חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארון קיר – כיצד תבחרו אחד שיתאים לכם?

מאת: צפיריהוט 13/07/2009965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארון קיר יכול להפוך עיצוב של חדר מסוים מקצה לקצה. למעשה, רהיט כה גדול ומשמעותי, יכול להסב את כל אופיו של החלל המעוצב למה שנבחר. מכאן, שחשוב לבחור את הארון בקפידה, על מנת להבטיח את שביעות רצוננו. כאשר אנו ניגשים לבחור ארון קיר ישנם שני אספקטים ראשיים, שיש לשים עליהם דגש ואנחנו ננסה לעבור עליהם.

ראשית כל, חשוב מאוד לבחור ארון שיתאים לסגנון העיצוב של החלל. אם בחרתם לדוגמא לעצב את הבית בסגנון יפני, עליכם גם לבחור ארון שיתאים למגוון הצבעים והעיצוב הייחודי אותו בחרתם ליישם. אי התאמה של הרהיט לסגנון העיצוב הכללי, תגרום לכך שהוא יפגע בכל העיצוב אותו עשיתם מאמץ ליישם. אם אתם בתחילת דרככם ועדיין אינכם בטוחים כיצד תעצבו את הבית/חדר, עליכם לבחור ארון בעל צבעים נוחים יחסית, אשר קולעים לטעמכם. משמע, אתם יכולים לבחור ארון בצבע אורן או אגוז ולשלב בהמשך גם פריטים סולידיים יחסית. חשוב לזכור שהסגנון והעיצוב של ארון הקיר ישפיעו רבות על מראה החלל ועל כן אין להקל ראש בהחלטה הנ"ל.

שנית, חשוב מאוד לבצע סקר שווקים מקיף, טרם רכישת הארון. בעוד שאכן ישנם מגוון עיצובים וסגנונות ואכן הצרכן יכול להרגיש בנוח לבחור כאוות נפשו, עדיין הוא נתקל בפני דילמה. מגוון חנויות הרהיטים הגדול, מציב את הלקוח בפני עריכת סקר שווקים שאינו אפשרי לעיתים. כאן נכנסת לתמונה רשת האינטרנט. כיום, גם כשקונים רהיטים, מקובל לבצע ביקור קצר באתר האינטרנט של בעל החנות. למעשה, ניתן להתרשם ממגוון הרהיטים וגם לבצע השוואת מחירים זריזה, מבלי לעזוב את המזגן בבית.

לסיכום, חשוב מאוד להתרשם ממגוון עיצובים שונה ולבחור את הארון, שאכן יקלע לטעם שלכם. חשוב לקחת בחשבון את כל החלל המעוצב ולא רק את הארון באופן ישיר. כמו כן, סקר שווקים מקיף, שניתן לבצעו בקלות יחסית באינטרנט, יבטיח תוצאה מנצחת. נותר לנו לאחל לכם רק בהצלחה והנאה רבה מהקנייה הבאה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צפי

מאת: צפיריהוט 13/07/092560 צפיות
רוצים בית מעוצב? כדאי שתתחילו לחשוב על חדר הארונות...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201580 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201164 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191609 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191590 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica