באותה מידת הצלחה.

כיצד הרפואה הסינית עובדת?
כבר לפני יותר מאלפיים שנה כתבו הרופאים בסין ספרים על בריאות ומחלות. הם התייחסו למחלה כחוסר איזון בגוף ומטרת הטיפול בה להחזיר לגופנו את האיזון העדין שאבד.
הרפואה הסינית מיפתה את גוף האדם וסימנה יותר מ 350 נקודות המשפיעות בצורה זו או אחרת על בריאותנו. לכל נקודה ידועים תפקודים שונים, אשר נבדקו ונוסו במשך מאות שנים, כמו- חיזוק מערכת העיכול, שחרור כאבים, הורדת לחץ דם, ריפוי דלקות וכדומה.
לאחר התישאול והאיבחון, המטפל מחדיר מחט עדינה לנקודות שבחר, מעורר אותן לפעול ועל יד כך מחזק ומאזן את הגוף.
צמחי המרפא פועלים בדומה למחטים, אך הם עושים זאת במערכות הפנימיות של הגוף. הרפואה הסינית משתמשת בכמה מאות צמחים שהידע עליהן נאסף בקפידה במשך מאות ואלפי שנים. באפשרות המטפל לשלב בין הצמחים השונים על מנת להתאים ולרפא את המחלה והבעיה הספציפית של המטופל.

הטיפול ברפואה הסינית נעשה נפוץ יותר ויותר בארץ ומשתמשים בו נשים, גברים, ילדים ובני הגיל השלישי.
אם התנסתם בעבר בטיפול בקליניקה לרפואה סינית אתם מודעים בוודאי ליתרונותיה וליכולת הריפוי שלה.
אם אתם נמנים על אלו שטרם התוודעו לנפלאות הרפואה הסינית, זה הזמן לפגישת אבחון וטיפול.

תוכלו להיוכח שהרפואה הסינית מסייעת ביעילות ובמקצועיות לחזור לאיזון בצורה טיבעית ומעמיקה ובכך להקל על כאבים ולרפא מחלות ובעיות רבות.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צפריר נחמני Dip Ac

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות ילדים03/01/121113 צפיות
דלקת אזניים היא בעיה שכיחה אצל ילדים ואחת מאלו שגורמות הכי הרבה סבל. האם ניתן לטפל בדלקות בצורה יסודית ולאפשר לילד להתפתח כראוי בלי כאבים?

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות נשים15/06/111263 צפיות
מחזור האישה הוא הבסיס להמשכיות להריון וללידה. מחזוריות זו מאפשרת בכל חודש מחדש את ניקוי הגוף וההתחדשות הפנימית. בקרב נשים רבות תהליך מופלא זה מלווה בכאבים עזים- כאבי מחזור. מה גורם לכאב ואיך להפסיק אותו, כל התשובות במאמר הבא.

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות נשים15/06/111101 צפיות
את יודעת שהאנדומטריוזיס שאת סובלת ממנו יכול לנבוע מסיבות שונות לפי הרפואה הסינית? אפילו שלמחלה יש שם אחד- אנדומטריוזיס, קיימים סיפמטומים שונים אצל כל אישה וגם הסיבות המובילות לבעיה הן שונות ומגוונות. כשמבינים את שורש הבעיה הספציפית לכל אחת, ניתן להציע טיפול שיקל על התחושות הקשות, ישפר פלאים את איכות החיים וגם יאפשר כניסה להריון למרות הבעיה.

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות נשים15/06/111252 צפיות
דלקת חד פעמית בדרכי השתן היא לא נעימה אך נסבלת. דלקות חוזרות המגיעות לעתים תכופות מצביעות על כך שצריך לתחזק את הגוף ולמנוע הישנות הדלקת. איך עושים זאת בצורה טיבעית ויעילה באמצעות הרפואה הסינית?

מאת: צפריר נחמני Dip Acרפואה משלימה15/06/111002 צפיות
לקיחת כדור נגד כאב ראש היא פיתרון מהיר להעלמת הכאב. הכדור משכך את הכאב ואנחנו חוזרים לתפקוד כפי שהיה קודם. אך האם הכדור פותר את הבעיה או שהוא רק מעביר את הסימפטום, עד הפעם הבאה...?

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222703 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222961 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213010 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213208 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213401 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213655 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213698 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica