חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלקות אוזניים אצל ילדים

דלקת אזניים היא בעיה שכיחה אצל ילדים ואחת מאלו שגורמות הכי הרבה סבל.

אם לא חוויתם כאבי אוזניים כאלו בעצמכם, נסו לדמיין כאב שיניים שקודח לכם בתוך האוזן. ואם מי שסובל מהדלקת הוא ילד קטן שאינו יכול לדבר עדיין, דמיינו שלוקחים לכם את יכולת הדיבור ואין לכם שום יכולת להסביר מה מציק לכם...

לא נעים בכלל...

עם דלקת אוזניים חד פעמית עוד אפשר להתמודד, לוקחים אנטביוטיקה או כל טיפול טבעי אחר, וזה עובר.

אבל דלקות אוזניים שחוזרות בלי סוף?

פגשתי בקליניקה יותר מילד אחד שרוב חייהם הצעירים סבלו מדלקות חוזרות. הגוף שלהם בעצם לא ידע מה זה להיות בלי דלקת. הם נכנסו למעגל לא נגמר של דלקת ואז אנטיביוטיקה לטיפול, דלקת חוזרות ואנטיביוטיקה ושוב דלקת...

בלי שרואים את הסוף.

לפעמים הבעיה אינה רק הדלקת כי אם גם נוזלים המצטברים באופן תמידי באוזן, מהווים מצע נוח לחיידקים וגם פוגעים בשמיעה, אצל ילדים קטנים הפגיעה בשמיעה פוגעת גם בהתפתחות התקינה של הדיבור והתקשורת.

הטיפולים הסטנדרטיים הנם טיפול באנטיביוטיקה, לפעמים גם אנטיביוטיקה מניעתית, ניתוח כפתורים וניקוז הנוזלים.

מנקודת המבט של הרפואה הסינית דלקת אזניים היא הצטברות של ליחה באוזן או נוזלים שלא נמצאים בתנועה נכונה.

הסיבות לכך רבות-

החל משימוש במכשירים בלידה כמו ואקום ומלחציים הפוגמים בתנועת האנרגיה והנוזלים בראש. דרך בעיות ריאה ותזונה לא מתאימה.

חשוב לזכור שמחלות רבות אצל ילדים נגרמות בגלל מערכת העיכול החלשה שלהם שעדיין לא התפתחה ומשפיעה על כל הגוף, כולל מערכת החיסון והאוזניים.

אמנם דלקות אוזניים היא מחלה לא סימפתית בכלל, אך החדשות הטובות הן שניתן לטפל בה בצורה יסודית.

והדגש הוא על ה "יסודית".

לא רק לטפל בדלקת שפרצה עכשיו אלא גם למנוע את הדלקות הבאות.

וזה הדבר החשוב ביותר-

לחזק את הילד ואת מערכת החיסון שלו ולמנוע את דלקות האוזניים. בכך נוכל לחסוך סבל רב מהילדים שלנו, לאפשר למערכת החיסון להתחזק ולמנוע בעיות התפתחות.

לקריאה נוספת-

איך לטפל בדלקות אוזניים- מדריך מעשי להורה המודאג.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צפריר נחמני Dip Ac

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות נשים15/06/111263 צפיות
מחזור האישה הוא הבסיס להמשכיות להריון וללידה. מחזוריות זו מאפשרת בכל חודש מחדש את ניקוי הגוף וההתחדשות הפנימית. בקרב נשים רבות תהליך מופלא זה מלווה בכאבים עזים- כאבי מחזור. מה גורם לכאב ואיך להפסיק אותו, כל התשובות במאמר הבא.

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות נשים15/06/111101 צפיות
את יודעת שהאנדומטריוזיס שאת סובלת ממנו יכול לנבוע מסיבות שונות לפי הרפואה הסינית? אפילו שלמחלה יש שם אחד- אנדומטריוזיס, קיימים סיפמטומים שונים אצל כל אישה וגם הסיבות המובילות לבעיה הן שונות ומגוונות. כשמבינים את שורש הבעיה הספציפית לכל אחת, ניתן להציע טיפול שיקל על התחושות הקשות, ישפר פלאים את איכות החיים וגם יאפשר כניסה להריון למרות הבעיה.

מאת: צפריר נחמני Dip Acרפואה סינית15/06/111246 צפיות
אנשים רבים שאני פוגש, אשר סובלים מבעיה מסוימת, אומרים לי לאחר הטיפול בפליאה, "לא ידעתי שהרפואה הסינית יכולה לטפל בבעיה שלי!" בהחלט כן, הרפואה הסינית מטפלת במגוון רחב מאוד של בעיות ומחלות. למעשה הרפואה הסינית מטפלת בהצלחה במרבית המחלות והבעיות המטופלות על ידי הרפואה הקונבנציונלית. הרפואה הסינית מטפלת בהצלחה בכאבים שונים כמו מיגרנות, כאבי גב ופרקים, כאבי מחזור, בבעיות פנימיות כמו בעיות במערכת העיכול, יתר לחץ דם וכולסטרול, ובבעיות כלליות כמו מתח וחרדה, קשיים בשינה ועייפות.

מאת: צפריר נחמני Dip Acבריאות נשים15/06/111252 צפיות
דלקת חד פעמית בדרכי השתן היא לא נעימה אך נסבלת. דלקות חוזרות המגיעות לעתים תכופות מצביעות על כך שצריך לתחזק את הגוף ולמנוע הישנות הדלקת. איך עושים זאת בצורה טיבעית ויעילה באמצעות הרפואה הסינית?

מאת: צפריר נחמני Dip Acרפואה משלימה15/06/111002 צפיות
לקיחת כדור נגד כאב ראש היא פיתרון מהיר להעלמת הכאב. הכדור משכך את הכאב ואנחנו חוזרים לתפקוד כפי שהיה קודם. אך האם הכדור פותר את הבעיה או שהוא רק מעביר את הסימפטום, עד הפעם הבאה...?

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191556 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161778 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161720 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161738 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161738 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161920 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica